Wat je even kwijt wilt #26

Godver ik wil al heel lang een dopper maar vind de zo duur. Maar nu had ik er eentje gratis gekregen op een evenement, laat ik dat ding in de trein liggen :sob: ben hier echt super chagrijnig om

Toch wel met een zwembril op je hoofd die je tussen de spullen hebt gevonden. En een sjaal om waarvan je was vergeten dat je die had.

2 likes

Ahh lief graag!! Morgen toevallig in Tillywood?

Is goed :heart:

Ah… mn pakketje ligt bij mensen die ik niet ken… ze mogen het hebben.

Heeft iemand hier toevallig bij het Vlaams Broodhuys gewerkt?

Ik ben ontevreden met m’n huidige baan en zat laatst tegen een vriendin te klagen dat ik als ik het opnieuw had kunnen doen ik een andere studie had gedaan. Gisteren wees een collega me erop dat een tweede master in het onderwijs of de gezondheidszorg tegen wettelijk collegegeld kan (oh wee als ze deze regel gaan veranderen in het komende jaar :mad:) en nu heb ik 2 opleidingen gemaild of ik toegelaten zou kunnen worden en wat er eventueel parttime mogelijk is. Eigenlijk vond ik mezelf te oud maarja moet toch nog vet lang werken en waarom dan niet nog 2-3 jaar studeren :woman_shrugging:t2: Heb toch ook geen samenwonen/huizen kopen/trouwen/kinderen in zicht dus moet dat wel financieel rond kunnen krijgen op de een of andere manier

33 likes

Ik denk niet dat ze die regels zullen veranderen met het alsmaar groeiende tekort.

Maar wat zou je eventueel willen doen? :slight_smile:

Nou ja ik denk niet dat dat groeiende tekort gaat verbeteren door meer research master studenten zoals ik dan zou worden haha. Ik zou iets meer biomedisch/ epidemiologie / biostatistiek willen doen!

2 likes

Ik postte 5 weken geleden in het vorige WJEKW-topic dat ik voor het eerst ooit ging hardlopen, vanmiddag heb ik alweer les 13 van Start to run gedaan. Echt, who am I? :smile:

54 likes

Een doorzetter :muscle:t2:

8 likes

Lief, dankjewel :yellow_heart: Ik vraag me wel af of ik dit met minder fijne weersomstandigheden ook nog zo goed blijf volhouden, maar dat is een zorg voor later, haha

Ik bedenk me trouwens ineens: waar is @ScrantonStrangler? Volgens mij heb ik haar al een tijdje niet gezien. Jammer, ik vind haar (jou, als je dit leest) een heel lieve forummer!

1 like

Onderwijs wist ik, maar gezondszorg niet. Dat lijkt me ook nog wel wat.

1 like

Ja onderwijs wist ik idd, dit had ik niet direct op m’n netvlies. Via mijnduo kun je ook kijken voor welke opleidingen je wettelijk collegegeld betaalt en voor welke instellingsgeld icm je eerdere diploma’s

1 like

Net eindelijk de klasindeling en roosters gekregen voor m’n nieuwe studie… maar omg echt elke week is compleet anders, echt helemaal niks hetzelfde :scream: Dat wordt echt kut met doorgeven van m’n beschikbaarheid aan m’n werk…

1 like

Hoe lang van te voren moet je dat aangeven? Toen ik ben gaan studeren vorig jaar heb ik een baan gezocht waarbij je het in week 1 mag aangeven voor week en zo door :sweat_smile:

Godver ik moet vanavond tot vrij laat op stage zitten, gok tot een uur of 9/10, maar heb per ongeluk een foute boeking gemaakt voor morgen dus moet dan ook om half 8 beginnen, neeeeee.

Nou dat was weer een weggegooide sombere dag. Word zo moe van mezelf.

Dat weet ik dus niet echt, ik ben de afgelopen 2 jaar 24/7 beschikbaar geweest dus nooit mee te maken gehad. Ik ga morgen wel eerder naar werk toe om alles te bespreken enzo. Maar ik geloof in principe 2 weken van tevoren, want we kunnen altijd de roosters zien tot 2 weken verderop.

De roosters van de komende 2 weken met m’n introductie etc kunnen ze ook alweer allemaal gaan aanpassen zie ik, want op veel momenten kan ik al niet meer werken.

Ik heb echt genoten van de zomer dit jaar, ook de hele warme dagen (redelijk). Meer dan anders, meer dan ik verwacht had. Maar als ik dan nu kijk naar de nieuwe dingen bij de H&M krijg ik zo’n zin in de herfst. Vanmorgen had ik een speculoos shake en het was gewoon herfst in een beker :maple_leaf:

4 likes