Ik kijk het TROS muziekfeest op het plein en ik vind het zo fascinerend. Hoeveel semi professionele volkszangers heeft ons land?
Wie zijn deze mensen? Als ik in het publiek kijk lopen er alleen maar stereotypes rond ook.
Ik kijk het TROS muziekfeest op het plein en ik vind het zo fascinerend. Hoeveel semi professionele volkszangers heeft ons land?
Wie zijn deze mensen? Als ik in het publiek kijk lopen er alleen maar stereotypes rond ook.
Ik had geen doos om iets in te verpakken dus heb het nu in een lidl diepvrieszak gedaan
Op hoop van zegen
Hahahahahhaha ja Ik wilde dat net posten. Wat de hel was die gospel look?!
Wat een heerlijke dag! Net lekker naar de markt geweest, nu in de tuin aan het chillen en vanavond neemt mijn vriend mij mee naar een sterrenrestaurantš
Ik heb bij een bedrijf stage gelopen dat het beeld en geluid verzorgde bij een soortgelijk programma en het was zo apart, maar wel super gezellig. Publiek staat vol met allemaal gekkies en echte die-hard fans.
Wauw wat een geniaal idee was het van me om na 10 jaar niet gefietst te hebben meteen een route van 20km te maken in deze hitte
Hierom zou ik voor een giraffe gaan
Hoi is er iemand die heel veel van de belastingdienst weet? Ik heb een brief ontvangen dat er iets mis is gegaan met mijn aangifte (klopt) en die meneer wil afwijken van mijn bedrag van het totaal van de te verrekenen voorheffingen
Betekent dat dat ik dat moet betalen?
Haha, ja ik merk dat dit spanning geeft met mijn familiebanden.
Mijn moeder wil al niet meer langskomen
haha ik ook
Ja die zijn natuurlijk in het weekend niet beschikbaar. Super kut. Ik heb het geld wel gewoon, maar als ik moet betalen doe ik dat liever nu en niet over twee weken want dan is het maar gefixt
Eventjes klagen hoor. Had me helemaal verheugd om vandaag gezellig met mijn man een dagje weg te gaan, maar dat kan niet doorgaan omdat ik ineens ziek ben geworden. Dus nu lig ik op de bank onder een deken en moet ik steeds naar de wc rennen
Voel me echt ellendigā¦
Omg ik heb net voor het eerst een lash lifting laten doen. En pas toen ik daar op de stoel lag bedacht ik me van; wtf ben ik aan het doen!? Mn ogen zijn supergevoelig. Moest daar dus een uur met mn ogen dicht liggen en men dat was af en toe echt een uitdaging. En toen ik ze open mocht doen dikke traanogen joh haha. Ik hoop dat dat het waard is. Maar we zullen het zien de komende tijd⦠Ik heb het idee dat mn wimpers nu een beetje tegen elkaar plakken, soort van mascara gone wrong zeg maar. Iemand enig idee of dat nog wegtrekt?
Ja dat is normaal! De eerste 24u mag je je wimpers ook niet nat maken. Is gewoon nog een beetje vloeistof wat er op zit, trekt vanzelf weg en dan zijn je wimpers weer gesepareerd.
Oke t is suuuper druk op mn station?
Ah dankjewel! Dat stelt me weer gerust haha.
Dat was mijn punt ook niet, ik zou zelf niet iets volgen waar ik niet oke mee ben. Maar gezien je laatste bericht is het dus wel oke.
Ik heb mijn eigen maat maar hou er van als mijn schoenen wat groter zijn. Maar ze zitten nu wel vrij los, slof soms ook wel een beetje met die schoenen aan haha. Bijv een panty alleen is te dun, glij ik alle kanten op, dus moet dan wel echt nog sokken over mijn panty heen dragen. Je kan ze met die rits er in ook niet echt strakker doen zoals met normale veters.
Omg Yes-r yes- r de chickies flasher.
what the fuck. het huis van de ouders van mn date is ZO bizar groot (zag het op een foto). serieus zoān kardashian huis met allemaal palmbomen ervoor. Ik vroeg wie er allemaal wel niet woonden. Oh alleen mn ouders en āthe maidā. ben in shock. en ja ohja ik kon er wel een keer naartoe als ik wildeā¦oh en ik zag ook een giga dure auto staan waar de deuren zo van omhoog gaan. wat is dit haha
en waarom pakt mijn mobiel ineens geen hoofdletters meer automatisch? weet iemand hoe dat kan? heel irritant.