Nou ja, dat hangt er een beetje vanaf toch? Sommige opleidingen is het best gebruikelijk een mentor of iets soortgelijks te hebben, al wordt het misschien ook niet altijd zo genoemd. Denk dat in mijn master bijna iedereen wel zulk soort contact heeft met een van zijn of haar trackcoördinatoren omdat je veel zelf moet invullen binnen de opleiding en zelf plaatsen voor je projecten moet zoeken, dan helpt het wel als iemand die echt in het vakgebied met je zit en een netwerk heeft met je meedenkt. Vind dat dan niet per se entitled bullshit, zij werken gewoon al jaren in een gebied waar ik net kom kijken?
Ja bij mij is dat ook wel de grootste maaltijd van de dag, denk ik! Maar net zoveel ontbijt+lunch+tussendoortjes bij elkaar leek me ook wel weer veel ofzo? Nouja, ga het zo vanzelf merken haha
Vervolg: ze is gaan klagen bij mijn vriend dat ik het moet zeggen en niet gewoon doorlopen.
zal het volgende keer wel heel hard roepen dat ze hem niet moet aaien…
Edit: ik dachy ik gequote had maar niet dus
Dat laatste is zeker waar. En je hebt ook wel gelijk dat de suggestie erbij dat iemand wel wat extra hulp kan gebruiken natuurlijk helemaal niet per se fijn is. In de situaties dat het mij aangeboden is was het meer in de trant van “ik kan met je meedenken als je wil” en dan vond ik dat wel prettig, maar dat is natuurlijk ook een verschil.
Morgenmiddag na werk naar de fysio, huisarts en tandarts. Strakke planning, dus niemand mag uitlopen hahahaha
Ik wilde die volkskranttest ook doen, maar woon niet samen (heb niet eens een partner, of date of wat dan ook), dus ik heb hem ingevuld met mijn schoonmaakster in mijn hoofd. 90%/10%, 100% van de mentale load.
Ja geen idee eigenlijk, ik las laatst toevallig dat ze je bankrekening gebruiken om abonnementen af te sluiten enz namelijk
Je kan je avondeten toch ook alvast invullen voor dat je gegeten hebt?
Ik weet ongeveer wel verhoudingen uit mijn hoofd (ontbijt en lunch beide rond 300/400, avondeten 600/700/800) maar invulling verschilt per dag.
m’n favoriete “gate” hier blijft toch echt wel de boterhamworst
He volledig off topic, maar ik had in mn hoofd dat je ouder zou zijn. Omdat je een keer zei dat je kon intuberen ging ik ervan uit dat je geneeskunde en vervolg had gedaan en dacht dat je rond de dertig zou zijn. Raar dat je soms een beeld bij iemand kan hebben wat dan niet blijkt te kloppen!
Welke gates zijn er allemaal geweest eigenlijk. Ik heb zo’n slecht geheugen. Boterhamworst was ik nog niet bij geloof ik trouwens, iemand die boos was dat een ander haar foto’s van boterhamworst had gebruikt?
Klinkt heel tof!
Hahaha ik weet niet of het aan mijn praktijken ligt maar dat zou bij mij een geschat slagingspercentage hebben van… 0. Maar komt vast goed, als alles ietsjes uitloopt
Ehhh volgens mij voornamelijk zaken uit het beutyblogtopic maar heb geen lijstje paraat. Wat je zegt over de boterhamworst klopt inderdaad.
Ik kan niet wachten om over een maand aan het spaanse strand te zitten met mn fanta lemon en die balletjes chips en mn hamkaas broodje van de mercadonna!
Ik heb gister voor het eerst een natuurlijk gesprek (als in, werd aangesproken en kon terug reageren) in het Deens gehad en het ging best goed!! Love Duolingo
Ohja, haha. Ben weer lekker scherp bezig, thanks
Ik ben blij dat ik volgende week een maand op vakantie ga, want ben alles echt zat nu