Ik las yes r en ik hoorde gelijk in mijn hoofd
Ik ben niet meer van jou je bent niet meer van mij je houdt je nu wel groot maar gaat kapot van de pijn omdat je bij me wil ziiiiijn
ik moet zeggen ook al had ik een shitload aan money dan zou ik nog geen maid willen. zou me er ongemakkelijk bij voelen denk ik.
Ja geen idee he, dat vraag ik me ook al af sinds ik die film voor het eerst zag
Wel een van mn favos nog steeds, omdat het helemaal nergens op slaat hahaha
Ik dit:
Ey yo we bouncen op die beat Ey yo we stampen op die beat We rampeneren op de vloer
EN HET GEEFT GEEN ENE MOER
Dutje gedaan van 2.5 uur en net de hond uitgelaten maar nog niet helemaal wakker.
Zo maar boodschappen doen.
Je kan haar toch zeggen dat je daar niet aan mee wil werken? Ik vind ook niet dat je collega daar maar vanuit mag gaan dat je dat wel zou doen. Ze moet zelf haar problemen oplossen in plaats van jou of ander daarin mee te sleuren.
Hahahaah zo mooi hoe iedereen een ander lied in haar hoofd heeft. Ik dacht eerst aan mijn pad haha.
WANT HET IS ALI. wat?
Ik gebruik deze zin nog graag
Ga nou niet zo para doen als ik sta op je prada schoen
Sowieso HET party anthem van onze generatie.
tantu spang is die moker-mixie
Elke chickie wil een piecie
Van m’n lange jiggie-jiggie
Gatverdamme, ey ga zitten
Dit hele stuk heb ik nooit verstaan haha alleen iets van jikkie jikkie GATVERDAMME
Ik heb koppijn. Slapen lukt helaas niet. En de warmte werkt niet mee.
De buren maken herrie en blijven fluiten. Arghhh
Ik baal dat ik nu naar een concert ga… wil nu thuis mijn pad luisteren Hhaha.
Ik heb nu heimwee naar 12 jaar geleden. Uitgaan was toen echt de bom.
Ja omg flugel en dropshotjes en soms had je van die schuimparty’s in de plaatselijke discotheek dat was echt fantastisch (en daarna kon je al je kleren weggooien)
Hahaha ja ze zijn wel los! Ik heb ze een maatje kleiner besteld nog
Een hart in de handen van de Brace is niet vEiLiiiiiGgGggg
Ik ben echt zo dom, ik vind met mijn neefje van de waterglijbaan en ik had niet eens door dat ik mijn zonnebril nog op had. Het was nog best diep dus vol onder water terwijl ik mijn neefje met zijn bandjes omhoog hield. Nu zit er water in mijn oor en mijn zonnebril ligt ergens op de bodem