Echt hè. En ze hadden dus ook een baby samen. Vandaar het sperm donor verhaal. Want volgens haar deed hij niks voor de baby.
Dit!! @Jauregui
En jij hebt de afgelopen tijd zo’n grote sprongen gemaakt die je hier hebt gedeeld. Ik ben echt supertrots op je en dat mag (nee moet ) jij ook op jezelf zijn. Ook al voelt het lang niet altijd zo en hebben wij misschien makkelijk praten, ik hoop dat je dit toch een beetje voelt
Haha ja I know. Ik keek ook vond zijn tattoo voor haar wel gepast. Ze zei het daarvoor nog: als hij lelijk wordt mat hij z’n kind nooit meer zien
Haha oh dat wist ik niet. Ja echt bizar. Vond die daarvoor ook bizar. Een tattoo van jezelf dat je een auto neukt. Echt, hoe. Dan.
Dit was echt mijn post hier, maandje geleden Elke maandag weer genieten
Ik vind deze zus ook echt kut!!! Waarom die draagmoeder zo judgen. Ik vind het bewonderingswaardig. Maar wat een valse bitches.
PS snooki is zo mini
Nou koop maar zon leuk lego friends huis ik ben in april jarig joee.
Bij P+r westraven en p+r de Uithof betaal je voor je auto parkeren en een ov kaartje in één. Goede prijzen.
Wel ff checken of je nog makkelijk terug kan komen in de avond (denk t wel, maar weet niet hoe laat de show eindigt)
Half 10 kan prima hoor
Ik weet gewoon nooit wat te kijken. Films en series zet ik al snel af. Bzv, ranking the stars, de mol (Belgische) vind ik leuk om te zien, maar waarom is dat niet altijd op.
M’n avonden voelen zo doelloos, dat gescroll op m’n telefoon. Als je dan nog iets leuks kon kijken. Maar wat dan? Heb toegang tot Videoland en Netflix maar niks trekt echt aan. Soms denk ik ooh leuk een boek lezen, maar ook daarvan trekt al jaren me niks aan dat ik maar wil blijven lezen. Het moet allemaal tegen heug en meug en ik kan het alleen volhouden als ik een bios zit of met iemand anders kijk. Zo vermoeiend.
Ah shit, morgen ff terugkijken. Lig al in bed nu
Ik weet niet of het iets voor je is, maar zou je iets van handwerk kunnen doen? Of puzzels? Want ik kan ook heel slecht “gewoon” een film of serie kijken, maar als ik iets te doen heb ondertussen (breien is ideaal want dan hoef je niet te kijken meestal haha) dan helpt dat wel voor mij. En je hoeft natuurlijk ook niet van tv kijken of series te houden hè? Je kan ook op andere manieren je avond vullen
Ben te ongeduldig om handwerk te leren. En puzzelen vind ik wel leuk, maar is onhandig (moet dan op de vloer of op tafel maar dan ligt het in de weg en zo’n rolkleed werkt niet echt). En nee klopt ook, maar ik weet gewoon niks te doen, heb geen hobby ofzo en voelt zo saai. Ik vul mijn avonden met sporten, en de andere avonden ‘wacht’ ik soort van tot ik naar bed kan, terwijl ik de hele dag uitkijk naar vrije tijd… Voelt alsof ik voor alles te weinig geduld heb.
Ik doe op mn telefoon kleuren op nummer of candycrush tijdens het serie kijken
Ik ben op overdreven hard volume Netflix aan het kijken omdat ik last heb van mijn onderbuurvrouw die aan het bellen is. Super kinderachtig van mij maar ben niet van plan te stoppen
Ik vind dat wel laat om nog te stofzuigen
Ik zou er overigens niks van zeggen maar zou het wel irritant vinden
Ik vind het wel kunnen is officieel tot 22:00 toch en ik ben een zeikerd wat betreft geluid (zie vorige post lol)
Zooo jammer dat ik m’n Hyves gebruikersnaam niet meer weet, heb echt zin om te cringen
Ja dat van geduld is lastig… al is hebt ook wel te trainen denk ik? Al vergt dat wel discipline.
Maar dat gevoel van niet zo goed weten wat je met je avond moet herken ik wel… ik blijf als “oplossing” vaak tot veel te laat doorwerken of op werk hangen maar dat zou ik absoluut niet aanraden. Maar ik vind het ook fijn om uitgebreider te koken savonds, of een wandeling te maken met een podcast ofzo. En kruisteek borduren is extreem makkelijk te leren, daar heb je echt nauwelijks geduld voor nodig, mocht je zoiets willen doen!