Neeeeee joh, zo kan je toch niet zijn?
Zoo dat lijkt me het leven. Ohja kak het is nog augustus. Ik ga 1 oktober hahaha. Mja alsnog lekker.
Ik heb echt zin in goede sushi, maar tot nu toe heb ik de lekkerste sushi in Polen en Griekenland gegeten.
Wie kent het beste sushi restaurant van Nederland? En dan zoek ik niet naar een All-you-can-eat plek.
(Ohja, ik ben zelf vegetariƫr, dus lekkere vega opties zijn een pluspunt)
Hij is ingeleverd!!! Net gedaan. Deze mag de psychiater die ooit zei dat ik nooit verder zou komen dan de middelbare school, ergens steken waar de zon niet schijnt!!!
Ik ben blij. En opgelucht.
Ik ben effe helemaal blanco. Ik slik de pil regelmatig door, ik ben nu net aan mijn 3e strip begonnen en ben dus net ongesteld geworden door de pil heen. Ik heb dit dus echt nog nooit gehad?! Moet ik nou deze strip doorslikken of stoppen?
ik zou even een stopweekje inlassen, anders blijf je van die doorbraakbloedingen houden en daās ultiem kut vind ik. Je kan nu gewoon 7 dagen stoppen en dan weer beginnen, ben je nog steeds helemaal veilig!
Oeeeh lekker!!
Wat goeed, geniet van je vrijheid!
Kijkt iemand toevallig nu ook op max naar die bejaarden die voor elkaar koken en dan overal over zeiken?
De vrouw die de hosts is praat echt alsof ze het tegen laagbegaafde demente bejaarden heeft.
Hahaha, nou de fysio heb ik al contact mee gehad dat ik om kwart voor weg moet. Huis arts tja, dat zien we wel haha. Mag een half uur uitlopen, dan kan ik het halen. Scheelt dat ik einde van de middag ben misschien⦠hopelijk haha. We gaan het zien
Edit: ditis wel het kutte van onderwijs, dat je alles op die woensdagmiddag moet proppen he haha
Ahhh yes vanaf half 10 gaat het hier ook kneiterhard regenen, wist helemaal niet dat dat eraan kwam. Lekker alle ramen open straks
Iemand postte iets en het had precies mn zusje kunnen zijn. Ik kreeg even een hartverzakking en ben toch even de stalker uit gaan hangen. Thank god dat de rest niet overeenkomt.
Ik heb een maand geleden in mān hoofd gehaald dat ik een bootje wil kopen
en nu ga ik dit weekend naar ƩƩntje kijken in Friesland omg zo leuk als het zou lukken!!!
vind het zo spannend en zo veel geld
worst case is het uiteindelijk helemaal niks en verkoop ik 'm weer met een beetje verlies
Ik slik mijn eigenlijk nooit door maar heb nu ook voor het eerst in mijn leven een doorbraakbloeding (denk ik) was zaterdag mijn pil vergeten, tweede week, en was zondag ineens ongesteld. Vergeet mijn pil echt heel sporadisch dus wist echt even niet wat me overkwam. Zoān rare gewaarwording
Niet als dit echt de derde strip is toch? Wel als je hebt doorgeslikt en je geen stopweek hebt gehad vorige maand.
Je moet minstens 3 weken slikken om veilig te zijn toch? @Blush
Oh heb ik t verkeerd gelezen? Klopt wat je zegt maar ik dacht dat ze al 2 strips af heeft en geen stopweek heeft ingelast toen ze aan de derde begon maar ik ben een beetje in de war vandaag dus kan dat ik het niet goed begrijp haha
Zo leuk!! Naar wat voor een bootje ga je kijken?
Hmm waarschijnlijk begreep ik het verkeerd, en kun je midden in week 3 wel stoppen en dan een stopweek inlassen. Ik dacht eerst van niet, maar heb het nu even opgezocht en hier staat van wel https://www.anticonceptie.nl/pil-vergeten/ (maar dan moet je nu voor āpil vergetenā gewoon expres stoppen lezen :p) @Blush
Oh wow jongens morgen heb ik mn master titel verdediging en ik weet dat ik het sowieso gehaald heb maar ben zooo zenuwachtig want wil cum laude, maar jeetje wat zijn deze zenuwen. Had tot een half uur nergens last van. Eens kijken hoeveel chagrijnig gezwets en zenuwen mn vriend aan kan tot morgen 13.45
Gelukkig komen er ook nog 60 man naar mn verdediging kijken. Ik wilde āwatā mensen uit nodigen maar dit is compleet uit de hand gelopen weer.
Heel veel succes! Je kan het. Heb je een chille begeleider? Heb je je goed kunnen voorbereiden?