Het concert was zoooo leuk. Ben dood nu.
Kun je alsjeblieft “per ongeluk” met je domme vrouwenbrein drinken over ze heen gooien/op hun tenen gaan staan/tegen de schenen schoppen/castreren
Fijn dat je dit hier hebt gepost. Ik wist dat Floor meedeed omdat ik toevallig dit jaar haar Instagram had gecheckt maar niet wanneer het op de buis is. Nu krijg ik direct zin om Ghost Love Score weer te draaien.
Ik heb al een tijd psoriasis op mijn achterhoofd maar was te koppig om er iets aan te doen. Tot ik gister gek werd van de jeuk en schilfers en ik er shampoo voor heb gekocht, ben denk ik nog nooit zo opgelucht ben geweest van even geen jeuk te hebben.
Wat ga je morgen doen? Lekker wel taart!
Door jou dacht ik ook aan het eten van morgen Omggg ik was net vrolijk aan het typen dat ik lekker broodjes voor in de oven had gekocht (doe ik normaal maar 1x per jaar (met mijn verjaardag) dus groot ding :p) Bedenk ik me nu dat de oven stuk is :((((( Verdorie.
Hoe is het nu nog verder gegaan? Heb je hem vandaag nog gesproken?
Ik sta op utrecht centraal te wachten. En dr werd een jongen om geroepen "u word verzocht om naar arnhem te reizen daar staat uw moeder op u te wachten "
Hahahaha
Haha gewoon de NS bellen als je familielid/significant other zijn of haar mobiel is vergeten hahaha. Was toch pas ook iemand hier waarvan een moeder een winkel had opgebeld dat haar zoon zijn telefoon was vergeten maar boodschap x blabla. Omgeroepen worden is nog leuker.
That was mee haha
maar dit is nog een gradatie erger maar hoe voor lul is het als een heeeel station mee kan genieten van het feit dat je mama staat te wachten
Ik heb net Blinded by the light gekeken in de bios, en ik weet 100% zeker dat dit mijn nieuwe favo film is. Ik moest er zelfs een beetje van huilen <3
Ken je dat gevoel dat je op een avond ergens bent en denkt: oké ik wil nu naar huis. Dat gevoel had ik drie uur geleden al en ik ben er nog steeds niet
Maar wel onderweg inmiddels gelukkig! Ik ben echt helemaal kapot
mijn collega is boos op me en heeft vandaag letterlijk de hele dag niet tegen me gepraat echt dat je denkt meid doe even lekker volwassen. ga haar er morgen op aanspreken, ben heel benieuwd
Ik weet niet wat het moeilijk maakt, maar ik vind sowieso de bikini’s van Cyell altijd goed, die blijven echt jaren mooi (mag ook wel voor die prijs :p). Daarnaast hebben die van Beachlife een mooie pasvorm, al verkleuren die wel wat sneller
Ulg er was een of ander iets in nijmegen. En nu zit heel mn trein vol met de tokkies die op mn middelbare school zaten. Ik wil rust oma is moe.
Omg ik ben thuis
Dacht dat het nooit meer ging gebeuren
Ugh ik ben onderweg naar huis maar eigenlijk had ik nog zin om met een date af te spreken maar hij reageert niet natuurlijk ook wel logisch want het is laat , maar toch weer jammer
Zo heb even mijn UW weer geüpdate met verse foto’s en nieuwe spullen. Grote schoonmaak hoor🙋♀️ content mee.
Je zou toch vlogs gaan kijken
Al ruim een uur flinke buikkrampen. Heel irritant. Wil ook mijn vriend niet wakker maken want die moet om 7 al op
Ik heb het zwaar op mijn werk en eigenlijk wil ik een hele dag erover zeiken, zonder tegenspraak of de andere kant van het verhaal of het valt wel mee. Maar dat maakt mij echt een intens slecht mens en ik kan het mijn omgeving niet aandoen.