Wat je even kwijt wilt #27

Haha ja ik ook. Gewoon gegeven na een paar weken.

Het nieuws gisteren: De herfst is begonnen
Nieuwsbrief van webshop vandaag: Midseason sale is gestart!!11!!!

3 likes

Ulg denk je een klant te helpen door iets van hem over te pakken. Roept hij ā€œJa dat is wel de bedoeling heā€ zo van dat hoor jij te doen. Dus ik zo nee hoor u kunt het ook mooi zelf doen. Flikker op lelijke babyboomer.

13 likes

Ik heb net een gesprek gehad op m’n werk en ik moet me wat anders kleden. Ik draag nogal vaak statement kleding maar mn collega’s hebben hier dus wat over gezegd. En om dat idee kan ik dus wel janken

1 like

Wat draag je dan? En wat zeiden je collega’s?

Vandaag eerste werkdag na de vakantie en ik heb er echt zin in :partying_face:

4 likes

Haha ik ken hem via via en ik hoorde dat hij voor dit filmpje nog nooit chicken tonight had gegeten. Huisgenoten/vrienden van hem hadden hem voor de grap opgegeven en toen was hij dus uitgekozen hahaha, ik vind het zo grappig.

12 likes

Ik eet een kiwi met schil en vind het maar hard kauwen.

8 likes

Ik vertrek vrijdag naar het buitenland maar ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen met inpakken, zoveel spullen die mee moeten

Er is hier een controleur bezig met de cv-ketel. Ik doe net alsof ik heel druk bezig ben. Maar mijn werk heb ik even uitgesteld, omdat ik me niet echt kan concentreren met het gerommel. Nu maar even heel druk typen op het forum.

@lavender95 Bij mij helpt het om een inpaklijst te maken en om mijn dag in gedachten door te lopen en alles op te schrijven wat ik nodig heb.

1 like

Wat voor spullen? Alleen kleren en toiletspullen toch?
Maak lijstjes. Dat werkt in ieder geval voor mij het beste.

1 like

gigantische graffiti op treinstel 8655!! @Gast

1 like

Ben nu wel weer helemaal klaar met dit ziek zijn… Vrijdag heb ik een bruiloft dus dan wil ik echt beter zijn…

Oh en gisteravond voor het eerst de Alice in Wonderland tekenfilm gezien :heart: Vandaag is Lady en de Vagebond aan de beurt

2 likes

Nicee dankjewel!

1 like

Ik weet dit toevallig omdat ik vrijwilliger ben bij de luisterlijn en we vaak doorverwijzen. Maar vind ook dat dit niet duidelijk genoeg gepromoot wordt

Edit: het is overigens wel gewoon een hulplijn waar je te woord wordt gestaan als je kampt met suĆÆcidale gedachten. Als je echt in nood verkeert en dringend hulp nodig hebt dan moet je gewoon 112 bellen. Dus om nou te zeggen dat deze mevrouw is overleden omdat het nummer niet bestaat vind ik ook een beetje raar.

9 likes

Ik wist dit ook helemaal niet!

1 like

Ik ga voor 5 maanden! Dus ik moet wel echt goed nadenken en overal in het huis kom ik wel spullen tegen die ik mee wil nemen. Lijst maken vind ik moeilijk want dan ben ik bang dat ik dingen op die lijst vergeet te zetten haha

Maar waarschijnlijk is dat wat ze op dat moment nodig had dat iemand haar te wordt stond omdat ze die gedachtes had. En dat ze geen gehoor kreeg de druppel was…

2 likes

Ik ben in Phantasialand en ben echt verbaasd over de hoeveelheid ouderen / bejaarden?!

1 like

Wow dat vind ik wel heel heftig. Ik zie hier (overheid) ook weleens mensen, vooral in de zomer, waarvan ik de outfit niet helemaal professioneel vind met teenslippers en spaghettibandjes. Maar om dan dat bij iemand anders aan te geven is nog nooit in me opgekomen. Of werk je misschien in een hele strenge mantelpakjes-omgeving? Heb je het verder wel naar je zin op je werk?