Ik zit drie uur in de trein en ik heb m’n laptop mee met series die ik kan kijken. Ben ik m’n koptelefoon vergeten (heb alleen oordopjes die er niet in passen)
@Woodkid @Hatsmetflats dankjewel, telefoontje is gepleegd, het is nog niet geregeld maar eerste stap is gezet en dat maakte me iets rustiger. Bedankt voor het hart onder de riem
Zonder geluid vind ik er niks aan. Kan gelukkig wel muziek luisteren en heb ook een boek bij me! Voor op de terugweg maar een setje goedkope oordopjes aanschaffen.
Goed van je! Je kan trots op jezelf zijn
Vorige week werd gemeld dat we vandaag geen broodjes hoefden te bestellen want er zou thais eten gebracht worden voor iedereen. Is het kale witte rijst met kip zonder kruiden of wat dan ook. Heb nog nooit zoiets karigs meegemaakt.
Ik heb net voor het eerst van Mn leven de politie gebeld omdat er precies toen ik thuis kwam 2 vrouwen bij de voordeur van de flat met elkaar op de vuist gingen. Toen ik boven op mijn verdieping kwam lag dr 1 op de grond dus heb ik een melding gemaakt. Stelletje idioten
Klinkt als een allergische reactie, cetirizine pilletjes werken bij mij altijd heel goed. Neemt de zwelling/pijn/jeuk binnen een paar uur heel erg af!
Ik heb echt supertoffe schoenen gekocht (Dr. Martens Sinclair) maar ik wist niet echt of ik ze vond staan. Dus ik heb een foto geplaatst op een facebookgroep over Dr. Martens en iedereen reageert zó tof en lief. En nu ga ik ze zeker houden!!!
Hmm ik snap je gevoel ergens wel, ik voelde me vroeger ook zo toen ik vaak dingen kocht bij het Leger des Heils. Maar die winkels zijn superblij als ze wat verkopen, want dat is geld en werkgelegenheid. Dus ik denk dat je vooral trots op jezelf moet zijn dat je naar de kringloop gaat!
zoiets heb ik laatst ook gepost! dat ik door een kringloopwinkel liep en zo verdrietig werd van mensen die daar echt voor ‘broodnodige’ dingen komen met kinderen en al, en ik alleen lekker hip vintage probeer te scoren zegmaar. dat ik me er een beetje schuldig en gek over voelde.
wat is een leuk kleinigheidje/cadeautje voor een vriendin die net een nieuwe kat heeft ?
oeh ja goed idee, dat wordt lachen met zo’n dolle kat
maak denk ik een mandje dan met speeltjes!
Ik koop er ook wel eens wat qua kleding. Heb een leuk jurkje (die ik eigenlijk terug wil doneren hmmm twijfel) en wat shirtjes ervan gehad. Maar van die mooie vintage shoplogs doe ik niet, want in Zeeland hangt er vooral muffe troep uit 1995 in de winkels
Alles met catnip, hengels met een balletje/veertjes, stuiterballetjes vinden ze hier ook fantastisch.
Ik heb deze ook besteld, en twijfel er ook over haha. Wat grappig. Maar gelukkig was iedereen positief bij jou!
Ja ik had ook de Jadons maar die zijn zo glimmend en ik hou meer van mat. Ik ben wel nog even aan het kijken hoe ik het veteren ga combineren met het ritsje.
Kijk hier een foto in spoiler. Dan zie je wel dat het ritsje wat openstaat omdat ik de lusjes er onder heb gepropt.
Edit:
Ok grapje je ziet echt niks haha
Zijn wel heel leuk ja! Heb jij het gladde materiaal of die met een beetje relief erin? Weet even de naam daar niet van haha.
Ik heb diarree
30 km gefietst. Nu wil ik slapen in een koud bad.