Wat je even kwijt wilt #27

Ik zou willen dat er een app was waarmee je kon zien wanneer je irritante medepassagiers eruit moeten

18 likes

Ik ben kapot. Wil naar huis maar ik moet nog 3,5 uur:(

2 likes

Yes ik hoorde dat een collega binnekort 3 weken vrij is. Wat betekend dat ik lekker veel kan werken aka lekker rijk word.

3 likes

I feel ya. Ik hoe gelukkig nog maar 1,5 uur maar ik heb al 3 uur lang het gevoel alsof het al bijna tijd is.

1 like

Zo grappig dat leerlingen mij gewoon mogen en leuk vinden terwijl kinderen mij vroeger, toen ik zelf nog een leerling was, ontzettend raar vonden. :thinking:

10 likes

Ah, dat lijkt me ergens een fijne realisatie. Geef je les op de basisschool of op het middelbaar?

1 like

Middelbare school met mavo, havo en vwo.

1 like

Oh, leuk! Wat geef je? Als je dat wil zeggen. En wat is je favoriete klas (bijv. havo 4, oid)?

1 like

Ik weet nog niet wat ik het leukste vind omdat dit mijn eerste lesweek is. Ik ga Nederlands geven.

1 like

Oeh, spannend! Ik was bijna voor docent Nederlands gaan studeren. Ik sluit niet uit dat ooit nog te gaan doen

1 like

Ik doe het nu zodat ik het straks voor erbij kan doen. Had al een ba en ma en dit versnelde traject is voor mij dus ideaal. :slight_smile:

1 like

De oude uitvoering blijft toch echt wel m’n guilty pleasure maar deze is ook leuk

6 likes

Ik ben zo trots hahahah
Slaat echt nergens op, die knul (man) is ouder dan ik ben
Ben vanbinnen nog zo’n fangirl

4 likes

“Wil jij de boodschappen even weg zetten " zei werk.
Ja hoor.” Zei ik en ik jatte de glazen zegels.

12 likes

Super lief, m’n moeder deelde een berichtje in de app met m’n broers dat ze ons allemaal €1000 overmaakt omdat we toevallig allemaal net verhuisd zijn/huis gekocht hebben. Om te gebruiken voor meubels of verbouwing.

Dus ik deelde dat screenshot op twitter, gewoon uit blijheid. Reageert Thuisbezorgd dat ik ze even moet DM’en en nu hebben ze €20 tegoed gegeven voor m’n moeder? Haha zo lief!! Al moet ik nu m’n moeder uitleggen hoe ze daar bestelt haha

86 likes

@Amphitrite Wat naar van hem, vind het ook onbegrijpelijk dat je zoiets tegen je dochter zegt. Kun je hem hierover aanspreken of uitleggen hoe dat soort opmerkingen voor jou voelen? (of dat heb je misschien al gedaan)

2 likes

Super leuke actie van thuisbezorgd! En sowieso super lief van je moeder!

3 likes

Ja mega lief van m’n moeder en ook wel slimme marketing van Thuisbezorgd haha. Echt leuk dat ze dat zo doen. Ik zag dat ze nog meer mensen tegoed aan het geven waren.

5 likes

Maar volgt thuisbezorgd je op twitter? Of had je gehashtagged

Ik wilde citroenkokosballetjes maken met roomkaas, als lekker snack voor de komende dagen. Maar nu zit ik het mengsel met mn handen uit de kom te eten.

1 like

Nee zij volgen mij blijkbaar!

2 likes