Wat je even kwijt wilt #27

Thanks. ja in 3 weken heb ik mn slaapmedicatie afgebouwd en nu ga ik in 2 weken mn AD afbouwen, dus nog eventjes en dan ben ik klaar :sweat_smile:

3 likes

Haha stuur dit lijstje naar volkskrant magazine voor hun rubriek!

2 likes

Ik heb een enorme financiële tegenvaller en ik overzie allemaal niet meer hoe ik dit moet gaan doen. Ik kan echt wel huilen, ik haat volwassen zijn.

Wat vervelend. Is er iemand die je erbij kan helpen zodat je het overzicht weer terugkrijgt?

haha ik heb spontaan besloten net om een kussen te wassen (waarom doe ik dit soort dingen zo last minute, maar ok)
en toen bedacht ik me ‘shit heb geen droger’ dus ff googelen naar wat handig is. want ja, als een kussen lang nat blijft, gaat die schimmelen
komen dit soort adviezen voorbij haha:

Wat ik zou doen is, hem (net gewassen) meenemen als je een koffie/thee afspraak hebt met iemand die wel een droger heeft, en hem daar in de droger gooien. Wel eerst even vragen natuurlijk, maar het mag vast wel.
ook echt die ‘maar het mag vast wel’ hahaha.

170 op de snelweg rijden en 't kussen uit 't raam houden.
ok lekker advies!

37 likes

10 likes

Speklapje zoekt lekkerbekje xxxxx hihihii

2 likes

omg iemand liked een bericht van mij in 't gierige acties topic van way back en ik ben zo jaloers dat diegene nog zo veel juicy verhalen te lezen heeft! :cry:

20 likes

Haha das zo leuk hĂš.

Ga dan zelf vaak ook weer vanaf die post een paar Posts lezen. We zijn echt grappig op dit forum :weary:

5 likes

Holy shit, over minder dan een maand zit ik gewoon ruim zes weken alleen (!!!) in Peru?! Ik vind het zo spannend! Waarom dacht ik dat dit een goed idee was
 Nee oke heel veel zin in maar aarghh

25 likes

OMG IK BEN ECHT JALOERS zo veel nog te lezen je gaat genieten
like ff een bericht van mij ergens als die voorbij komt dan weet ik waar je bent hahaha

genieten in de zin van: cringe hard

16 likes

Ik weet niet of ik misselijk ben of gewoon heel veel honger heb :roll_eyes:.

Heb je beschuit ofzoiets in huis? Misschien kun je daarmee kijken of het overgaat / of je over kunt gaan op ‘echt’ eten?

1 like

Vorige week heb ik de documentaire Surviving R. Kelly gezien en vanavond komt het vervolg. Wat een boeiende documentaire en wat een bizar persoon is het. Liedjes van hem zal ik niet meer zo snel opzetten

1 like

Nee, ik heb helemaal niets licht verteerbaar in huis (en ik ben niet thuis), ik zou frieten eten vanavond.

Ik heb nu toch maar een snack besteld.

Hopelijk bevalt ie :). Meestal ruik je het wel meteen bij iets zwaarder eten, of je er zin in hebt (goede zinsbouw ook).

1 like

Goed dat je het zegt! Ik had het vorige week ook gezien (behalve de laatste want ik was te moe) en wist niet dat het vanavond weer was. Ik ga zeker kijken, ook al vind ik het echt heftig

1 like

Het IS een goed idee! Ik ben jaloers. Ik was ruim 4 weken alleen in Peru en ik wil terug. Super lekker eten hebben ze ook!

1 like

Seizoensovergang misschien? Ik heb er ook meer last van, al een paar weken.

Ik heb het een paar keer per jaar, maar geen wetenschappelijk bewijs erbij gezocht haha. Hoor wel vaker dat mensen het hebben als het kouder wordt. Zou het even in de gaten houden als je bekend bent met andere klachten.

1 like