Ik heb 1x wimperextentions gehad en nooit meer. Super mooi de eerste paar dagen maar wat een gepriegel daarna.
Heb nu inderdaad revitalash en ben daar echt 100x blijer mee.
Ik heb 1x wimperextentions gehad en nooit meer. Super mooi de eerste paar dagen maar wat een gepriegel daarna.
Heb nu inderdaad revitalash en ben daar echt 100x blijer mee.
Ja zeker wel. Alleen beetje opletten. En je merkt vanzelf wel of t iets voor je is. Ik vond ze altijd super mooi.
Schoenen, boeken, keukengadgets, maak je eigen Tony reep, winterjas, truien, geurkaarsen, kerstboom, planten.
Jaa een klein uurtje later toen het licht werd viel ik weer in slaap, idd was het toen minder eng. Heb meteen doorgeslapen tot half 1 haha, was zoo moe.
Gelukkig ging de nachtmerrie die ik had niet verder.
Aan Soy.peor 555. Help mij de winter door
Ik zoek nog nieuwe schoenen
Wordt volgende week 27 meh voel me oud worden
Veelste vroeg dit om onderweg te zijn
Argh lig al sinds 4.15 wakker (nu 5.45) en dat terwijl ik nog ZO moe ben en morgen fit moet zijn
Ik las eerst 27 graden en dacht paniek
Als 28 jarige kan ik vertellen dat 27 goed te doen was. Oma snapt je gevoel erg goed.
Ik ook vandaag. Ben maar wat huishoudelijke taken gaan doen.
Denk dat het bij mij komt omdat ik nerveus ben.
Er heetst echt een vloek op mij. In april ging ik een dagje naar een pretpark en was ik eigenlijk te ziek, toch gegaan want was een actie dat je gratis nog een keer mocht.
Drie keer raden wie er morgen weer gaat en nu half ziek wakker word
Ik ben zoo moe en mn sokken zijn op en m’n shirts ook. Ik blijf maar wassen. En ik heb om half 12 een telefonische afspraak, wat een kuttijd, dan kan ik precies heel de ochtend niks doen
Hier precies hetzelfde!
Willen jullie tussen 9u30 en 10u voor me duimen? Ik heb dan mijn theorie-examen en kan alle duimen wel gebruiken
Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek maar weet niet zeker of ik wel weg wil op mn huidige werk. Maar ben zelf benaderd dus vond dat ik t ene kans moest geven.
Alweer zo slecht geslapen. Alleen laatste uur was ok en daardoor nu haasten naar werk er staat file.
Voel me ook ziek worden dus liefst kruip terug maar weet dat ik geen rust in mijn hoofd krijg als ik paar dingen niet afrond.
Praten kan altijd! Gewoon informatie inwinnen.
Succes!
Ik heb me verslapen en zit nu rustig een bakkie te doen ja joeee
Leuk. Wanneer ga je?