Wat je even kwijt wilt #26

Er zitten hier enkele jongeren van 17 - 18 in de trein en de ene jongen ontpopt zich tot een ivo niehe die een meisje onderwerpt aan een diepteinterview. Maar hij mist de flair van Ivo.

5 likes

Haha ik heb hetzelfde gedaan, maar krijg er alleen maar minder zin in. Wist ik eigenlijk al van tevoren. Maar ik had zin in een biertje in de zon dusja…

Ivo Niehe-boy wordt met de minuut irritanter. Meneer heeft enkele wetenschappelijke theorieƫn ergens gehoord en probeert nu de doorgewinterde professor uit te hangen door alles aan de anderen uit te leggen. En uiteraard even vermelden dat je niet aan Instagram en Facebook etc doet want mensen zitten daar alleen op uit onzekerheid. Volgens mij kijk je ook gewoon kattenfilmpjes, jongeman.

2 likes

Ik ga straks voor de 2e keer sinds 7 jaar naar de sportschool en ik vind het zo ongemakkelijk. Allemaal super fitte mensen om me heen en ik ben een zwaar hijgend persoon met overgewicht (en een rood zweethoofd) :sweat_smile:

1 like

Ja voor mij hetzelfde. Maar op de radio vonden ze het maar irritant en raar.

1 like

Illustere Illustratrices, natuurlijk!

5 likes

Even reageren op mezelf maar ik heb net na 6,5 jaar voor het eerst achter het stuur gezeten! En het begin was vreselijk maar aan het einde reed ik (nog wel een beetje stuntelend) door de binnenstad :sunglasses:

50 likes

Ik vind het echt heel goed van je! Voor je het weet durf je weer alleen te rijden en dit geeft mij ook hoop, ik heb na het halen van mijn rijbewijs vijf jaar geleden nauwelijks gereden en nu durf ik ook niet meer.

Vriendlief belt net weeeeer dat hij later is, het eten staat hier om 6 uur op tafel.

Kan ik echt niet tegen, nu 10 min proberen te wachten ( zolang mijn eten niet aanbrand :unamused:)

Gaat iemand me nog stoppen? Nu weer lading bij myprotein besteld omdat ik 23049812 euro korting kreeg. 0.75 per eiwitshake omg ik moest wel. Ik heb nu shakes voor de rest van mn leven.

STAAAHPPP

Aaaaarggghhhhhhhhhhh :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Rogier is een baas. Ik heb ook twee van hem.

1 like

Ik wil vanavond voor de 1e keer gaan zwemmen in het zwembad hier, maaaaar… ik durf niet en wil mezelf dwingen toch te gaan en nu ben ik allemaal smoesjes aan het bedenken.
Ik vind mn redenen zelf best plausibel, daar niet van, maar toch. Dussssss wie haalt me over.???

• Ga niet, boeien, thuis op de bank lezen is ook chill.
  • Ga!!! Als je geweest bent, ga je zo trots zijn op jezelf.
  • Ga niet, je bikiniangst is terecht en iedereen gaat naar je (niet)tiet kijken

0 stemmers

Ga!, @Lentex. Ik heb nog nooit spijt gehad van de keren dat ik wƩl ben gaan sporten (of wandelen, of zwemmen, welke vorm van beweging dan ook), alleen maar van de keren dat ik niƩt geweest ben.
Iedereen komt er om te zwemmen, niet om op anderen te letten :slight_smile:

2 likes

Ik ben vorige week voor het eerst naar het zwembad hier gegaan en toen later die week en gisteren nog een keer omdat ik het zo fijn vond!!! De engheid viel me alles mee en de crowd op het lokale zwemuurtje op de donderdagavond is totaal niet naar en staarderig want het zijn voornamelijk ouderen die er gewoon komen om hun baantjes te trekken dus mensen zijn erg met zichzelf bezig. En zodra je in het water bent is er toch niks meer te zien!

3 likes

Hartje voor herkenning, ik voel me precies hetzelfde als jij!

1 like

Ik snap dat het onwijs lastig voor je is.
Ik kan niet voelen hoe jij je voelt, maar ik kan mij er wel een voorstelling van maken.
Van uitstel komt afstel. Het is een drempel die je over moet en jij kan dat! Dat weet ik zeker. Je zou echt heel erg trots zijn op jezelf.
Vaak denk je dat mensen kijken, ik maak mij daar ook van ten voren ontzettend druk om. Achteraf vind ik het altijd heel erg mee vallen.
Als jij zwemmen leuk vindt en zin hebt om te zwemmen, dan er lekker voor gaan!

Om je wat moed in te spreken:
Ik heb totaal iets anders dan dat jij hebt, maar ik heb een onwijs lelijke rug, vind ik zelf. Mijn schouderblad steekt uit en ik heb een litteken over de gehele lengte van mijn rug (scoliose). Altijd ben ik bang voor de blikken van mensen en eventuele vragen/opmerkingen die mensen stellen/maken.
Toch weerhoudt het mij er niet van om te gaan zwemmen. Toen ik voor het eerst naar mijn operaties ging zwemmen, deed ik dat s’avonds doordeweeks. Vaak zijn er dan heel weinig mensen. Dit heb ik een aantal keren gedaan tot ik dacht ā€œdan kijken mensen maarā€. Het is echt een drempel, maar als je die drempel eenmaal over bent ben je ontzettend trots op jezelf.

Jij kan dit! Ik hoop dat als je gaat er heerlijk van kan genieten en daarna op de bank kan ploffen met een heel voldaan gevoel :kissing_heart:

3 likes

Mijn vriend kookt omdat ik me kut voel en ik heb echt angst voor wat hij brouwt haha. Hij heeft een beperkt repertoire wat hij kan maken en daar hebben we de ingrediƫnten niet voor in huis :grimacing:

3 likes

Ik heb net in de AH niet de mooiste zonnebloemen gekocht die er stonden, maar juist die nog een beetje aandacht nodig hebben. Ze stonden zo sneu te lijden onder de andere bloemen, dat ik ze maar heb meegenomen.

20 likes