Wat je even kwijt wilt #27

Ik heb net een maskertje op gedaan en onder de douche mezelf geschoren, gescrubd en uit de douche mezelf helemaal ingesmeerd met bodylotion en mijn nagels gedaan. Helemaal fris en fruitig voor aankomende week.

Niet dat ik niet meer ga douchen maar niet zo uitgebreid

15 likes

Heimwee is niet stom, dat is ook een legitiem gevoel! Ik vraag me alleen af of er een manier is om daar over heen te komen anders dan het toch gewoon gaan proberen en gaan doen? Maar heb er ook geen verstand van hoor.

1 like

Ik denk dat je er wel overheen kan komen, hoor! Ik was bijna 26 toen ik uit huis ging (ik ben vanuit mijn ouderlijk huis direct gaan samenwonen, dus ik was niet eens alleen) en ik heb zeker 2 jaar heimwee gehad. Inmiddels heb ik het goed naar mijn zin hier, maar dat heeft dus echt wel een poos geduurd.

2 likes

Ik had altijd veel heimwee. Ben vroeg op kamers gegaan en heb er toen geen last van gehad. Naarmate de tijd vordert is er wel meer heimwee gekomen maar dan naar mijn eigen thuis.

Ik denk dat de afstand/het gemak waarmee je eventueel naar je oude thuis kan ook kan uitmaken. Eventjes langs kunnen, of bellen vs. lang moeten reizen en echt moeten plannen.

1 like

Hee @Tedmosby mega random dit maar ik moest echt gisteren nog aan je denken, omdat ik je zo weinig op het forum zag haha. Sorry als het stalkerig overkomt! Alles ok? :slight_smile:

1 like
  1. Niet stom
  2. Ja!!

Ik was 25 of 26 toen ik pas durfde te denken aan uit huis gaan. Was bijna 27 toen ik uit huis ging.

:heart:

3 likes

Ik heb dit ook maar ben toch maar gewoon wat gaan doen :sweat_smile: Simpel hema notitieboekje, pagina’s met de hand genummerd zodat ik er niks uit ga scheuren want mijn (ocd/)perfectionisme staat zeker niet toe dat ik de paginanummering onderbreek…
Verder gewoon maar iets opschrijven, zelfde dingen die je hier ook in sommige topics zou posten (wjekw enzo), ik hou bij welke boeken ik gelezen heb, schets wat, plak er mooie plaatjes in :sweat_smile: , hou soms bij wat ik eet/schoonmaak/doe qua sport en slaap etc.
Ik hou het nu bijna 2 jaar vol en ik vind het echt leuk om terug te lezen en te bewaren.

2 likes

En naar de bulldog !!!1!!!1!1!

3 likes

Jezus mag dat nou ook al niet meer

Ik gok dat mijn vriend me met een baksteen aan mijn benen de grachten in duwt als ik dit voorstel.

Kan hem geen ongelijk geven trouwens.

1 like

Altijd als ik pijn in mijn rug of nek heb of zo krijg ik het altijd zo heet. Echt zo irritant, alsof pijn alleen niet vervelend genoeg is

Ik pakte net een krantje die ik nooit lees. Ik lees de horoscoop waarin iets staat over een mogelijke klap die je leven drastisch kan veranderen en zie meteen allemaal beren op de weg want waarom lees ik die horoscoop net nu. Waarom doe ik dit :confused:

Ik heb gehoord dat die stroopwafels met opsmuk ook ideale biologisch afbreekbare frisbees zijn dus ik zou ze lekker in de gracht werpen, dan heb je er ook nog een sportieve activiteit bij.

6 likes

@Virtual-Insanity Aantal fruitsuikers neemt toch niet toe door pureren? Het aantal vezels neemt wel af. Je zit minder snel vol en kauwen geeft ook pas later een seintje aan je hersenen dat je vol zit. Maar het aantal fruitsuikers/koolhydraten blijft gewoon gelijk. Ik vind het niet gek dat je in ieder geval die tijd weer honger krijgt. Ook met een ā€œkauwā€ ontbijt heb ik altijd al snel honger (zo’n nadeel van vroeg op moeten. Om 7u ontbijten is 11u al honger hebben zelfs al eet ik rond 10en al iets).

Ik ben zo blij dat zeer binnenkort eindelijk het dak wordt gemaakt. Ik heb er regelmatig nachtmerries over dat er enorme regenbuien aankomen en de bovenste verdiepingen van dit huis blank komen te staan door achterstallig onderhoud. Als dit mijn verantwoordelijkheid was dan had ik alles al eerder gefixt.

1 like

Ik bedoel meer. Als je het los zou eten zit je sneller vol. Dus minder suikers

Als je alles pureert zit die stop er minder op. Dus meer suikers

1 like

Ahhh zo leuk, ben nu Miljoenenjacht aan het kijken en er staat gewoon een 20-jarig meisje in de finale te spelen! Ze had ook nog eens die rekensom goed ondanks al die druk. Hoop echt dat ze minimaal een paar ton wint.

6 likes

Omg Anita wint 50 cent

3 likes

Ahaha ja fucked up voor Anita :((((

1 like

Ik vind m’n nieuwe baan heel leuk, en het is ook mijn droombaan dus ik prijs mezelf echt mega gelukkig dat ik er zit, maar imposter syndrome is so real. Ik denk de hele tijd dat ze binnenkort doorhebben dat ik het helemaal niet kan en ik m’n proeftijd niet eens doorkom. Het helpt ook niet dat we een heel klein team zijn en het dus voelt alsof al mijn ā€œfoutenā€ onder een vergrootglas liggen. Ben zó moe de hele tijd en m’n faalangst is echt weer op een toppunt nu, ik word er gek van.

Ik weet dat dit over twee maanden ofzo een stuk rustiger is, maar ik wil dit deel zo graag overslaan en naar het moment skippen waar ik op m’n plek ben (werkte het maar zo). Wil gewoon even niet gezien worden, beoordeeld worden of telkens op m’n best moeten zijn omdat ik nog indruk moet maken :thumbsdown:

1 like