Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb naast mijn standaard gerookte zalm, stukjes geitenkaas in mijn courgettesoep gegooid. Zeer content met deze beslissing.

1 like

Goed zo! Je kan het. Ook na 1 september :kissing_heart:

1 like

Hoop het voor je! :slight_smile: Ik zoek zelf ook vooral mensen in de buurt, want merendeel van mijn vrienden woont in Zuid-Nederland.

Ik hoop dat het bij mij ook klikt, haha. Toen het vorige keer mislukte, heb ik besloten om het deze keer maar te organiseren. En als het nu weer niet wil, geef ik het op met dit groepje.

2 likes

Wow mijn vader ligt in het ziekenhuis net bloedvergiftiging en ik zit in Maastricht. Blijkbaar is hij nu weer stabiel, maar mijn zus dacht serieus dat hij wel dood had kunnen gaan. Ze zei dat ik niet terug hoefde te komen, maar het voelt wel heel vreemd om hier nu (mijn enige dag) vakantie te vieren terwijl de situatie zo is.

3 likes

Kun je niet zijn nummer aan een forummer of een vriend(in)/familielid geven en uit je telefoon verwijderen? Dan kun je hem alleen appen als het echt moet.

Niet aan mij trouwens want ik ben erg makkelijk om te kopen met alcohol of kaas.

12 likes

Ik heb je niet gezien! :open_mouth: Haha

Ik jou ook niet :sob::sob::sob: Had gewoon de kans om jouw lach in real life te horen omg.

1 like

Shit zeg!
:heart::heart:

1 like

Zo jammer! We hadden samen het MECC kunnen saboteren! :joy: Hahaha

3 likes

HAHAHQHAHAHA We hadden zon australie act op kunnen voeren. En dan heel hoog zingen dat het volgende songfestival bij jou in de tuin moet.

3 likes

Best een goed idee! Ik deed iets dergelijks met mijn zus toen ik in een relatiedrama zat. Ik had toen nog geen smartphone en mijn ex en ik communiceerden veel via e-mail. Op het moment dat ik belangrijke afspraken had, gaf ik mijn zus mijn wachtwoord. Zij veranderde mijn wachtwoord dan en sms’te me dan als de afspraak voorbij was mijn nieuwe wachtwoord, zodat ik niet in de verleiding kon komen mijn mail te lezen en emotioneel te worden als hij wat gestuurd had terwijl ik bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek had.

4 likes

Hahahahaha :joy: Sowieso dat we iets met ‘mmmmmn mmmm mmmm’ erin moeten zingen :joy: hahaha

3 likes

Wat mij helpt is inderdaad uit bed gaan ipv liggen woelen. Als ik honger heb eet ik ook gewoon iets want anders kan ik echt niet slapen. Ik ga dan iets lezen ofzo en wacht tot ik het echt koud krijg, dan kan ik weer lekker in bed liggen ipv liggen woelen in een heet bed! (Ohja en asmr filmpjes kijken/luisteren vind ik ook fijn)

2 likes

Alcohol.

4 likes

Werkt bij mij niet maar ik blijf proberen he! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Goedzo geef niet op!

3 likes

Om 9 uur had ik op mijn werk al een mental breakdown. Toen hebben mijn collega’s, tot ik het op orde had, mijn telefoon meegenomen en mensen geholpen met simpele vragen óf gezegd dat ik in vergadering was. Echt top.

7 likes

Klinkt misschien stom maar ASMR?
Gentlewhispering heeft er eentje ‘in een vliegtuig’ van 8 uur waarbij ze je eerst een beetje drankjes enzo gaat aanbieden en dan heb je heel lang gewoon ‘vliegtuiggeluid’/white noise.

Of heel zwaar eten.
Of drank zoals @anon39978576 zegt maar zelf slaap ik daar erg onrustig van.

2 likes

's Avonds nog een stuk wandelen/fietsen/iets actiefs? Het helpt mij altijd enorm als mijn lijf moe is.

2 likes

https://youtu.be/eTeg1txDv8w

@Otzi @anon39978576

1 like