Haha dat heb ik ook, vind dat echt jammer want volgens mij stonden er ook nog foto’s op
Ik ben dus bezig met het schrijven mijn scriptie binnen een maand. En alles loopt op schema en ben al 2 weken elke dag en avond tot laat bezig en ik ben kapot. En ik weet dat ik aan mn rust moet denken, maar ik moet ook doorbikkelen. Ik verkijk me echt op al het transcriberen en coderen.
Ik heb vandaag van 8.00 tot 22.00 mensen om me heen gehad en het was zo vermoeiend. Ik lig nu al een uur in stilte bij te komen. Gelukkig ben ik morgen vrij, dus kan ik nog meer bijkomen
Is er iets wat je graag zou willen? Ik reageer altijd in de laatste 5 sec en ga dan ong €4 boven het laatste bod zitten, win bijna altijd.
Ik ben net thuis van werk en moet er letterlijk over 7 uur weer zijn. En ik heb dit zelf zo gepland
Heb de krultang op mijn schouder laten vallen. Doet nu zo zeer:cry: blaar die open is en brand na.
Fijne vakantie!
Waar ga je naartoe?
Fijne vakantie! En zometeen in het vliegtuig weer lekker slapen.
Ugh ik ga echt een koffie infuus nodig hebben vandaag. Gisteren veel te druk&hectisch op t werk en vandaag nog een tandje erger (we zijn maar met de helft van de minimum bezetting). Meteen aansluitend afscheid van een collega en ik heb amper geslapen. Echt zin in vandaag!
Zo herkenbaar. Ik heb nergens de rust voor. Behalve voor korte, niet leerzame filmpjes op youtube en het forum. Wat er ook voor zorgt dat ik me nutteloos voel en mijn avonden zo leeg inderdaad. En dan voel ik me daar weer rot over
Probeerde de mijne net te zoeken maar elke vage nickname die ik toen had pakt tie niet
Oh herkenbaar. Af en toe ben ik alleen maar blij dat iemand langskomt zodat ik de afwas doe. Voor de rest mogen ze in principe lekker thuis blijven.
Dit was al even als je iOS 13 beta had.
Ik ben sinds kort aangesloten op de Google Home van mijn vriend en ik vind het echt heel gaaf dat ik vanaf de bank de lamp uit kan zetten in de keuken, of het licht in de woonkamer kan dimmen. Voelt toch wel een beetje 2087 (het jaartal).
Wat is een chillere zaal, Ziggo Dome of Lotto Arena in Antwerpen? Ben nog nooit in die laatste geweest…
Ik vind er weinig verschil in zitten eigenlijk, vind alleen parkeren bij Ziggo fijner, laatste keren dat ik in Antwerpen was waren ze aan het bouwen en moest je een kwartier lopen. Als het kan ga ik naar Antwerpen omdat dat voor mij dichterbij is (scheelt 5 min rijden ofzo haha) en zodat ik kan tanken in België.
Ik ben weer carrièretijger. Heb mn dienst vandaag geruild voor 7uur op zondag = 14 uur betaald.
Gimme all the money
Ik ben Awkward aan het kijken en wat is Jenna toch een stom wijf.
Eh oke? Dat had ik niet?