Wat je even kwijt wilt #27

Oh die vind ik dus juist vreselijk zitten, maakt niet uit welke maat ik koop maar ze zitten nooit goed.

1 like

Victoria’s Secret!

Ik vind strings ook vreselijk. Heb ze wel een periode gedragen maar ik draag het liefst grote katoenen oma onderbroeken.

2 likes

De v shape brazillians van h unkemoller zijn ook top! Dat is geen reetveter zeg maar, hebben meer stof en daardoor zit ie niet echt IN je kont. Die hebben aan de zijkant ook een breder stuk stof waardoor ze niet snijden en je ze niet ziet onder kleding.

Daar drinken we morgen op🤦‍♀️

1 like

Die kanten van de primark vind ik echt heel fijn. Die hebben bredere bandjes op de heupen en daarom snijdt het niet.

Ja! Dat zijn de knock offs van de Victoria Secret Lacies

1 like

“De monteur komt tussen nu en 10 uur langs”
Serieus…

2 likes

Morgen en overmorgen is er open dag bij de loges van de Vrijmetselarij in heel Nederland. Ik wil echt al jaren een keer binnen gluren, maar ik durf niet. Ik had er vroeger nogal een handje van om mezelf te verliezen in complottheorieën haha. Maar misschien gaan m’n vriend en ik morgen even heen.

3 likes

Nou gewoon over twee weken betalen

3 likes

Heel leuk! Waar heb je die besteld?

Wehkamp! 23 euro :scream:

3 likes

Ik voel me ineens helemaal trillerig en slap. En krijg nu ook hoofdpijn en heb het idee dat ik oogmigraine krijg. Zit nu in de trein, wil op bed liggen

Ieeewwwww wat raar! En eng! Aangifte doen?

1 like

Ja is een bekende scam

2 likes

Oh haha geen idee

Ik zou overigens wel aangifte doen hoor

1 like

Ok dat viel mee hij is nu al geweest :sweat_smile:

1 like

Ok stel je bent een volslagen idioot en je bent een paar dagen ergens waar je niet al je spullen hebt en daar gaat je schoen stuk, en dan denk je ‘het was toch tijd voor een nieuw paar, ik koop eindelijk de leren schoenen die ik al een tijdje op het oog heb’. Vervolgens zijn deze schoenen dus enkele dagen je enige optie, oja en je moet ook veel lopen de hele tijd. Stel dan dat je na één dag uiteraard blaren op je voeten hebt die suggereren dat je een volledige bedevaart hebt gelopen, maar zoals eerder aangegeven, ben je een randdebiel en heb je geen andere schoenen in de buurt. Je koopt de halve kruidvat leeg aan pleisters en tape maar je blijft strompelen.

WAT KUN JE DAN NOG DOEN? Duct tape? Amputatie? Asking for a friend, ze heet Schrace.

13 likes

Hier kunnen ze wel iets mee hoor zeker als diegene dit vaker doet.

1 like