Wat je even kwijt wilt #26

Omdat hij de hele tijd iets onder zijn jas vast hield, en wij niet konden zien wat. Hij was natuurlijk enorm aan het uitdagen, en om deze reden namen wij het zekere voor het onzekere. Het was heel verdacht allemaal.

@Monica

Ik ga het melden! Goeie! Hij was echt aggresief dus het zou fijn zijn als ze iniedergeval een beeld kunnen krijgen van wie het was

3 likes

Wat lief dat jullie bij die jongen zijn gebleven! En wat een nare mensen bestaan er tochā€¦

4 likes

:raising_hand_woman:t3:

13 likes

Aah ik snapte het al niet. Ik dacht daar is ze toch al geweest hahah

1 like

Hebben zij een opzegtermijn van 6 maanden? Ik weet niet of het nu nog is, maar mijn ex werkgever hield voor zowel het bedrijf als werknemer ene opzegtermijn van 2 maanden aan, terwijl zij het dubbele zouden moeten hebben. Dus ik was pleite na 1 maand.

1 like

Heel heftig. Goed dat jullie bij die jongen gebleven zijn! Ik heb ook eens een melding gedaan bij htm (ga er even vanuit dat dat de vervoerder was, omdat je het over haags hebt). Dat hebben ze toen heel serieus genomen, dus ik zou dat nu ook doen als ik jou was.

3 likes

Als je nu gewoon een van die fotos in je storie zet met een ā€œNew postā€ Sticker erover heen dan is alles weer goed.

1 like

Ik heb gister zoā€™n leuke avond gehad! Vierde mijn verjaardag met een etentje en het was zo gezellig. En nu wil ik mensen daarover vertellen, maar iedereen die ik het wil vertellen was er gewoon. Dus plemp ik het hier maar neer. Wel echt een hele korte nacht gehad, en vandaag op werk niet zo veel te doen helaas, geen goede combinatie

15 likes

heh ik dacht oh wat fijn voor je nog even een extra korte vakantie. tsssss.
@Krabsalade

2 likes

Jeetje wat heftig, moet er niet aan denken dat dat zo zou zijn afgelopen :scream:

Ik ga straks in mijn pauze even bellen! @Masterchef Het gaat inderdaad om HTM, fijn dat ze het destijds ook zo serieus hebben genomen.

3 likes

Ik reis vandaag eerste klas en kan me wel voorstellen dat de mensen die dat normaal doen zichzelf verheven voelen boven anderen. Er zit echt zoā€™n deurtje tussen wat je gescheiden houdt van de plebs (waar ik normaal ook gewoon zit hoor haha)

4 likes

Mā€™n moeder geeft me altijd van die upgradekaartjes naar de eerste klas en ik vind dat altijd ZO relaxed. Vooral dat je dan een voetensteuntje hebt haha

1 like

Oh shit die schoenen die ik gisteren heb besteld komen helemaal uit Zweden. Rot als ik ze weer terug wil sturenā€¦ Slecht voor het milieu aiii.

Ja omg ik heb ook altijd een voorraad, love it. Helaas alleen in het weekend geldig. Ik heb er juist doordeweeks in de spits behoefte aan haha

1 like

Lief van jullie! Maar even los van jou en je vriend die later met hem waren, heeft verder niemand iets gezegd tegen deze meneer die er ook bij zaten? Was iedereen het aan het aanhoren?
Wat een nare situatie voor deze jongen


Het was een hele reis vanaf het zuiden (en ik ben afgezet met 'n stom strandbedje) maar ik wilde zo graag naar het strand nog een keer deze zomer

16 likes

Ik wil vanmiddag naar een kringloop, omgeving den bosch/Waalwijk iemand nog leuke aanraders?

Ja sorry wist ik niet, denk daar nooit bij na

Misschien ben ik irritant sceptisch omdat ze zich nu op mijn werkgebied begeeft: maar weet je zeker dat ze wel geschoold is in dat soort dingen? Verder herken Ik helaas de samenhang alles goed willen doen en ontzettend vaste spierenšŸ˜

In Den Bosch Vincentius, vlakbij station!