Ik zie modellering meer als iets leren van een ander en het ook iets van jezelf maken. En in het 2e jaar heb ik veel geoefend met het oprecht luisteren waarbij de drang om je eigen mening of oplossing te geven op een laag peil wordt gezet. En ja, dan volgt misschien wel het stellen van vragen. Die in mijn visie gericht zijn op het geven van inzicht aan de ander. Het zou absoluut niet als nep moeten overkomen. Wel als echt luisteren zodat de ander zich gehoord voelt. Misschien is het wel een trucje maar dan wel met positieve intenties.
Een mail telt tegenwoordig ook als âschriftelijkâ
Ik snap het, je gelooft er niet in.
Ik begrijp haar argumenten en ik begrijp ook dat NLP technieken als nep kunnen overkomen. Voor mij was dat niet zo. Ik respecteer haar mening.
Ik heb straks uitvaart van mijn oma en ondanks dat ik nog nauwelijks heb gehuild vind ik het toch beetje lastig maar vooral omdat tot nu toe alles hetzelfde is als met mijn moeder⊠Ze zijn ook op dezelfde manier overleden schijnbaar en oma lag ook in dezelfde kamer opgebaard zag ik zaterdag. En wrs is de uitvaart zelf ook nog eens in dezelfde zaal. 
Ja hiermee kan je je telefoon opladen! Het stukje met de usb uitgang steek je in je oplader of in de laptop, en een van de andere uiteindes past op je telefoon!
Gebruik ik veel als ik tijdens werk mijn telefoon op moet laden aan de laptop. En hij is dus universeel.
Er zit geen stukje tussen voor mn iPhone helaas. En het is wel heel klein vind ik joh, je oplaadbron moet echt 3cm naast je telefoon zijn dan.
Ohhh ja ik zie het. Zal wel zijn omdat er heel groot Huawei op staat hahaha. Tja dan heeft ie niet veel nut voor jou haha.
Ik hoopte dat het gewoon een usb was, maar helaas. Ik geef hem wel aan mn broertje haha
ja klopt.
Ik gebruik zoiets om mijn telefoon op te laden via de usb poort van mijn lamp. Dus dat kan heel dicht bij elkaar zitten. Ik vind het echt ideaal.
Oeh over verjaardagen gesproken ik ben bijna 26,5.
Ik snap je. Ik word over een paar maanden 29 
Voel me de laatste tijd echt vaak viezig/vettig/niet âfrisâ. Mân huid lijkt wat grijzer, voelt alsof ik meer moet zweten en kleding jeukt de hele tijd haha. BeĂŻnvloed mân humeur zo erg maar weet niet wat ik eraan zou kunnen doen.
Ik vind 29 echt heftig⊠ben telkens aan het berekenen hoe lang het nog duurt totdat ik geen twintiger meer ben
5 maanden en 21 dagen 
Ik denk dat het ook mee gaat vallen⊠maar tis toch wel een drempeltje voor mij 
meer omdat ik vanaf mn 18e tot nu niet gefunctioneerd heb en enorm baal dat nu deze jaren âwegâ zijn
Waarom? Laat lekker. We hoeven er niet zo de aandacht op te vestigen toch?
⊠Muck?
Ik ben zĂł moe na een weekendje weg en moet nog zo veel doen maar in plaats daarvan lig ik een serie te kijken in bed en me schuldig te voelen