Foootoooooooooo
Ooo niks gezegd. Was nog niet bij met lezen
Foootoooooooooo
Ooo niks gezegd. Was nog niet bij met lezen
Ik moet iets belangrijks voorbereiden, maar ik kan echt niet de motivatie vinden. Vermoeiend.
Zo eens even mijn benen en oksels weer eens ontharen.
Want ik heb zolang haar dat ik het zou kunnen vlechten en er kraaltjes in kan hangen.
Nieuwste zomermode
Die heb ik ook! Twijfelde zelf ook best wel toen, maar echt zooooo blij mee! Dus zeker houden hoor, ga je veel plezier van hebben
Mijn vriend was gisteravond zân camera vergeten op een stationsbankje en daar kwam hij pas vanochtend achter. Gelijk gebeld maar was niet gevonden. Hij dacht fuck it ik ga gewoon terug naar ât station (45min met de trein) om te kijken en ik maakte âm nog belachelijk met jahoorrrr tuurlijk ligt âie daar niet meer maar een man had hem afgeleverd bij de Kiosk. Zo fijn
faith in humanity restored
Haha, ga ik morgen ook doen! Ik kwam er net achter dat ik een hobbit ben?
Nice!! Ik twijfel wel over de maat⊠zalando zegt dat je ze een maatje kleiner moet kopen maar een maatje kleiner is uitverkocht. Wat heb jij?
Ik schaar mezelf onder een blonde oermens
Ik heb me net op werk per mail uitgebreid aan iemand voorgesteld om er vervolgens achter te komen dat ik al twee keer met die persoon gemaild heb
Ik onderstreep altijd met potlood terwijl ik lees. Ik schrijf daarna niet meteen een samenvatting, dat doe ik meestal pas een paar dagen erna (als ik tijd tekort kom na een uurtje pauze) zodat ik de stof weer opnieuw op kan nemen.
Wat ik zelf altijd doe is eerst wat oppervlakkig het hoofdstuk lezen. Dus niet heel secuur. Vervolgens lees ik het opnieuw, wel heel precies, en markeer ik de belangrijke dingen. Die werk ik vervolgens uit in een samenvatting. Op die manier hoef ik amper nog te leren, omdat ik er al zo veel mee bezig ben geweest. Oh ja dit alles niet in 1 dag. Dan word ik gek haha.
Oh die zijn leuk! Best âbulkyâ maar vind ik juist heel leuk bij Dr Martens. Nu vind ik ze misschien leuker dan degenen die naar mij onderweg zijn :â)
Ik ben ook niet zo goed in samenvattingen maken, kan ook niet zo goed hoofd- en bijzaken onderscheiden. Of ja kan ik wel maar ben dan bang dingen te laten liggen.
Je hebt een regel in schrijven dat de belangrijkste informatie vaak in de eerste en laatste alinea staat. En ook in de eerste en laatste zinnen van een alinea. Je zou je dat op kunnen focussen. Moet je maar eens checken in een theorieboek of wetenschappelijk artikel.
Markeren schijnt geen enkele zin te hebben om informatie op te slaan, misschien wel om later te transformeren naar een samenvatting. Met je hand schrijven werkt ook beter om informatie op te slaan dan typen.
Haha ahw sorry!! Welke heb jij besteld?
Ik heb AndrĂ©lon zeezoutspray in mân haar gedaan toen het nog nat was en nu droogt het op met een beetje een vette laag erop. Heel vies.
Ja ik heb dat ook altijd als ik zeezoutspray in nat haar doe? Tenzij ik het droog föhn, snap er nisk van
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ook had met de spray van John Frieda. Maar dit is echt drie keer niks