Wat je even kwijt wilt #27

Wehkamp! 23 euro :scream:

3 likes

Ik voel me ineens helemaal trillerig en slap. En krijg nu ook hoofdpijn en heb het idee dat ik oogmigraine krijg. Zit nu in de trein, wil op bed liggen

Ieeewwwww wat raar! En eng! Aangifte doen?

1 like

Ja is een bekende scam

2 likes

Oh haha geen idee

Ik zou overigens wel aangifte doen hoor

1 like

Ok dat viel mee hij is nu al geweest :sweat_smile:

1 like

Hier kunnen ze wel iets mee hoor zeker als diegene dit vaker doet.

1 like

Amputatie of een paar citroenen eten.
Haha nee, natte kranten in je schoen, even langs een lokale schoenmaker of de blote voeten trend rocken

1 like

Pantoffels kopen!

Oh ik zou m storneren. Dan krijg je een aanmaning en die kun je wel later betalen.

Kun je nog naar een winkel? Voor een paar euro een paar ballerina’s ofzo halen.

Ik ben gevraagd voor een televisieprogramma over… obesitas. En ik weet echt niet of ik dat wel of niet wil doen?

Omg doe gewoon. Gaat je zoveel verlichting geven.

2 likes

Mmm… Wat is de insteek van het programma? Ik vind de meeste programma’s zo ontzettend stigmatiserend als het over obesitas gaat.

Over veerkracht, hoe je omgaat met tegenslagen, negativiteit en waar je positiviteit uithaalt. En dan nemen ze vier situaties, waarvan één dus overgewicht. En dan is het met een psycholoog.

Ik had dat ook, een vriendin van me kreeg zo een Appje met precies dit verhaal. Ik gelijk alles aanpassen, bleek het probleem bij haar te liggen. Zij had nl marktplaats advertenties geplaatst met haar telefoonnummer erbij. Even facebooken en ze hadden mijn naam gebruikt plus FB foto.

1 like

Wat voor programma is het? Wat zou je ervan vinden als mensen dit veel later nog van je terug zouden zien? Is dit een programma dat je trots aan je kinderen kan laten zien later?

Meer details heb ik niet, dus ik vind het lastig om die vragen zo te beantwoorden

Hm oke! Ik zou er in elk geval goed over nadenken, maar dat is echt open deuradvies natuurlijk

Meer schoenen kopen.

OH WACHT IK HEB WEL EEN TIP.
Aandoen met 100 paar schoenen en dan föhnen. Je schoenen dan he niet je haar