Wat je even kwijt wilt #27

Yes ik hoorde dat een collega binnekort 3 weken vrij is. Wat betekend dat ik lekker veel kan werken aka lekker rijk word.

3 likes

Zo grappig dat leerlingen mij gewoon mogen en leuk vinden terwijl kinderen mij vroeger, toen ik zelf nog een leerling was, ontzettend raar vonden. :thinking:

10 likes

Ah, dat lijkt me ergens een fijne realisatie. Geef je les op de basisschool of op het middelbaar?

1 like

Middelbare school met mavo, havo en vwo.

1 like

Oh, leuk! Wat geef je? Als je dat wil zeggen. En wat is je favoriete klas (bijv. havo 4, oid)?

1 like

Ik weet nog niet wat ik het leukste vind omdat dit mijn eerste lesweek is. Ik ga Nederlands geven.

1 like

Oeh, spannend! Ik was bijna voor docent Nederlands gaan studeren. Ik sluit niet uit dat ooit nog te gaan doen

1 like

Ik doe het nu zodat ik het straks voor erbij kan doen. Had al een ba en ma en dit versnelde traject is voor mij dus ideaal. :slight_smile:

1 like

De oude uitvoering blijft toch echt wel m’n guilty pleasure maar deze is ook leuk

6 likes

Ik ben zo trots hahahah
Slaat echt nergens op, die knul (man) is ouder dan ik ben
Ben vanbinnen nog zo’n fangirl

4 likes

“Wil jij de boodschappen even weg zetten " zei werk.
Ja hoor.” Zei ik en ik jatte de glazen zegels.

12 likes

@Amphitrite Wat naar van hem, vind het ook onbegrijpelijk dat je zoiets tegen je dochter zegt. Kun je hem hierover aanspreken of uitleggen hoe dat soort opmerkingen voor jou voelen? (of dat heb je misschien al gedaan)

2 likes

Super leuke actie van thuisbezorgd! En sowieso super lief van je moeder!

3 likes

Maar volgt thuisbezorgd je op twitter? Of had je gehashtagged

Ik wilde citroenkokosballetjes maken met roomkaas, als lekker snack voor de komende dagen. Maar nu zit ik het mengsel met mn handen uit de kom te eten.

1 like

Wow hoe chill

2 likes

Maar ook chill van de 1000 euro!! Goeie dag voor jou

2 likes

Heb de meest frustrerende discussie ever over hoe een n = 1 ervaring geen wetenschappelijke onderzoeken invalideert, maar ik kom er niet doorheen.

Ik ben nu maar gestopt na: ‘en dat is jouw probleem, dat je altijd maar gelijk wil hebben omdat dat op papier staat!’

Hoe kan iemand dit zien als een argument? Ik ben zozozozo gefrustreerd

5 likes

Ik ga morgen naar Italië met mijn ouders en ik heb net een groepsapp gemaakt en die “seniorenreis 2019” genoemd, mijn moeder stuurt vervolgens allemaal :rage::rage::rage::rage::rage: emoji’s en mijn vader (70+) daarna “wat betekenen die rode rondjes?”
Haha ok misschien alleen leuk als je er bij bent dit verhaal maar ik zit echt te lachen om mijn bejaarde ouders :two_hearts: en ook zin om een paar dagen te daydrinken met ze :ok_hand:t2:

86 likes

Heb mn rooster in mn woonkamer openstaan voor frisse lucht. Maar Jezus wat toch dat, heb het nu gewoon koud :frowning:

1 like

Ik heb vanavond voor de 7e (ik wilde 5e typen maar het is dus zelfs langer) avond op rij niets te doen omdat al mn vrienden op vakantie zijn of telkens al andere plannen hebben. Zo stom, heb echt even menselijke aandacht nodig. Gelukkig ga ik morgen naar een festival.

Volgende week heb ik hopelijk wat meer te doen… echt saai zo.

Ga straks wel lekker koken voor mezelf met een wijntje erbij.

2 likes