Ulg ik sta in het gwk in de hitte achter een stel "HET LIGT AAN JULLIE SYSTEEM " Mensen…
Oke ben weg gelopen heb echt 0 zin om te wachten.
Ulg ik sta in het gwk in de hitte achter een stel "HET LIGT AAN JULLIE SYSTEEM " Mensen…
Oke ben weg gelopen heb echt 0 zin om te wachten.
Ik heb net mijn derde oorbelgaatjes laten piercen, heel spontaan. Fuck dat doet pijn na de tijd.
Zit er een tijdslimiet aan het terugbrengen van lege kratjes? Ik heb net alle petflessen uit het huis verzameld en 3.75 verdiend maar we hebben ook nog twee legen bierkratten.Zijn 1 of 2 jaar oud.
Ik heb ooit nog eens een bierkrat ingeleverd uit mijn studentenhuis toen ik er al vier jaar woonde en dat krat er al stond toen ik er in kwam, dus denk dat een of twee jaar geen probleem moet zijn.
Chill dan heb ik nog meer kapitaal in mn huis liggen
Pure alcohol doe ik vaak. Maar beetje bacardi werkt ook hoor
Iemand tips voor lekker hapjes voor op tafel voor vanavond haha? Ga zo boodschappen doen en ik ben inspiratieloos.
Wodka kan ook! Beetje in een schaaltje. Gek wel dat je oor zo kapot is
Ik gooi ze op werk vaak in een bakje met 70% ethanol ofzo, werkt prima volgens mij. M’n oren klagen niet in elk geval en m’n oorbellen tot zover ook niet.
Ik voel me wel beetje ernstig lui haha. Mijn fietsketting was eraf gevallen vanmiddag (en dacht dat ik die niet zomaar er weer op had) dus ik mijn vader bellen of hij mij kan meenemen naar de condoleance vanavond… Ja is goed zegt die. Ondertussen is mijn fiets weer klaar maar ik heb wel nog daarna gevraagd of hij me ook even na die tijd kan afzetten bij vrienden. 

Kaas, veel kaas
Olijven
Gerookte amandelen
Chorizo of andere lekkere worst
Gemarineerde champignons
Gehaktballetjes in pittige tomatensaus
Garnalen met rode peper
Gevulde pepertjes met roomkaas
Stokbrood met aioli
Gevulde eieren (een van m’n guilty pleasures)
Nachos
Bitterballen
Echt kapot chagrijnig momenteel door die fucking 25 graden. Fuck dit gewoon
Ik snakte echt naar dit lekkere weer, maar had weer een sombere dag dus alleen maar in bed gelegen en kon mezelf niet motiveren er uit te gaan. Jeetje mina stopt dat ooit eens. Nu snel douchen zodat ik nog een zonnestraaltje kan meepikken. Al denk ik ook steeds: ajoh ga terug naar bed. Wat een gevecht.
ik wilde hummus maken maar er kwam opeens aardig wat rook uit de binnenkant van m’n staafmixer oeps
Ik heb zoveel spierpijn in mijn benen dat ik amper kan lopen, ik weet dat niks doen dan slecht is, maar het doet echt zoveel pijn dat ik daarom al de hele dag op de bank lig.
Ik moest net kleren kopen, echt moet moet want heb maandag een nette outfit nodig. Nouja, super gefrustreerd natuurlijk want pashokjeslicht en gewoon niks kunnen vinden in de goede maat. Uiteindelijk heb ik gewoon maar wat dingen uit de winkel gepakt, hopelijk in mijn maat en voor €150 afgerekend. Hoop dat er in ieder geval 1 ding past en ik maandag niet in m’n nakie hoef te gaan.
Ik ben Assepoester aan het kijken en die stiefmoeder lijkt echt op de moeder van mijn ex qua uiterlijk
. Nooit bij stilgestaan.
Ik ben zo moe. Net tijdens zootropolis in slaap gevallen. Oeps
@Booklover Al bij Toms gekeken voor platte schoenen? Die vind ik ook altijd leuk! Ik heb zelf bijvoorbeeld deze, bij mij is het kwastje alleen helemaal zwart:
https://www.shoptoms.nl/dames/black-suede-womens-kelli-flats
Succes met je zoektocht!
We hadden vandaag feest op werk en ik had een baby op mijn arm. Ook wel één waarmee ik een hechte band heb (denk ik). En toen zei een andere moeder: “Oh is die kleine van jou?!”
Wilde bijna ja zeggen want hij is zo cute