Wat je even kwijt wilt #27

Dan is het nog steeds niet de oorzaak van haar overlijden, dat is haar eigen keuze, hoe verdrietig dat ook is.

3 likes

Ik zit in de trein net voorbij Koblenz ri Baden-Baden. Bergen om ons heen en de Rijn. Het is hier zo mooi. Ik zie de dorpjes. Mooie kerken en kastelen. Genieten van deze treinreis.
Wat leven we toch in een mooie wereld

20 likes

ben aan het schoonmaken (uit ellende want ziek kind) en spotify aan. Knalt er ineens Dokter Bernhard uit mijn speaker. Heb er een show van gemaakt met mijn dweil. Was dat hele nummer vergeten, love it :joy:

8 likes

ik heb zo een afspraak bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling :skull: :sob:

Ik ben zo zo pissig.
In juli was ik 12.5 jaar in dienst, afgestudeerd en ben ik van afdeling gewisseld na 5 jaar.
Ik heb bij al deze gelegenheden getrakteerd op mijn afdeling. Toen ik mijn laatste dag had (en natuurlijk had getrakteerd) kreeg ik niet eens een kaartje. Bij alle gebeurtenissen kreeg ik niet eens een kaartje.
Tussendoor werd nog wel eens gedropt dat ik nog iets tegoed had,nooit gekregen.

Vandaag moest ik op deze afdeling uithelpen. Toen ik wegging vroeg iemand wat ik ging doen vanmiddag. Ik heb mijn diplomauitreiking en gaf dat ook aan.
Toen vroeg iemand of er nog een feestje kwam, ik zei dat dit al geweest was. Toen durfde ze ook nog te zeggen dat het wel jammer was dat ze daar niets van gemerkt hadden.
Nou echt :face_with_symbols_over_mouth:

Veel sterkte. En even doorzetten.

Ik verbaas me er echt over hoe weinig mijn medestudenten weten. Zijn we iets aan het herhalen van vorig jaar en ze noemen dingen die nieteens bestaan. Zat me helemaal dood te ergeren net.

2 likes

Ok ik dacht: oh ik ga even bij de oudertjes langs na het sporten, in m’n zweetpak. Zit daar pap z’n nieuwe collega te lunchen, dat is ook een collega van mij. Mooie eerste indruk :woman_shrugging: :sob:

3 likes

Chicken Tonight verdwijnt? misschien is er toch nog hoop, voor de mensen.

11 likes

Chicken Forever.

16 likes

meid, hoe wist je dat ik hier aan zat te denken. zeg je het een, zeg je het ander.

2 likes

omg ik kom net de vergrotende trap van het werkwoord ā€˜brainstormen’ tegen:

ā€˜masterminden’.

voorbeeld in een zin: ā€˜Kees en ik masterminden al jaren geregeld over…’

27 likes

Ik vraag me af wat men dan precies draagt dat ze heftig is, of wat voor werk je doet dat men het als zo heftig ervaart.

:nauseated_face:

Die is zo slecht dat ik em niet eens had kunnen bedenken. Ik laat die vacature lekker aan mij voorbijgaan. Ik word liever klantenbijlsnijder.

5 likes

Ik verbaas mij als ik in de stad loop (waar ik ook woon) hoeveel mensen niet bewust zijn van hun consumptie. Zoveel waterflesjes, one use plastic en mensen die het dan ook gewoon op de grond gooien. Ik ben zeker zelf geen heilig boontje maar ik word er soms gewoon verdrietig van en zou bijna bij het groente en fruit willen staan in de supermarkt en elke keer als iemand zo’n plastic tasje wilt pakken een heel verhaal willen houden.

8 likes

Ik woon in een dorp en als ik daar rondloop zie ik ook altijd zo veel afval liggen!
Dan denk ik altijd van ik wil het wel opruimen maar dan gebruik ik wel ook weer een plastic zak om het in te doen… maar ga het toch maar doen want niemand anders doet het.

Deze site heeft wel veel recepten als je nog wat zoekt?
Ik heb hier wel eens cheesecake van gemaakt (ik lactoseintolerant, een vriendin glutenintolerant) en was heel lekker

2 likes

Niet in NL, wel in Amerika. Mijn favo Levi voor 7 dollar :heart:. Draag ik al 10 jaar inmiddels! En ook wat sneakers en een winterjas!

2 likes

no shame in mijn levi’s voor 30eu ipv 125 of wat ze ook waren in die tijd hoor. En in amerika heb ik ook wat Nike sport bh’s gekocht voor 5 dollar, en een paar limited edition vans voor 25 dollar. Toevallig ligt die broek wel achter in mn kast omdat mn benen op het moment net van die soep sticks zijn

2 likes