Wat je even kwijt wilt #26

Had hij op jullie huis gepast?

:(! Hopelijk kan je straks even je hart luchten en relativeren met die vriendin. Mocht je nu al even willen spuien mag je me een berichtje sturen :slight_smile:

Nee, ik woon nog met mijn vader. Gisteravond laat uit vliegveld naar m’n vriend gegaan en dus nu pas thuis, tref ik het huis zo aan.

Ik zie mijn baas nooit, dus alle communicatie gaat via mail. Het functioneringsgesprek is bij ons dus wel handig, omdat ik haar dan eens zie en vragen kan stellen die niet zo gemakkelijk via mail gaan (tegelijkertijd is het bizar dat ik beoordeeld word door iemand die me nooit ziet en haar beoordeling moet baseren op wat ze in m’n mails leest en van anderen hoort of niet hoort :thinking:, haha). Meestal gaat het om achtergrond- of extra informatie over taken die ik moet uitvoeren of situaties die niet heel vaak voorvallen, maar waar ik iets meer handvaten wil voor in de toekomst. Of dingen waar ik iets meer opleiding voor wil of waarbij ik vastloop/me aan erger, omdat ik bv. afhankelijk ben van anderen. Ik heb meestal een lijstje aan vragen. Zij vraagt mij dan ook of ik me nog goed voel in m’n functie/ploeg en ze vertelt ook wat over de toekomstplannen in het bedrijf/onze afdeling.

1 like

Nee haha voor mn insta!

1 like

Jeetje. en normaliter doet hij deze dingen wel?

Edit: zou er ook niet zo blij van worden!

Ik ben Dr Martens aan het inlopen, wat een hel

6 likes

Wanneer hij er zin in heeft :sweat_smile: Verder hebben we een schoonmaakster die 1x in de 2 weken komt. Maar wassen/opruimen/voor een gevulde koelkast zorgen doe ik eigenlijk allemaal. Dusja inderdaad niet heel erg leuk thuiskomen :pensive:

1 like

Ik hoop dat het wat voor je doet. Ik weet wel dat er studies zijn gedaan naar meditatie en de positieve effecten ervan, maar je moet er inderdaad wel vatbaar voor zijn. Voor mij hielp het vooral om de paniekaanvallen tegen gegaan, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik hoop dat het wat uithaalt voor je!

1 like

Ik ga straks zwemmen in een openbaar zwembad nadat ik dat ik denk zo’n 6 jaar niet heb gedaan en ik ben gewoon zenuwachtig lol. Houd niet van zwemmen en die drukte en het in bikini lopen is allemaal onwennig.

1 like

Echt? En niet met je wachtwoord? Heb al anderhalf jaar geen FB meer.

Ik heb nog heel veel ansichtkaarten over en ze liggen hier maar
 iemand zin om een kaartje te ontvangen? :hugs:

2 likes

Ja ik!!

1 like

Leuk! Ik stuur je even een pb!

Tien jaar oude port, 50 euro aan kaasjes, olijven en dips van de Marokkaanse kruidenier, meer heb je niet nodig toch, voor een etentje?

13 likes

Wel je hebt mij nodig om dit allemaal op te vreten.

9 likes

Oh wow
 Ik heb net de laatste dingetjes besteld voor mijn terrarium. Belt die vrouw op ‘ja we hebben 1 ding niet op voorraad, komt morgen wel weer maar we kunnen je wel een soortgelijke sturen maar dan heb je meer en die krijg je dan van ons voor dezelfde prijs’. Wat een service. :heart:

Ik heb het nu ook even snel opgezocht maar het is gewoon 3x zo duur en veel mooier spul ook.

14 likes

Ik weet dat het heel erg klinkt: maar ik ben momenteel even klaar met mijn kinderen. Geloof me, ik ben stapelgek op ze en zou ze natuurlijk voor geen goud willen missen, maar omdat ik vanuit huis werk ben ik constant met ze bezig. Mijn oudste gaat wel 2 dagen naar de opvang, maar de jongste niet. Ik ben dus altijd wel met een kind bezig en dat is gewoon niet altijd makkelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik ben daar normaal gesproken hartstikke dankbaar voor, maar ik zou gewoon zo graag even iets zonder kind doen. Het constante spugen, eten weigeren, niet willen slapen
 gewoon even niet

2 likes

Dat wordt je naam veranderen in monozwart :upside_down_face:

2 likes

hahaha deze heb ik ook en een vriend van me zei ook zoiets
voor het eerst dat ik daar van hoorde

1 like