Wat je even kwijt wilt #27

Succes! Bouw je snel af?

1 like

Ik moet iemand hebben die mijn huis kan marie kondoen. Het is echt ontploft :sob:

1 like

Net een stukje gewandeld en drie reeën en een eekhoorn van dichtbij gespot.

21 likes

Ik voel me echt fit deze week! En het is lekker weeeeeer

Straks eten met een vriendin en vanavond weer dansen :ok_woman:t3:

8 likes

Vanavond stappen in Tilburg met vriend en wat vrienden. Jaren geleden dat ik (in Nederland) uit ben geweest dus ben best nerveus er voor

Oh man man man @grace i feel you heb ook menstruatiekrampen (eerste dag, daarna gelukkig niet meer) en heb vanavond een feestje en heb hier zo geen zin innnnn.

Ik vroeg mijn vriend of hij heel even langs kon komen om mij over mijn buik te aaien en zodat ik lekker zielig kan doen :hot_face: en dat wilde hij wel even, ahhh!

5 likes

Ik zie net dat ik op 19 augustus 2019 €19,91 heb uitgegeven aan mijn boodschappen.

70 likes

Ik begin zo’n enorme haat te krijgen voor duimpjes omhoog. De emoticon kan ik nog net aan, maar de menselijke duim omhoog
 :triumph:

Ohh ik zie zelden een menselijke duim omhoog. In wat voor context zie je die zoo vaak? :open_mouth:

1 like

Waar ga je naartoe? Veel plezier!

Eerlijk gezegd geen idee. Mn vriend heeft kaartjes gekocht en verder weet ik eigenlijk niet veel :sweat_smile:

Ohhh leuk dan weet ik denk ik waar het is! In de uitgaansstraat hoef je niet heel vaak een kaartje te kopen voor een feest

Ja iets met jazz, dat is t enige dat ik weet
 haha

Haha ik heb net ook allerlei Appjes gestuurd met foto’s van spullen die ik niet meer wil

Ik ben een beetje onredelijk boos
Stofzuiger hetty kost 3 euro minder dan stofzuiger henry.
Waarom verdient henry meer?? Stofzuigt henry beter?? Godsamme normaal kost al het roze juist meer behalve als het een gezichtje en een naam heeft.

44 likes

Ok update op iPhone geeft me nu de hele tijd fucked up animoji/emoji toetsenbord bij mn gewone emoticons. Iemand enig idee of ik die zooi eraf kan flikkeren?! ZO IRRITANT en internet helpt niet echt

Ik vind ‘t altijd leuk als er nog een boodschappenlijstje van iemand anders in ‘t winkelmandje zit :eyes: maar deze vond ik zo droog: allemaal etenswaren en dan op ‘t einde “eten”

Oh en ‘t woord speklapje :hot_face:

41 likes

Je kan ze gewoon wegswipen als het goed is!

Ik ging net een pakketje ophalen bij de buren, zegt ie nee ja dat heb ik vanmiddag gegeven aan ‘die jongen’. Er woont hier geen jongen en het ligt nu wel op tafel. Dus waarschijnlijk is de zoon van de mensen die hier wonen binnen geweest, maar ik vind het fucking raar dat hij dat niet laat weten eigenlijk :flushed:

1 like

Als ik naar rechts swipe heb ik m’n gewone emoticons maar ik wil die andere zooi uberhaupt niet zien, irritant gedoe

1 like

Oh ja hoe het echt uit moet snap ik ook niet, ik kan er nergens instellingen ofzo van vinden.