Wat je even kwijt wilt #26

Nee het was een redelijk lege tram, en ik heb niet het idee dat mensen hier echt iets van mee hebben gekregen helaas.

Is die leuk? bij die ben ik nog nooit geweest hahaKen er al een hoop in den bosch (kom er vandaan haha) maar vind de meeste een beetje meh :joy:

Ik vind die altijd wel chill, en goedkoop!

1 like

Oee Thanks! :blush:

Ik vind het nog wel meevallen met je berichtje. Vind het wel subtiel en zou me er niet aan storen en ik stoor me snel aan dat soort dingen.

Ik app wel eens AANDACHT! als ik aandacht wil. Misschien irritant, maar is in ieder geval wel straight forward.

8 likes

Jeej mn video word gedeelt. Alleen is mn insta stom en krijg ik daar geen melding van haha. Dus schrik de heletijd als ik mezelf zie in iemands storie.

4 likes

Ik heb mn rijbewijs al jaren, maar was echt een hel toen met rijlessen. Heb daardoor echt een soort trauma opgelopen en al jaren niet gereden. Denk wel vijf jaar ofzo niet achter het stuur gezeten. Dus ik heb na 1000 dagen twijfelen en scholen opzoeken toch een afspraak gemaakt voor VANMIDDAG

en ik kan wel doen alsof ik nu een badass ben maar ik zit te trillen op mn werk en ik moet kotsen en ik wil heel graag gewoon afbellen en weer jaren wachten tot ik weer een afspraak maak :face_vomiting:

8 likes

Hahah moet hier hardop om lachen.
Nou ik heb 15 uur later bericht terug hoor
“joehoe” :rofl:

5 likes

:heart::heart:

1 like

Ik stuur wel eens “negeer :bear:” of ook weleens joeeee. Of attention attention maar dat laatste stuur ik alleen naar m’n zusje :stuck_out_tongue:

Moet kunnen vind ik, als het niet te vaak is.

3 likes

Ik ga in Den Bosch vaak naar de Vindingrijk

1 like

Ik ben gister teruggekomen van vakantie met nogal een slaaptekort, word ik nu pas wakker?? Ik heb gewoon meer dan 12 uur geslapen en nu is m’n halve dag weg.

Haha ik heb vanmorgen gereageerd op een uitnodiging per e-mail voor een sollicitatiegesprek. Werd ik zojuist gebeld door die persoon, blijkt het een man te zijn (terwijl ik had geschreven ‘Geachte mevrouw
’, ik vond het echt een vrouwenvoornaam) Ă©n heb ik door autocorrect een typefout gemaakt in de achternaam :woman_facepalming: Errug. Gelukkig mag ik nog wel op gesprek komen.

6 likes

Heb mn eerste werkdag weer na vakantie en hij valt zwaar. En mn lens zit niet lekker, ook mega vermoeiend. Heb nog overuren dus hopelijk zo wat eerder weg.

Pff mijn moeder belt net dat het niet goed gaat met mijn opa. Ik had voor mijzelf al besloten daar niet meer naar toe te gaan. Ik wil hem graag herinneren zoals hij was en niet zoals hij nu is. Ik weet dat andere deel van de familie dat een apart besluit vind. Maar het is mijn keuze.

Toch voelt het raar ofzo. Van mijn moeder hoefde ik daar niet naar toe om haar te ondersteunen. Haar vriend is bij haar nu.

Maar het blijft treurig iemand te verliezen.

Ach, sterkte.

Iedereen staat daar anders in he! Dus wat voor jou goed voelt, is ook goed. Als je opa er nu zo slecht aan toe is, is het toch mooi om hem te herinneren hoe hij altijd was.

1 like

Ik vlieg via Billund naar de Faeröer Eilanden en ben nu in Billund en heb geen idee of ik m’n bagage opnieuw had moeten inchecken. Want 't is wel Denemarken maar valt buiten Schengen. Stress.

2 likes

Dat had ik ook voor bij mijn allereerste uitnodiging al was het bij mij een vrouw die volgens mij een mannennaam had. Ook uitgenodigd en ik heb de job ook uiteindelijk gekregen! Heb er zelfs tijdens mijn sollicitatie nog een mopje over gemaakt.

1 like

@EleanorRigby heb het even opgezocht! Het is nummer 7, juli 2019. Wil je hem hebben? Kan hem evt opsturen

Dankjewel voor deze woorden. Doet me toch wel goed op een of andere manier.

2 likes