Wat je even kwijt wilt #27

Hahaha ik schrok ook wakker. Ik dacht dat het zaterdag was en mn wekker niet af was gegaan. Maar het is pas maandag en ik hoef vandaag niet zo vroeg te beginnen hahaha.

1 like

Ik wil m’n huur opzeggen. Ik woon aan/in het huis van verhuurder. Maar we zien elkaar vrijwel nooit. Als we elkaar zien zeggen we gedag. We hebben contact via app.
Hoe kan ik nu het beste opzeggen?
Appen lijkt me aso, maar appen dat ik wat wil zeggen lijkt me awkward, en het gewoon zeggen wil ik al dagen doen maar ik zie mijn verhuurder steeds niet. Gisteren wel maar toen zaten ze met het hele gezin + meer familie buiten te eten. Dan ga ik niet even langs om op te zeggen. Echt moeilijk

Sowieso ook schriftelijk de huur opzeggen (bewijs) en verder aanbellen / telefonisch? Desnoods eerder bellen dat je het wil bespreken aka gewoon opzeggen.

1 like

@anon42392789 @HvO ja ik wil schriftelijk opzeggen nadat ik het haar verteld heb. Want ik vind het heel raar om gewoon te appen of mailen terwijl ze letterlijk 3 meter van me af is. Maar ja om aan te bellen en te zeggen: ik wil opzeggen, vind ik ook raar. Ik vind alles gewoon raar :joy:

1 like

Huh je was begin september nog jarig?

9 likes

Ik ga nog steeds echt dood van m’n allergieĆ«n, verstopte neus, loopneus, traanogen, kriebel aan de hele binnenkant van m’n gezicht. Heb net een zielige foto in de familie ap gestuurd zodat iedereen kan zien hoe zielig ik ben.

2 likes

Ik heb twee jaar NLP gedaan en veel geleerd over mezelf en over de manier van communiceren met anderen. Maar iedereen is verschillend en dus gaat de een er anders mee om dan de ander. Ik heb meer inzicht gekregen. En daarna ook nog veel geleerd. En kapitalisme heb ik niks mee.

1 like

Ik ga vandaag beginnen met leren koffie zetten op m’n werk en ik heb er vet veel zin in! Had van de week al even geoefend met een collega, haar cappuccino had een mooi hartje en de mijne een soort gekke vlek dus we hebben nog een lange weg te gaan, maar het lijkt me heel leuk om het uiteindelijk echt goed te kunnen

5 likes

Ik vond 28 jaar de meest geweldige leeftijd. Je zal zien, het wordt alleen maar leuker. Wauw, nog een heeeel lang leven om je dromen waar te maken.

6 likes

Na drie maanden opzegtermijn van mijn huidige job zit ik nu eindelijk in de laatste twee weken… maar mijn motivatie is echt 0.0. Aaargh!

2 likes

Hahah beetje stom geformuleerd, ouders zijn gescheiden en heb daardoor ook 2 plekken/vriendengroepen waar ik ben opgegroeid. Was begin september idd jarig maar vier het met kant van mijn moeder altijd later en dus next week. :stuck_out_tongue:

Beetje dom geformuleerd want is wel begin sep, maar doordat ik het 2x van iedereen te horen krijg/vier (tot in hoeverre ik t meestal vier) voelt het altijd alsof t 2x is of zo haha. Snap je?? Hahaha.

Geslaagd!!

41 likes

Nee…

35 likes

Gefeliciteeerd! :oncoming_automobile: :partying_face:

Wat een slecht verhaal

7 likes

afbeelding

11 likes

Ik zie modellering meer als iets leren van een ander en het ook iets van jezelf maken. En in het 2e jaar heb ik veel geoefend met het oprecht luisteren waarbij de drang om je eigen mening of oplossing te geven op een laag peil wordt gezet. En ja, dan volgt misschien wel het stellen van vragen. Die in mijn visie gericht zijn op het geven van inzicht aan de ander. Het zou absoluut niet als nep moeten overkomen. Wel als echt luisteren zodat de ander zich gehoord voelt. Misschien is het wel een trucje maar dan wel met positieve intenties.

Een mail telt tegenwoordig ook als ā€˜schriftelijk’

Ik snap het, je gelooft er niet in.

Ik begrijp haar argumenten en ik begrijp ook dat NLP technieken als nep kunnen overkomen. Voor mij was dat niet zo. Ik respecteer haar mening.