Wat je even kwijt wilt #26

Ik speelde dit perongeluk keihard af in de trein :+1:

4 likes

Hahaha. Laat ie bij jou ook niet gewoon het plaatje zien en alleen een link? Nou faalt het een beetje… :joy:

2 likes

Ik heb tzatziki gemaakt. Zonder azijn en citroen. Ik heb ook de diplomatieke keuze gemaakt het niet met geitenyoghurt te doen, maar met yoghurt Griekse stijl ze hadden geen geitenyoghurt in de supermarkt Ik heb ter zelfbescherming maar een klein bakje gemaakt.

Avondeten

7 likes

Ik moet bijna huilen zo trots ben ik.

6 likes

Ik ben blij dat ik een oorlog heb kunnen voorkomen

3 likes

Ja, lief! Donderdag gaat J extra naar het kdv (omdat ze niet kan als we op vakantie zijn) en vrijdag heb ik een halve dag vrij genomen. Over 2 weken is het vakantie dus dan kan ik bijtanken. Ik ben zo’n mens wat soms alleen moet zijn om op te laden. Dat kan niet met J :rofl:

4 likes

Ff wandelen buiten, daarna douchen, thee drinken met een boek en dan slapen.

(Ik weet er alles van, helaas. Knuffel​:heart::heart::heart:)

1 like

Zo heb ik eens iemand een simpel recept “gegeven” door op te noemen wat ze nodig had. 1 ingrediënt was paksoi. Ze zei “dat heb ik nog nooit gekocht, hoe ziet dat pakje eruit”. Toen zei ik nog van neenee, ligt gewoon op de groenteafdeling en pas later viel bij mij het kwartje: 1 pak soi… super aandoenlijk.

11 likes

Ik zet altijd regengeluiden aan (op een timer) vlak voor het slapen. Werkt hier negen van de tien keer heel goed.

1 like

Ik heb net een roze stoel besteld die ik al heel lang wil, ik had hem eigenlijk niet nodig en ik wil sparen en ik heb niet heel veel plek.

Maaaaar ik dacht fack it, ik doe het gewoon, kan mij het bommen. Ik vind dat ik dat wel verdiend heb en zo niet jammer dan. :joy:

Stoel is van de lee.nbak.ker en ik ga me er niet eens voor schamen.
Oh en hij is roze, want love roze, mijn huis mijn leven

67 likes

Heb je een bad? Ik word daar altijd mega slaperig van als ik daar ‘s avonds nog een half uurtje in ga! En idd thee, of ontspanningsoefeningen willen ook nog wel eens helpen omdat ik dan niet na kan denken (wat ik altijd en teveel doe) maar me op die oefening moet focussen en dan vanzelf moe word

edit: @Lentex love die stoel ik wil ‘m ook :heart:

2 likes

@anon65426728 @Dommel ik haal jullie steeds door elkaar omdat jullie avatars op elkaar lijken. :woman_facepalming:

4 likes

Deze is moooi! Ik zie mezelf er al in zitten met een boek, kop thee en dekentje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Moet jij huilen als ik perongeluk zn nek op draai? Grapje

1 like

Wat ik me juist bedenk: ben ik blij geen celebrity te zijn à la Miley Cyrus of zo
Stel je voor dat je hoofd op random mensen hun lichaam staat getattoëerd? Zou ik echt zo bizar en zelfs akelig vinden haha

5 likes

Zoals jullie zien, is mijn hoofd met veel nuttigere dingen bezig dan met medicatie + werking te studeren. Maandag examen :clown_face:

6 likes

Hahahaha omg verschrikkelijk toch

Jij ook!!!

1 like

Er is een man aan het roken in de treinwc. Maar hij moest er net uit maar dat had ie niet door en nu is ie te laat. Karma!!

17 likes

Ik heb een vriend die hier een tijdje geleden mee opstap is geweest. Hij heeft toen wodka meegenomen om in te drinken, maar had er maar 1 glas van op. Hij is daarna nooit meer hier geweest om die fles op te halen, maar zegt dat ie dat nog wel eens gaat doen. Is al sowieso een half jaar geleden sinds hij hier is geweest. Ik ben nu die drank van hem aan het opdrinken. ik denk dat ik hem tot de helft op drink en dan vul met water totdat hij hem weer op komt halen. :joy:

4 likes