Ik heb net even alles weer bij gelezen en nu ben ik ook al die oude liedjes weer aan het luisteren en heb ik echt zin om uit te gaan
Dikke knuffel
Ik heb dit ook weleens⦠het is oké om je soms niet oké te voelen⦠Ik hoop dat de wolken snel weggaan en je je weer goed voelt
Ik ben verliefd op het nieuwe album van Taylor Swift, lekker van die typische pop muziek haha
Ik heb t gehaald en t waren 2 zware pakketten dus de buurman heeft ze zelfs naar ons huis getild. Mega lief.
Beste Zangers staat hier aan en wauw, wat ben ik vebaasd dat de vocalist van Nightwish erin speelt! Ik krijg meteen zoān nostalgie en weet zeker dat ik de komende weken weer terug een specifiek genre muziek ga beluisteren.
Met mijn implantaat hoor ik de stemmen beter, de muziek minder en soms worden hoge tonen wel uitgefilterd, heb jarenlang daarom geen muziek meer geluisterd, maar wil nu weer herbeginnen om weer wat kleur in mijn leven te brengen. Dit is echt een mooi zetje!
Ik ben echt tot op het naadje gesloopt, van 13 tot 21u als een kip zonder kop rond gerend op werk als leidinggevende op de meest stressvolle dag van de week. Nu lekker in mān eentje op mān kamer ont-stressen met een beetje wiet, dat gun ik mezelf nu extra hard
De komende 2 dagen lekker vrij , tot de introweek van mān nieuwe opleiding begint
Kefir met een beetje limonadesiroop is zoooo lekker
Een vriend van mijn vader heeft gehoord dat hij nog maar paar maanden heeft. Ik heb mijn vader zelden zo aangeslagen gezien⦠nog erger dan bij mijn opa en oma.
Is er iemand die goed kan haken en voor mij -tegen betaling- wat wil haken? Dm me maar
Heb de afgelopen weken geprobeerd om online sandalen te kopen (en nog wat andere kleding) en niets bevalt gewoon. Wel goed voor de portemonnee.
Zoo ik had een pannetje waar ik havermout in had gemaakt ruim een week met een laag water erin in mijn gootsteen laten staan en dat is gaan stinken, niet normaal.
Het ruikt echt naar dood en verderf
Er zat ook een houten pollepel in, die heb ik maar weggegooid.
Ja vind ik ook.
Heeft iedereen ineens een hobby danwel leven gevonden?
Of misschien zitten ze allemaal op de moorden van het black stories topic te broeden.
Ja vandaag steeds maar rond de 85 mensen online. Normaal is dat wel 120.
Minder om te lezen.
Alsnog heb ik mijn kostbare tijd goed gevuld met onzin op het internet.
T komt denk ik omdat het lekker weer is en veel mensen buiten zijn.
Het is altijd drukker met kutweer.
Mijn opa is deze avond overleden. Echter voel ik me er niet echt rouwig om, daar voel ik me dan weer schuldig om ?
Ik zag mijn opa nooit vaak. Woonde redelijk ver van elkaar vandaan. Het zat er al een tijd aan te komen dat hij niet heel lang meer zou leven. Maar nu was het wel serieus.
Toen mijn moeder belde om het te vertellen zei ik ook direct wat fijn. Want het was nu echt wachten tot hij zou sterven.
Ik had zelf dus al besloten niet meer langs te gaan. Herinneren zoals hij was.
Gecondoleerd
Vandaag personeelsuitje gehad, was warm, leuk en gezellig. Jammer alleen dat altijd dezelfde mensen klagen, maar zelf nooit wat regelen.
En ik had taart gebakken hiervoor en er is over, dus nu heb ik morgen taart. Mooi, want anders zou ik taart kopen morgen, omdat ik nu al weet dat morgen moeilijk wordt (in mn hoofd)
Sterkte
Primadonna en cyell vind ik heel fijn. Seafolly had ook een model dat ik chill vond maar die kan ik de laatste 2 jaar niet meer goed vindenā¦
Primadonna is wel teringduur. Marlies Dekkers is ook chill!
Dat je überhaupt nog luistert.