Wat je even kwijt wilt #26

That was mee haha
maar dit is nog een gradatie erger :joy: maar hoe voor lul is het als een heeeel station mee kan genieten van het feit dat je mama staat te wachten :joy:

2 likes

Ik heb net Blinded by the light gekeken in de bios, en ik weet 100% zeker dat dit mijn nieuwe favo film is. Ik moest er zelfs een beetje van huilen <3

2 likes

Ken je dat gevoel dat je op een avond ergens bent en denkt: oké ik wil nu naar huis. Dat gevoel had ik drie uur geleden al en ik ben er nog steeds niet :sob:
Maar wel onderweg inmiddels gelukkig! Ik ben echt helemaal kapot

2 likes

mijn collega is boos op me en heeft vandaag letterlijk de hele dag niet tegen me gepraat :joy: echt dat je denkt meid doe even lekker volwassen. ga haar er morgen op aanspreken, ben heel benieuwd

2 likes

Ik weet niet wat het moeilijk maakt, maar ik vind sowieso de bikini’s van Cyell altijd goed, die blijven echt jaren mooi (mag ook wel voor die prijs :p). Daarnaast hebben die van Beachlife een mooie pasvorm, al verkleuren die wel wat sneller

Ulg er was een of ander iets in nijmegen. En nu zit heel mn trein vol met de tokkies die op mn middelbare school zaten. Ik wil rust oma is moe.

1 like

Omg ik ben thuis
Dacht dat het nooit meer ging gebeuren

5 likes

Ugh ik ben onderweg naar huis maar eigenlijk had ik nog zin om met een date af te spreken maar hij reageert niet :neutral_face: natuurlijk ook wel logisch want het is laat , maar toch weer jammer

Zo heb even mijn UW weer geüpdate met verse foto’s en nieuwe spullen. Grote schoonmaak hoor🙋‍♀️ content mee.

1 like

Je zou toch vlogs gaan kijken

Al ruim een uur flinke buikkrampen. Heel irritant. Wil ook mijn vriend niet wakker maken want die moet om 7 al op

Ik heb het zwaar op mijn werk en eigenlijk wil ik een hele dag erover zeiken, zonder tegenspraak of de andere kant van het verhaal of het valt wel mee. Maar dat maakt mij echt een intens slecht mens en ik kan het mijn omgeving niet aandoen.

@Rozevarken hoe is het uitgedraaid met de roze haarverf vannacht?

Zet het in het Ergernissen op je werk-topic! Of als je zelfs ons er niet mee wil lastigvallen :smile: schrijf het op voor jezelf, dan is het misschien een beetje uit je hoofd.

1 like

Oooh dubio. Ik ga straks naar het strand, maar ik neem normaal mijn telefoon nooit mee (bang dat hij gestolen wordt), maar vanmiddag gaat mijn vriend naar China vliegen, dus dan wil ik wel weer op de hoogte blijven.

Ik moet morgen iets belangrijks doen om iets groots af te sluiten en ik ben super zenuwachtig, voel veel angst en ik heb (mede hierdoor) veel moeite om de motivatie op te brengen om me nog voor te bereiden. Normaal kan ik mijzelf wel oppeppen zodat ik met (zelf)vertrouwen erin ga, maar dat vind ik nu zo lastig. Terwijl dat laatste nu eigenlijk wel heel belangrijk is.
Blij als morgen voorbij is.

1 like

Haha echt he, heeerlijk om te zien

1 like

In de categorie “showerthoughts”:

Ik heb een bluetooth koptelefoon waar ik groot fan van ben, lekker rondlopen in huis zonder onhandig snoer en zo. Stond vanmorgen nog half slapend onder de douche te worstelen met de slang (?) omdat die altijd raar gaat draaien als je de douchekop verstelt. Dacht bij mezelf “hmm misschien moet ik een bluetooth douche kopen”.
Is goed brein :+1:

23 likes

Jaa vre-se-lijk.

1 like

Ahhh, deed de mijne ook. Dikke self invite. Heel naar. Voet bij stuk houden en je niet gek laten maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat de rest van je verjaardag gewoon nice wordt, gefelicitaart :star_struck:

1 like