Wat je even kwijt wilt #26

Ik maak het inbrekers hier wel makkelijk zeg. :rofl:

Sleutel zit gewoon al weken in de achterdeur en mijn raam van de computerkamer kun je zo openen als je ruitje intikt. Oeps.

4 likes

Heeeel leuk, vet lief dat je het nog vraagt! We facetimeden terwijl hij het keek en hij had helemaal tranen in zijn ogen haha <3

Pffff mijn moeder krijgt zo weer een uitslag over wat de aard van haar tumor was en of er nog chemo nodig is. Pfff ik ben echt super nerveus

1 like

Thanks ga ik het daar proberen! Ik schat zelf ook de kans klein in, maar ik probeer nu van alles en wie weet.

1 like

Sterkte, hele dikke knuffel!
Ik weet niet of je religieus bent, maar ik zal voor je bidden als je dat niet erg vindt. Als je het vervelend vindt, haal ik dit weg.

5 likes

Klopt!

Je zei alleen dat je had verwacht dat soja een duurzaam product zou zijn, maar met soja zelf is dus niet heel veel mis, het gaat om de exorbitante hoeveelheden en dat heeft dus puur en alleen met de productie van vlees en zuivel te maken.

Dit is gewoon de grens. Verder Noordelijk dan dit moet je ook niet willen gaan. :stuck_out_tongue:

1 like

Dank je! Nee natuurlijk vind ik dat niet erg! Heel lief van je juist! :heart:

1 like

Oh wat eng weer :cry: En wat een ellende dat jullie opnieuw in de spanning zitten… Je wist natuurlijk dat deze uitslag zou komen, maar ik weet dat de angst enorm heftig is als het bijna zover is. Ik bid voor je moeder en ik hoop heel erg dat het meevalt! :heart:

Vanmorgen kwam ik er achter dat de vriezer vannacht open had gestaan dus dacht nouja dan m maar helemaal ontdooien. Zette ik de zoveelste pan met gekookt water erin en viel ineens een enorm stuk ijs erin en valt de pan om :sob:
Mn voeten zijn echt knalrood en op 1 plek lijkt het alsof er een blaar komt
Echt zo stom dit en ik moet eigenlijk nu met de hond lopen maar Mn voeten doen zo pijn :woman_shrugging:t3:

Ik zou even voor de zekerheid de huisarts bellen.

Veel sterkte!

1 like

O nee wat een pech :fearful: Zou idd even de huisart bellen! Heb je iemand die je de hond uitlaten evt kan overnemen?

1 like

@nox @Airy-fairy Toevallig is mijn vriend nu bij de huisarts voor iets compleet anders, maar hij komt erna even naar huis voor de hond
Denk dat t allemaal wel goedkomt, denk nier dat de huisarts er iets mee kan, de huid is niet stuk ofzo. Ik heb Mn voeten in een bak water maar is gewoon stom en ben bang als ik dan nu al schoenen aan doe dat het misschien erger maakt ofzo

1 like

Koelen, koelen, koelen! En dan met lauw water, niet koud. Mochten er grote blaren op komen even met de huisarts bellen. Komen er geen blaren of open plekken op kun je een zalfje tegen brandwonden gebruiken. Sterkte!

Ik ga dit weekend met mijn vriend naar Eindhoven maar geen idee wat we daar kunnen doen. Mijn vriend houdt niet van shoppen, dus ik zoek een ander tijdverdrijf voor zaterdag. Iemand tips?

1 like

Heb je je voet goed gekoeld? Dat kan nog steeds! 20 minuten onder lauw water houden, sterkte!

1 like

Ga naar de kapper voor alleen knippen.
Dat plan faalde heel hard want ik zit in de verf :joy:
Doei euro’s, hallo mooi nieuw kapsel :joy::joy:

9 likes

Dit is echt mijn lievelingsrotonde omdat ik er heel vaak kom en ‘m ook snap en de paniek bij andere automobilisten zie :joy:

2 likes

Ik heb een bloemetje laten bezorgen bij mijn oma, maar ik bedenk ineens dat ik als naam alleen ‘oma’ heb ingevuld. Ik hoop dat hij aankomt!

6 likes

Als het adres juist is dan maakt de naam volgens mij niks uit!

Ik weet niet of dit al gedeeld is, maar willen jullie deze petitie tekenen en delen?

Het Europees Parlement kan nog besluiten om geen goedkoop hout uit Brazilië te importeren. Het is het minste wat we kunnen doen!

2 likes