Wat je even kwijt wilt #26

Ik zit dus nu al bijna een uur voor niets op het werk. Er zijn dus ouders die extra betalen om extra vroeg op de opvang te komen, maar dan komen ze niet. HALLO, IK HAD OOK WEL LANGER WILLEN SLAPEN. Ga er straks als ze komen nog wat van zeggen ook haha. Die moeder werkt notabene zelf ook bij onze opvangstichting en weet hoe dit werkt.

1 like

Haha, hier hetzelfde.

1 like

Om 7 de wekker gezet maar hoef pas om half 10 te werken. Terug op bed gaan liggen maar moet mijn best doen niet terug in slaap te vallen.

Dat is wel vaker tegen mij gezegd, maar het is vaak toch echt maar één mug die telkens rond m’n kop zit te zoemen en me meermaals prikt, want als ik die dood heb is het rustig. (Lees op internet dat ze zich vol zuigen als je stil ligt, maar dat doe ik eigenlijk niet dus ik zal d’r wel storen dan).
Heb vannacht nergens last van gehad.

1 like

Ik heb een aandachtsvragend appje gestuurd en nu schaam ik me dood. Ook echt 12 uur al op ongelezen. :see_no_evil:

3 likes

Haha hier ook dezelfde planning! Volgende week verhuizen dus alles kan lekker in dozen

1 like

Ik probeerde dat vorige week met een berichtje na een dag ofzo, maar die kon ik alleen nog maar voor mezelf verwijderen :o Volgens mij moet je binnen x aantal uur zijn om het voor beiden te verwijderen.
En grote kans dat het al gelezen maar gewoon niet geopend is :’)

1 like

Hallo, iemand een takelwagen om me uit bed te tillen?!

6 likes

Ik heb eindelijk vakantie en ik ga vanmiddag lekker uitgebreid in de boekenhandel rondkijken en boeken uitzoeken voor op vakantie. En ook naar het Kruidvat om zonnebrand etc te halen. Kan van de voorbereiding en voorpret al zo genieten altijd

10 likes

Zo’n fijn moment is dat inderdaad! Fijne vakantie alvast

1 like

Oh god dan ben ik wel wat te laat ja :’) Hahaha ik wist dit niet joh. Handig om te weten voor de toekomst.
Ja het is mijn date. Het was “joeee”
 :see_no_evil: Wilde gewoon even kletsen op dat moment. Heb er spijt van. Aan de andere kant heeft hij ook vaker alleen “hallooo” ofzo gestuurd dus heeeeel uit de toon is het niet. Maar voelt alsnog kut omdat ik me al ergerde aan ons contact en genegeerd worden helpt niet echt. Of hij moet in een slaapcoma zijn, komt ook wel eens voor.

Kent iemand het woord “lovies” in context dat iets van “Ik hou van je” moet betekenen? Mijn vriend is dit woord gaan gebruiken en ik ken het niet dus nu zeg ik ongemakkelijk niks terug.

1 like

Ja zo’n pak. Oh ik doet dat in 2x. 5 mensen met 2 pakken zou ook nog kunnen, maar met 2 kleine eters en 1 grote vind ik dit toch wel weinig en zou ik zelf 2 pakken in huis halen en die 2e ook aanbreken.

Ik sprak dit altijd heel raar uit, maar op Instagram wordt het bedoeld als “schatje” dacht ik.

Ah ik had dit ook. M’n vader had gezegd dat ik geld kreeg, want ik had gezegd dat ik een fitbit wilde en dan zou ik de rest bijleggen. Krijg ik een spel??? Wat ik ook wel leuk vond maar ik wilde een fitbit (en dat spel was ook veel minder duur dan ik zou krijgen voor de fitbit). En die had ik dus ook al gekocht en die had ik mss niet gekocht als ik dat geld niet zou krijgen. Ik was echt een beetje teleurgesteld maar voelde me ook wel verwend (en dat was het ook).

Sorry nu praat ik alleen over mezelf maar ik moest er even aan denken. Ik hoop dat het cadeau leuk is! Misschien weten ze je te verrassen? En anders aangeven dat je het niet leuk vindt? (maar dat is wel lastig)

2 likes

Welke schoenen zijn leuker?

Of
2.

• 1
  • 2
  • Allebei niet leuk

0 stemmers

Ik heb gedrukt op allebei niet leuk omdat ik ze persoonlijk te duur vind voor hoe ‘leuk’ ik ze vind.
Waren ze €20 geweest zou ik de eerste het leukste vinden. Maar ik vind ze beide geen €50 leuk haha

1 like

Heb dus een nieuwe baan, maar bij mijn huidige baan een opzegtermijn van 3 (?!) maanden
 waar ik dus ook aan word gehouden. Maar zo killing, want mijn motivatie wordt steeds minder
 zucht

Ja had al twee weken vakantie gepland in september gelukkig, maar verder lijkt het lastig om mijn laatste 8 dagen op te nemen :cry:. Ligt aan ‘de overdracht’, of te wel; of al mijn taken zijn afgerond.

Ik heb gisteravond echt voor het eerst pure racisme gezien, en ik ben er nog steeds van slag van.

Ik zat met mijn vriend in de tram, en tegenover ons zat een getinte man/jongen. Na een paar haltes kwam er zo’n haagse tokkie de tram in, en begon gelijk met opmerkingen. Van inshalla naar “je moeder neuken” en nog meer uitspraken. Deze jongen reageerde hier niet op, en bleef heel rustig. Op een gegeven moment begon de racist met aanraken, en heel intimiderend hangen boven de jongen. Deze jongen knikte ook naar ons, en bleef heel rustig. We wisten niet of de man eventueel een steekwapen onder zijn jas had, en omdat de jongeman rustig bleef besloten wij dat ook te blijven. Ik had al met mijn vriend besproken om hoe dan ook bij die jongen te blijven om in te kunnen grijpen/beschermen indien nodig. Dit omdat ik niet wist waar hij uit zou stappen, en aangezien er hele stille haltes zijn wilde ik het risico niet nemen dat hij slachtoffer zou worden. Toen we later wilden uitstappen werd hij nog eenmalig “bespuugd” en toen zijn we met z’n 3en de tram uit gelopen. Gelukkig dat de man toen wegliep, maar voor de zekerheid zijn we toen ook nog bij de jongen gebleven tot het echt veilig was.

Hij vertelde dat hij rustig bleef omdat hij geen zin had in een vechtpartij, omdat hij zich niet wilde verlagen. Hij bedankte ons nog daarna, en ging toen verder.

Ik stond echt vol adrenaline. Wat een vreselijke mensen bestaan er.

25 likes