Wat je even kwijt wilt #27

Ik moet jammer genoeg werken en woon ook niet in Nederland. Maar had me wel leuk geleken

1 like

Ik ben ook echt net klaar! Ik ga denk ik maar eerst een slechte film kijken en dan zie ik wel.

1 like

Echt top deze vrijdagavond. Ik ga lekker vroeg slapen en hopelijk wordt de rest van dit weekend beter :+1:t2:

3 likes

Ik zou wel ff bellen

Ik kwam net uit de douche en ik had mijn badjas aan, alleen mijn badjas. En ik had 1 luxaflex maar dicht gedaan dus net wilde ik me aankleden en ik deed mijn badjas open en precies op dat moment kijk ik naar buiten en kijkt een vrouw volop naar boven, naar binnen. :woman_facepalming:

Hahaha ik weet precies wat je bedoelt, balen!!

1 like

Ja dit! Hahaha

1 like

Je kan je naam nog zien onder het zwart, lijkt me niet te bedoeling :slight_smile:

1 like

Je naam is nog zichtbaar op mijn telefoon!

1 like

Sowieso zijn screenshots niet de bedoeling @Slaapmuts. Heeft volgens mij ook geen toegevoegde waarde voor het verhaal.

3 likes

Ook niet als dit screenshots zijn van een scamtruc?

Edit: ik begrijp het idee erachter hoor. Maar een voorbeeld van een scamtruc zoals deze lijkt me nou echt de uitzondering op de regel.

1 like

Dat screenshot heeft geen toevoegde waarde aan het verhaal. Het scam verhaal is duidelijk toch. En we trekken één lijn. Anders kunnen we straks ieder screenshot afzonderlijk gaan beoordelen.

2 likes

Ik moet eeeeecht weer eens beginnen met sporten. Maar ik heb geen zin.

Het heeft mijns inziens wel degelijk een toegevoegde waarde op het verhaal: namelijk tonen hoe het er (op beeld) uit ziet. Manier van praten en de melding dat het van een onbekende zender afkomt.

Het goedkeuren van een scam screenshot brengt niet automatisch met zich mee dat je daarna bent gebonden aan het individueel blijven beoordelen van alle screenshots.

Jullie bepalen de regels en ik leg me er nu ook bij neer, maar ik wil mijn visie hierop toch delen.

3 likes

Gesprekken mogen in eigen bewoording gewoon naverteld worden. Dus @Slaapmuts kan prima vertellen wat er gezegd is zonder daadwerkelijk het screenshot te delen.

Ben al een week met een jongen aan het appen via tinder :blush::see_no_evil:

27 likes

Sorry ik heb dit bericht per ongeluk geflagt. Maar rot dat je je zo voelt. Ik herken het deels wel want ben eigenlijk nooit ergens het beste in maar in veel dingen prima. Moet zeggen dat ik daar steeds minder last van heb naarmate ik ouder wordt, hopelijk jij ook. Hoop ook dat je het na een nachtje slapen misschien weer wat beter kan relativeren

1 like

@monstertruck kom er maar in

12 likes

sorry ik had net gereplied maar beetje ongevoelig, ik had alleen gevraagd waar je die les had gevolgd?

met dit soort lessen is het wel vaak als je vaker gaat dat het dan beter gaat. is vrij normaal dat je niet alles in t leven gelijk kan toch? je staat er wel gewoon in die les, dat is al cool :slight_smile:

1 like

Dit wordt een examenvraag in de FF-toetreedquiz

5 likes