Wat je even kwijt wilt #27

Typisch, kapperbezoek na een breakup. Ga je iets radicaals doen ?

17 likes

Ik heb een blaar die was opengeschuurd dus ik deed er wat ontsmettingsmiddel op. Waarom doet dat zoveel pijn?!

Mn zegel obsessie loopt uit de hand. Was net aan het fietsen met mn vriend (Het was te warm voor matching fleece truien helaas) en dr stonden een beetje vreemde mannen langs de weg die heel blij hallo riepen. En ik riep iets te blij hoiii terug. Dus mn vriend zo van que ?? Waarom doe jij zo blij . En toen floepte ik eruit " Stel dat ik ooit achter ze sta in de appie dan kan ik misschien hun zegeltjes bietsen"

17 likes

Morgen heb ik mijn eindgesprek voor mijn studie. En ik heb echt 0,0 zenuwen tot nu toe. Normaal gesproken bereid ik alles tot in de puntjes voor en heb ik megaveel zenuwen. Nu heb ik een paar punten op papier gezet en denk ik ‘ik zie morgen wel, komt goed’. Waar is de echte amoruccio gebleven???

2 likes

Ja een schuine pony met paars/rode highlights!

4 likes

We gaan bij mijn ouders eten dus ik had tegen mijn vriend gezegd dat we daar om 5u moeten zijn, gaat hij om half 5 nog douchen en nu wil hij nog een kopje koffie drinken want hij is moe. Schiet gewoon op. :expressionless:

Zo herkenbaar, ik ben ook drie weken vrij maar heb gelukkig nog een week, zie nu al op tegen het moment dat ik weer aan de slag moet.

Ik zie dat er soms wel eens gevraagd wordt waar prettyprettyprincess is gebleven, maar ik zie nooit iemand reageren. Wordt dit nu collectief genegeerd of reageert iemand om het daarna te verwijderen? Want als het eerst waar is dan waardeer ik de mysterie en het enigma van de verdwijning van zo’n forum persoonlijkheid wel, lekker dramatisch

27 likes

Haha ja daar zeg je wel iets
 ik weet dat ze nog wel actief is op insta maar heb haar hier al een tijdje niet gezien (ik negeerde het iig niet met opzet maar omdat ik het ook niet weet haha)

Yes vandaag 2 dingen via Marktplaats verkocht. Ben blij want ik moest er de hele middag voor thuisblijven (en dat met dit mooie weer), maar ze zijn zowaar beide netjes komen opdagen. Komt me ook echt financieel goed uit aangezien we vorige week onverwacht een nieuwe wasmachine hebben moeten kopen.

3 likes

Ja ik wil absoluut niet dwingend overkomen ofzo dat ik wil weten waar ze heen is, maar ze was wel echt een forum vriendin als dat een ding is. Zoals iedereen Chuck Norris kent, kent iedereen prettyprettyprincess

1 like

Ik heb echt zo een fijn en chill weekend. Vandaag wat in huis gepoetst en rond half 4 naar de stad gelopen om een terrasje te pakken. Nu afsluiten met eten bij ‘t schnitzel paradies :grin:

2 likes

Mijn vriend en ik zijn morgenmiddag in Amsterdam, wat is leuk om te doen?

Er is een Amsterdam topic

1 like

Nöken

20 likes

Daarvoor hoef ik niet speciaal naar Amsterdam

6 likes

Chocola en huilen onder een dekentje

1 like

Ik ook niet, maar ken pretty wel. Das belangrijker toch :joy:

1 like

Ik wil graag journallen oid maar ik weet niet goed hoe eraan te beginnen. Of wat ik er in godsnaam moet/wil in schrijven. Probleem is ook dat ik door m’n perfectionisme achteraf te vaak moet cringen van wat ik geschreven heb en dan geneigd ben het blad uit te scheuren of het boekje helemaal opzij te gooien ‘omdat het toch al verpest is’.

2 likes

Dat is absoluut niet stom of iets om je voor te schamen! Ik heb daar zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij had dit ook heel erg, maar op een gegeven moment werd dat gevoel steeds iets minder. Nu woont zij in haar eigen studio.
(Had je mijn prive berichtje van de week nog ontvangen trouwens)

1 like