Wat je even kwijt wilt #26

M’n moeder geeft me altijd van die upgradekaartjes naar de eerste klas en ik vind dat altijd ZO relaxed. Vooral dat je dan een voetensteuntje hebt haha

1 like

Oh shit die schoenen die ik gisteren heb besteld komen helemaal uit Zweden. Rot als ik ze weer terug wil sturen… Slecht voor het milieu aiii.

Ja omg ik heb ook altijd een voorraad, love it. Helaas alleen in het weekend geldig. Ik heb er juist doordeweeks in de spits behoefte aan haha

1 like

Lief van jullie! Maar even los van jou en je vriend die later met hem waren, heeft verder niemand iets gezegd tegen deze meneer die er ook bij zaten? Was iedereen het aan het aanhoren?
Wat een nare situatie voor deze jongen

Het was een hele reis vanaf het zuiden (en ik ben afgezet met 'n stom strandbedje) maar ik wilde zo graag naar het strand nog een keer deze zomer

16 likes

Ik wil vanmiddag naar een kringloop, omgeving den bosch/Waalwijk iemand nog leuke aanraders?

Ja sorry wist ik niet, denk daar nooit bij na

Misschien ben ik irritant sceptisch omdat ze zich nu op mijn werkgebied begeeft: maar weet je zeker dat ze wel geschoold is in dat soort dingen? Verder herken Ik helaas de samenhang alles goed willen doen en ontzettend vaste spieren😐

In Den Bosch Vincentius, vlakbij station!

Nee het was een redelijk lege tram, en ik heb niet het idee dat mensen hier echt iets van mee hebben gekregen helaas.

Is die leuk? bij die ben ik nog nooit geweest hahaKen er al een hoop in den bosch (kom er vandaan haha) maar vind de meeste een beetje meh :joy:

Ik vind die altijd wel chill, en goedkoop!

1 like

Oee Thanks! :blush:

Ik vind het nog wel meevallen met je berichtje. Vind het wel subtiel en zou me er niet aan storen en ik stoor me snel aan dat soort dingen.

Ik app wel eens AANDACHT! als ik aandacht wil. Misschien irritant, maar is in ieder geval wel straight forward.

8 likes

Jeej mn video word gedeelt. Alleen is mn insta stom en krijg ik daar geen melding van haha. Dus schrik de heletijd als ik mezelf zie in iemands storie.

4 likes

Ik heb mn rijbewijs al jaren, maar was echt een hel toen met rijlessen. Heb daardoor echt een soort trauma opgelopen en al jaren niet gereden. Denk wel vijf jaar ofzo niet achter het stuur gezeten. Dus ik heb na 1000 dagen twijfelen en scholen opzoeken toch een afspraak gemaakt voor VANMIDDAG

en ik kan wel doen alsof ik nu een badass ben maar ik zit te trillen op mn werk en ik moet kotsen en ik wil heel graag gewoon afbellen en weer jaren wachten tot ik weer een afspraak maak :face_vomiting:

8 likes

Hahah moet hier hardop om lachen.
Nou ik heb 15 uur later bericht terug hoor
“joehoe” :rofl:

5 likes

:heart::heart:

1 like

Ik ga in Den Bosch vaak naar de Vindingrijk

1 like

Ik ben gister teruggekomen van vakantie met nogal een slaaptekort, word ik nu pas wakker?? Ik heb gewoon meer dan 12 uur geslapen en nu is m’n halve dag weg.