Ik ben m’n huis nog niet uit geweest vandaag dus dat was ik niet! Wel leuk dat ik mogelijk een dubbelganger heb
Mijn neefje van 3 is helemaal weg van zulke speeltuinen, hij vraagt steeds of we naar de apenspeeltuin gaan (m.onkey t.own). Ik ben zelf ook kapot na zo’n middag en heb idd weet ik veel hoeveel ziektes aan mijn kleren hangen. Maar ja kind blij.
Haha ah dan ben ik wel blij dat ik geen tijd had om hoi te zeggen, was anders wel ongemakkelijk geweest als jij het helemaal niet was
Vandaag vrij. Heb uitgeslapen tot 10 uur en zojuist weer een 2 weken abo op Videoland genomen zodat ik the handmaids tale weer kan kijken. Ik red me wel zo
Waaaahhh vandaag naar Hatari!!! Ik ben zo excited hahaha
Omg we krijgen vandaag te horen of we een woning krijgen, we maken 50% kans dus zo spannend!! Beetje jammer dat de andere 50 naar een vriendin gaat haha.
Awhh! Hoe is de band met de ouders? Misschien dat ze je af en toe foto’s kunnen sturen of dat je soms langs mag komen?
Indd lastig! Maar wel lief dat je wilde helpen. Denk dat de vrouw er uiteindelijk ook wel blij mee was toch? Anders zat ze er nu nog.
Ai da’s wel zuur, hopelijk hebben jullie geluk!
Ik heb me helemaal ingesmeerd met zo’n ding waarvan je extra bruin wordt en lig nu poedelnaakt op het dak.
Alles om in deze kutzomer nog een tintje te krijgen
Ja inderdaad! Zou me ergens ook niet verbazen als ze toch weer bij elkaar zijn gekomen, na dat caravan bezoekje enzo
Ik cheat vandaag met bugles en heksenkaas, mars ice-cream en afbakbroodjes met chocopasta. En dan nog m’n zelfgemaakte birthday dinner vanavond en als toetje chocolade truffeltaart en lemon merengue. En nu ga ik chateau Meiland kijken. Needless to say ben ik niet naar de intro gegaan. Ik moest ‘werken’.
We hebben het gekregen dus gaan per 1 okt verhuizen!
Zo’n opluchting aangezien we gedwongen uit onze huidige woning moeten, dus we staan in ieder geval niet op straat!
Yesss! Heb idd je berichtjes er over gelezen, hele opluchting voor jullie!
Ik wil met m’n lover een paar dagen weg over 2 weken, redelijk last minute dus, maar we zouden met de auto gaan.
Maar nu… naar waar?
Ergens heb ik zin in het bruisend stadsleven zoals bv Berlijn maar ergens ook weer in rust en natuur zoals Zwarte Woud in Duitsland.
Moet wel zeggen dat ik Berlijn stom vond toen ik er met de middelbare school ben geweest maar dat was wss omdat wereldoorlog 2 me niet zo interesseert en we alleen maar dat soort dingen hebben bezocht, maar da’s alweer 5 jaar geleden.
Is Berlijn een aanrader?
Iemand zin om mij te helpen kiezen? :’)
Jij ook gefeliciteerd!
Haha ik heb al 6 keer een 10 minute mail gemaakt voor Videoland
Ik ben altijd bang dat ze me dan ooit aanklagen hiervoor Heb paar keer hetzelfde rekeningnummer gebruikt voor die 1 cent.
Hahaha ik heb gewoon via outlook een nieuwe aangemaakt 2 weken zoveel mogelijk kijken en dan weer even wachten zodat ik weer wat nieuwe dingen kan bekijken
Nu richting zwembad! Eindelijk durf ik te gaan