Wat je even kwijt wilt #26

Ja ik heb een paar rekeningen dus ik wissel een beetje af maarja staat wel allemaal op mijn naam haha
Denk dat ze verder niet echt iets kunnen doen? Misschien staat er iets in de algemene voorwaarden hierover oid

Wat leuk! Veel rijplezier! :oncoming_automobile:

1 like

Volgens mij zo lang het zo mogelijk is, dat er genoeg mensen zijn die er zo gebruik van maken!

Ik voel me echt een oma na vandaag :older_woman:t3: Had een intro-dag van m’n nieuwe opleiding en zag mijn klas vandaag voor het eerst. Gedurende de hele dag kwam 5 keer (waaronder 1x klassikaal) de “hoe oud zijn jullie eigenlijk” vraag. En alle 5 de keren vielen er allerlei monden open, inclusief de “HUUUH, èèèècht?!” Ja, echt. Ik ben 22, stokoud natuurlijk.

Maar driekwart van de klas is dus 17 en 18, wat een beetje een vreemd idee is. Mijn kleine zusje is nu zelfs ouder dan dat. Maaaaar het was alsnog wel een prima dagje.

3 likes

Trier en Moezel ben ik al geweest! Maar ik kwam net terecht op Straatsburg en dat lijkt me wel wat eigenlijk. Eens voorstellen aan mijn lover morgen.

1 like

Ben net terug van een paar dagen Luxemburg; Vianden, dagje Trier, Luxemburg stad, naar Klein Zwitserland, zijn echt veel mooie plekken daar! Zou zo weer gaan maar moet werken.

2 likes

Heeft er iemand een fantastisch idee voor een aperitiefje op een babyshower? Uiteraard alcoholvrij en hoeft wat mij betreft niet roze of blauw te zijn.

Ik weet niet in hoeveel topics ik heb gejankt over dat ene vak dat nog miste terwijl ik dacht dat ik mijn diploma had, maar ik heb net gehoord dat ik het heb gehaald. Thanks meidjes voor alle support.

@Modena
Seedlip heeft alcoholvrije gin, dat verkopen ze bij Gall maar op Pinterest staan ook een hele hoop alcoholvrije cocktails en ‘prosecco’s’ die super mooi zijn. (Geen idee of ze lekker zijn want ik drink dat te weinig.)

76 likes

Oh gefeliciteerd!! Ben echt opgelucht in jouw plaats, top zeg!!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face::partying_face: Super dat het toch nog gelukt is.

1 like

Ja zeker! Geeft zoveel rust nu. Nu alleen nog de huidige huurbaas onder druk zetten dat hij het huidige contract via de rechter laat ontbinden. Dan krijgen we nog wat geld mee en ben ik helemaal tevreden haha

1 like

Nou inderdaad, ik heb ook nog veel ‘oudere’ studiegenoten meegemaakt bij mijn oude opleiding. Nooit te laat om te studeren :slightly_smiling_face:

1 like

Pff ja echt bekrompen hoor @Crystalfire. Als jij straks afgestudeerd bent, ben je waarschijnlijk 26. Dat is met alle langstudeerders/verenigingsmensen/etc. om mij heen de gemiddelde leeftijd.

2 likes

Ik vraag me af waarom iemand op marktplaats liever iets rechtstreeks via je bankrekeningnr wil overmaken ipv een tikkie betalen. Je hoort zoveel rare dingen de laatste tijd, ik weet niet of ik het moet vertrouwen? Een tikkie is toch veel makkelijker en anoniemer?

Dat denk ik ook wel, ik voel me er nu ook veel meer klaar voor dan 4 jaar geleden. En creative business (het nieuwe media, informatie & communicatie)!

1 like

@Hatsmetflats hoe is het met je scriptie gegaan? Heeft je vader er nog een keer naar kunnen kijken?

@Flamoes heeeeujk gefelii!

1 like

Niets van aantrekken, uiteindelijk zal je toch wel iemand vinden waarmee je ook binding krijgt.
Ik had in mijn master een meneer van 60 die in mijn werkgroep klas zat en iedereen sprak daar gewoon mee!

6 likes

:clap:

1 like

Naar aanleiding van de vragenlijst over huishouden van Volkskrant hebben we eerst vanmiddag een potje ruzie gemaakt, en nu heeft mijn vriend eten uitgekozen en staat het klaar te maken terwijl ik zit te chillen. ‘Oh is best veel werk eigenlijk’. Ja precies.
Twee keer per maand samen boodschappen doen vond hij ook samen, terwijl ik gerust daarnaast nog twee of drie keer per week voor kleine dingen ga, plus die andere twee weken moeten er ook gewoon weekboodschappen, dus ik had ingevuld dat ik dat deed.
Echt fijn dat die vragenlijst die scheve verdeling zo zichtbaar heeft gemaakt. En we er wat mee gaan doen.

29 likes