Wat je even kwijt wilt #26

Dit had ik zoveel beter kunnen painten.

9 likes

Hahaha ja ik vind dit enig
Maar ook die met die telefoon, wacht ik zoek hem. Vind ik zo leuk

@anon39978576 hij vraagt 60 euro per tekening

5 likes

Oeh @Krabsalade 60 euro per tekening waar wachten we nog op. Hoe gaan we heten wat gaan we tekenen.

2 likes

Godver ik zou 100 vragen, want jouw skills zijn wel echt een stuk beter dan dit gepriegel.

2 likes

Omg ik vind hem zo geniaal, heb op Tweetakt in Utrecht er een gekocht en even gepraat. Deze:

Hij is nu mooi ingelijst :grin:

22 likes

Ah nee, verschrikkelijk :yum:

4 likes

Ik heb eindelijk mijn te kleine werkbroeken omgeruild voor een maatje groter! Bijna zin om te werken nu

1 like

Dat geloof ik niet

Iemand op de radio zegt
Als je blauwe vinkjes uitstaan dan heb je iets te verbegen

Vind jij dat zo?? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik tekende zojuist een vagijn in de trein die 100 euro is gauw van mijnnn

43 likes

Hoe duur is deze ik wil hem

100

Stuur tikkie

1 like

FF korting, 0,01%.

1 like

Nee is ook eigenlijk mezelf voor de gek houden

Ik wil een “ oh verdomd daar gaat Mn kont”
Kan dat?

3 likes

Yes ben wel ff eerst werken hahsg

Ik heb mijn blauwe vinkjes uitstaan omdat het me veel stress scheelt. Nu ben ik niet meer de hele tijd bezig met of iemand het al gelezen heeft, en voel ik zelf ook minder de druk om snel te reageren. Ik kan nu filteren welke berichtjes er snel beantwoord moeten worden, en welke even kunnen wachten. Niks te verbergen dus, gewoon handig

6 likes

Ik heb flashbacks naar een dronken bui en dit is niet goed voor m’n stressniveau.

Ik ben PostNL pakketpunt. Ik heb van 4 verschillende buren pakketjes, want de bezorger was heel lief en ik voelde me schuldig over mijn achterlijk grote doos. Ik heb een prikbord besteld en die zit serieus in een doos van 100x100x50 cm.

3 likes