Zo jammer dat ik mijn laatste vakantiedagen niks bijzonders meer kan doen door die rugpijn
Schuifel wat door het huis, naar de appie en ik lig op de bank. Wat een feest.
Vind het zo heftig dat Marc Dutroux weer vrij kan komen. Ik ben verder helemaal niet voor de doodstraf maar zoān monster als hij⦠is gewoon zonde van het eten en de zuurstof die hij gebruikt. Ben er misselijk van
Ik ga morgen op vakantie en heb vandaag niks op de planning staan maar nu ben ik alleen maar rusteloos aan het wachten tot het morgen is echt irritant
De h&m app ligt er al de hele tijd uit en ik wil gewoon even terugkijken wat ik ook alweer allemaal in een opwelling besteld had
Ik heb -0.25 oogsterkte en ik vind dat eigenlijk wel leuk.
Vannacht tot 7 uur gewerkt en mijn eerste brand/evacuatiealarm overleefd als bhvāer! Ik was trots, heb adequaat gehandeld. Er was gelukkig ook niets aan de hand maar ik heb wel gedaan wat ik moest doen en er was geen paniek Onder de bezoekers ook geen paniek, iedereen zat aan de wiet en xtc dus niemand evacueerde. Oke dan.
Nu ga ik als ma flodder in een roze chillbroek en op roze sandalen naar de ap. En! mn luipaardjas ophalen bij de hema.
Nee wel met beveiliging. Maar ik zit ergens waar het paneel hangt van het brandalarm. Dus ik kan dan zien waar de melding is, ik moet dat delen over de porto zodat er iemand gaat kijken en ik moet de brandweer te woord staan. En dat heb ik allemaal gedaan met een kloppende keel want ik trek die alarmen echt niet. Er zal maar echt wat zijn, ik ben bang dat ik helemaal verstijf. Ik heb niet zo flight of fight instinct geloof ik.
Kan in allemaal! Lekker aan doen wat je leuk vindt.
Waarom vind je dat leuk dan?
Ik ben eindelijk aangekleed, en ben al uren wakker.
Tijdens make-up opdoen begon me oog te tranen, kan mascara zijn, heb ik wel vaker. Maar bleef prikken ed. Na prutsen, trek ik een haar van mijn hond uit. Hoe dan? Hij heeft kort haar maar was ong net zo lang als een vingerkootje. Geen idee hoe die erin komt.
Haha nope, deze keer niet
Haha lol en ik doe een versnelde docentenopleiding Engels .
Ik gooi āt maar op vermoeidheid
Huh hoezo?
Ulg ik sta in het gwk in de hitte achter een stel "HET LIGT AAN JULLIE SYSTEEM " Mensenā¦
Oke ben weg gelopen heb echt 0 zin om te wachten.
Ik heb net mijn derde oorbelgaatjes laten piercen, heel spontaan. Fuck dat doet pijn na de tijd.
Zit er een tijdslimiet aan het terugbrengen van lege kratjes? Ik heb net alle petflessen uit het huis verzameld en 3.75 verdiend maar we hebben ook nog twee legen bierkratten.Zijn 1 of 2 jaar oud.
Ik heb ooit nog eens een bierkrat ingeleverd uit mijn studentenhuis toen ik er al vier jaar woonde en dat krat er al stond toen ik er in kwam, dus denk dat een of twee jaar geen probleem moet zijn.
Chill dan heb ik nog meer kapitaal in mn huis liggen
Pure alcohol doe ik vaak. Maar beetje bacardi werkt ook hoor
Iemand tips voor lekker hapjes voor op tafel voor vanavond haha? Ga zo boodschappen doen en ik ben inspiratieloos.