Nee Amsterdam. Heb het even opgezocht en volgens mij kan het gewoon in een brievenbuspakje en dat kost maar 3.90
Ik was vandaag weer bij mijn vader in het ziekenhuis, en er was een man op bezoek gekomen (een beetje een rare vent), die we altijd op werk tegen komen. Nu is de enige interactie die ik met die man heb, dat hij mij helemaal om mijn nek hangt, een zoen geeft whatever, en zeg dat ik als een dochter voor hem ben, en dat ik te dik ben Serieus, hij heeft echt wel 10 x gezegd dat ik dik ben, maar verder ben ik echt als een dochter voor hem hoor! haha.
Wat ook echt erg was, is dat ik door dat gebeuren met mijn kaak gewoon een super strakke nek en schouders heb, waardoor ik eigenlijk het liefst continu gemasseerd zou willen worden daar. Toen ging die vent ineens met een super sterke hand in mijn schouder knijpen (soort van massage beweging), en dat bleef hij dus een beetje doen. En ik had gelijk zoiets van⊠omg dit is echt fucking fijn Het voelde echt alsof er wat los kwam. Hij had ook echt een super krachtige hand, dus het voelde echt vet goed hahaha. En ik bleef ook gewoon in dezelfde positie zitten omdat ik eigenlijk wou dat hij doorging
Hahahaha ik was echt zoân hond die op zijn rug gekrabbeld wil worden ofzo. Ik schaamde me er gewoon een beetje voor dat ik zo dacht achteraf, maar serieus zo erg is die shit met mijn schouder gewoon haha.
Als een zeemeermin en een centaur sex hebben wat voor kind krijgen ze dan een zeepaard?
Ik heb dit ook eens gehad (na een goedkope pedicure haha dus dacht dat het daar aan lag). Bij mij bleek aan de zijkant van mân grote teennagel een heel klein stukje nagel te zijn afgebroken (of achtergebleven na het verwijderen daar misschien). Na het douchen ben ik zelf gaan poeren en heb het eruit gekregen. De volgende dag was de ontsteking meteen weg. Als je moeder zelf er al naar heeft gekeken zou ik zeker contact opnemen met de vraag waar het vandaan zou kunnen komen. En of ze het kosteloos kunnen fixen eventueel. Zelf ben ik niet echt van het geld terugvragen maar dat is persoonlijk.
Dankjewel voor je reactie! Ik zal haar nu even gaan adviseren haha!
En klinkt trouwens ook niet zo heel chill, die ontsteking die jij had, brrrr
Na een beetje pulken was het weg en de ontsteking ook de volgende dag dus het viel allemaal mee gelukkig . Hopelijk voor je moeder ook zo!
Ik denk niks. Hoogstens een doorboorde zeemeermin.
Het kan zelfs in Amsterdam. Een collega die in een straat briefjes in de bus had gestopt en uit twee huizen kon kiezen in Noord. Voor een redelijke prijs ook. Maar goed, wel twee jaar geleden.
Volgens mij doe je dan gewoon te weinig kaas op je stokje
Ik snap dat nooit zo goed, je wil toch niet verliefd worden op een huis als je nog niet weet of je dat kan kopen?
Ik ben zo verdrietig en gestresst dat ik niet eens meer weet wat ik kan doen om te ontspannen of mezelf op te vrolijken
Ik heb serieus 15 (!!) muggenbulten op mijn onderarm. Is toch niet normaalâŠ
Ik probeer me nu heel hard voor te stellen hoe dit er uit zou zien, het resultaat van de ontmoeting, niet de seks. Oké nu ook de seks. Ik denk dat een paardlijf met schubben tot de opties behoort, of een soort zeehondlijf.
Mijn kat heeft een kerstbal van zolder getoverd (echt benieuwd hoe ze in die doos is gekomen) en daar is ze al de hele avond mee aan het spelen.
Het wordt tijd om de kerstboom op te zetten.
Vanavond stond ik in mân pauze even buiten te roken. En toen kwam er een oude man en hij zei: een dame die rookt⊠dat is niet meer van deze tijd. Dus ik zo: een man die rookt is wel van deze tijd dan? En toen zei hij: nee ook niet maar een dame al helemaal niet. En toen ik: ok terwijl ik een diepe teug van mân sigaret nam, en toen liep hij hoofdschuddend weg. Echt wtf joh. Ik werk in een stad waar heel veel mensen gereformeerd zijn, dus ik gok dat hij dat ook is. Maar let me be. Hij had het sowieso niet tegen een man gezegd.
Ja. Je moet in ieder geval opletten dat de naaigaren vaak niet meegeverfd worden omdat die het niet kunnen opnemen ofzo. Dus stel je maakt een witte broek bruin, dan is dat draad bij de zoom nog steeds wit (en vaak wil je dat niet ).
Het regent hier nu echt keihard!
it
Wow huh, ik heb mijn toeslagen al binnen en het is echt véél meer dan normaal. Mijn zorgtoeslag is bijna 3 keer zo veel en huurtoeslag het dubbele. Meer mensen die meer hebben gekregen dan ook volgens de berekening zou moeten?