Wat je even kwijt wilt #26

Nee is ook eigenlijk mezelf voor de gek houden

Ik wil een “ oh verdomd daar gaat Mn kont”
Kan dat?

3 likes

Yes ben wel ff eerst werken hahsg

Ik heb mijn blauwe vinkjes uitstaan omdat het me veel stress scheelt. Nu ben ik niet meer de hele tijd bezig met of iemand het al gelezen heeft, en voel ik zelf ook minder de druk om snel te reageren. Ik kan nu filteren welke berichtjes er snel beantwoord moeten worden, en welke even kunnen wachten. Niks te verbergen dus, gewoon handig

6 likes

Ik heb flashbacks naar een dronken bui en dit is niet goed voor m’n stressniveau.

Ik ben PostNL pakketpunt. Ik heb van 4 verschillende buren pakketjes, want de bezorger was heel lief en ik voelde me schuldig over mijn achterlijk grote doos. Ik heb een prikbord besteld en die zit serieus in een doos van 100x100x50 cm.

3 likes

Er zitten hier enkele jongeren van 17 - 18 in de trein en de ene jongen ontpopt zich tot een ivo niehe die een meisje onderwerpt aan een diepteinterview. Maar hij mist de flair van Ivo.

5 likes

Haha ik heb hetzelfde gedaan, maar krijg er alleen maar minder zin in. Wist ik eigenlijk al van tevoren. Maar ik had zin in een biertje in de zon dusja…

Ivo Niehe-boy wordt met de minuut irritanter. Meneer heeft enkele wetenschappelijke theorieën ergens gehoord en probeert nu de doorgewinterde professor uit te hangen door alles aan de anderen uit te leggen. En uiteraard even vermelden dat je niet aan Instagram en Facebook etc doet want mensen zitten daar alleen op uit onzekerheid. Volgens mij kijk je ook gewoon kattenfilmpjes, jongeman.

2 likes

Ik ga straks voor de 2e keer sinds 7 jaar naar de sportschool en ik vind het zo ongemakkelijk. Allemaal super fitte mensen om me heen en ik ben een zwaar hijgend persoon met overgewicht (en een rood zweethoofd) :sweat_smile:

1 like

Ja voor mij hetzelfde. Maar op de radio vonden ze het maar irritant en raar.

1 like

Illustere Illustratrices, natuurlijk!

5 likes

Even reageren op mezelf maar ik heb net na 6,5 jaar voor het eerst achter het stuur gezeten! En het begin was vreselijk maar aan het einde reed ik (nog wel een beetje stuntelend) door de binnenstad :sunglasses:

50 likes

Ik vind het echt heel goed van je! Voor je het weet durf je weer alleen te rijden en dit geeft mij ook hoop, ik heb na het halen van mijn rijbewijs vijf jaar geleden nauwelijks gereden en nu durf ik ook niet meer.

Vriendlief belt net weeeeer dat hij later is, het eten staat hier om 6 uur op tafel.

Kan ik echt niet tegen, nu 10 min proberen te wachten ( zolang mijn eten niet aanbrand :unamused:)

Gaat iemand me nog stoppen? Nu weer lading bij myprotein besteld omdat ik 23049812 euro korting kreeg. 0.75 per eiwitshake omg ik moest wel. Ik heb nu shakes voor de rest van mn leven.

STAAAHPPP

Aaaaarggghhhhhhhhhhh :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Rogier is een baas. Ik heb ook twee van hem.

1 like

Ik wil vanavond voor de 1e keer gaan zwemmen in het zwembad hier, maaaaar… ik durf niet en wil mezelf dwingen toch te gaan en nu ben ik allemaal smoesjes aan het bedenken.
Ik vind mn redenen zelf best plausibel, daar niet van, maar toch. Dussssss wie haalt me over.???

• Ga niet, boeien, thuis op de bank lezen is ook chill.
  • Ga!!! Als je geweest bent, ga je zo trots zijn op jezelf.
  • Ga niet, je bikiniangst is terecht en iedereen gaat naar je (niet)tiet kijken

0 stemmers