Wat je even kwijt wilt #26

Klinkt heel tof!

2 likes

Hahaha ik weet niet of het aan mijn praktijken ligt maar dat zou bij mij een geschat slagingspercentage hebben van… 0. Maar komt vast goed, als alles ietsjes uitloopt :smiley:

3 likes

Ehhh volgens mij voornamelijk zaken uit het beutyblogtopic maar heb geen lijstje paraat. Wat je zegt over de boterhamworst klopt inderdaad.

Ik kan niet wachten om over een maand aan het spaanse strand te zitten met mn fanta lemon en die balletjes chips en mn hamkaas broodje van de mercadonna!

13 likes

@Flamoes gefeliciteerd!! Wat een opluchting

1 like

Ik heb gister voor het eerst een natuurlijk gesprek (als in, werd aangesproken en kon terug reageren) in het Deens gehad en het ging best goed!! Love Duolingo

15 likes

Ohja, haha. Ben weer lekker scherp bezig, thanks :sweat_smile:

Ik ben blij dat ik volgende week een maand op vakantie ga, want ben alles echt zat nu :triumph:

Ik vind dit acceptabel! :blush:

3 likes

Neeeeee joh, zo kan je toch niet zijn?

Zoo dat lijkt me het leven. Ohja kak het is nog augustus. Ik ga 1 oktober hahaha. Mja alsnog lekker.

Ik heb echt zin in goede sushi, maar tot nu toe heb ik de lekkerste sushi in Polen en Griekenland gegeten. :grimacing:

Wie kent het beste sushi restaurant van Nederland? En dan zoek ik niet naar een All-you-can-eat plek.

(Ohja, ik ben zelf vegetariër, dus lekkere vega opties zijn een pluspunt)

Hij is ingeleverd!!! Net gedaan. Deze mag de psychiater die ooit zei dat ik nooit verder zou komen dan de middelbare school, ergens steken waar de zon niet schijnt!!!

Ik ben blij. En opgelucht.

42 likes

Ik ben effe helemaal blanco. Ik slik de pil regelmatig door, ik ben nu net aan mijn 3e strip begonnen en ben dus net ongesteld geworden door de pil heen. Ik heb dit dus echt nog nooit gehad?! Moet ik nou deze strip doorslikken of stoppen?

ik zou even een stopweekje inlassen, anders blijf je van die doorbraakbloedingen houden en da’s ultiem kut vind ik. Je kan nu gewoon 7 dagen stoppen en dan weer beginnen, ben je nog steeds helemaal veilig!

1 like

Oeeeh lekker!!

Wat goeed, geniet van je vrijheid!

Kijkt iemand toevallig nu ook op max naar die bejaarden die voor elkaar koken en dan overal over zeiken?

De vrouw die de hosts is praat echt alsof ze het tegen laagbegaafde demente bejaarden heeft.

2 likes

Hahaha, nou de fysio heb ik al contact mee gehad dat ik om kwart voor weg moet. Huis arts tja, dat zien we wel haha. Mag een half uur uitlopen, dan kan ik het halen. Scheelt dat ik einde van de middag ben misschien… hopelijk haha. We gaan het zien

Edit: ditis wel het kutte van onderwijs, dat je alles op die woensdagmiddag moet proppen he haha

1 like

Ahhh yes vanaf half 10 gaat het hier ook kneiterhard regenen, wist helemaal niet dat dat eraan kwam. Lekker alle ramen open straks

3 likes