Wat je even kwijt wilt #26

Vandaag te horen gekregen dat aanvraag is goedgekeurd en ik dus kan verhuizen :partying_face: Voor een jaar maar en wéér verhuizen vind ik echt verschrikkelijk maar ook heel blij dat ik weg kan bij mijn gestoorde huisgenoot. En lekker alleen in een studio.

36 likes

Ik vind hem echt geweldig! Ik vind z’n quotes vaak echt super erg on point, heb er nu ook eentje in mn stories denk ik (ja dus haha) en ik wil er ook heel graag eentje hebben eigenlijk

2 likes

Voor in een lijstje ofzo!

Nee snap ik ook hoor!! Denk dat het echt heel erg je ding moet zijn. Ik hou heel erg van provocerende kunst (vaginaketting, mok met piemels) en dit soort quotes. Maar ik vind desenio bijvoorbeeld weer stom, dat vind jij misschien super leuk

on point :ok_hand:

5 likes

Dit had ik zoveel beter kunnen painten.

9 likes

Hahaha ja ik vind dit enig
Maar ook die met die telefoon, wacht ik zoek hem. Vind ik zo leuk

@anon39978576 hij vraagt 60 euro per tekening

5 likes

Oeh @Krabsalade 60 euro per tekening waar wachten we nog op. Hoe gaan we heten wat gaan we tekenen.

2 likes

Godver ik zou 100 vragen, want jouw skills zijn wel echt een stuk beter dan dit gepriegel.

2 likes

Omg ik vind hem zo geniaal, heb op Tweetakt in Utrecht er een gekocht en even gepraat. Deze:

Hij is nu mooi ingelijst :grin:

22 likes

Ah nee, verschrikkelijk :yum:

4 likes

Ik heb eindelijk mijn te kleine werkbroeken omgeruild voor een maatje groter! Bijna zin om te werken nu

1 like

Dat geloof ik niet

Iemand op de radio zegt
Als je blauwe vinkjes uitstaan dan heb je iets te verbegen

Vind jij dat zo?? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik tekende zojuist een vagijn in de trein die 100 euro is gauw van mijnnn

43 likes

Hoe duur is deze ik wil hem

100

Stuur tikkie

1 like

FF korting, 0,01%.

1 like

Nee is ook eigenlijk mezelf voor de gek houden