Op Videoland?
Nee was net op RTL4
@Amphitrite ja het heeft ook echt enorme indruk op me gemaakt, zat gewoon te janken voor de tv en dat heb ik niet snel
Kun je het niet beter nog even koelen? Gewoon in bed iets uit koelkast of vriezer (evt in handdoek) erop leggen? Been/voet op een kussentje helpt dan ook denk ik.
Ja, ik ook!
Shit. Goed koelen!!
Ik kan er niet op staan en de koelkast is twee trappen af. Heb nu een handdoek natgemaakt maar die vier stappen naar de wasbak waren een hel. Het is echt heel erg pijnlijk
Kan bijna niet anders
Succes morgen, gaat vast goed. Kan die erna de blits maken in zān nieuwe outfit
Inderdaad iets onder je voet leggen zodat het hoger ligt dan je borst! Dan stroomt het vocht terug en heb je morgen hopelijk een minder dikke voet. Succes!
Dan hups je toch met ƩƩn voet of desnoods zittend naar beneden? Als je zo bang bent dat het gaat opzwellen en het zoān pijn doet is het eerste dat je doet toch lang koelen met iets uit de vriezer?
Hahahahaha ook dat vind ik zielig wat doe ik hem allemaal aan! Moet ie straks ook nog zoān afzichtelijk blauw legerprint rompertje aan
Ik durf echt niet. Maar ik heb nu mn voet tussen natte en koude handdoeken gestopt
Stoned in bed naar ASMR filmpjes kijken kan ik echt iedereen aanraden.
Hoi kampioen voet kneuzer hiero, pak een stoel steun met je knie (pijnlijke voet kant ) op die stoel til hem steeds op en zet met je niet pijnlijke voet steeds een stap.
Totaal niet duidelijk dit. Maar ik voelde me een genie toen ik dot ontdekt had.
Oh en gewoon met je billen van de trap af en knieen de trap op.
Even asperientje nemen en zak ijs erop et voilla.
Het is voorbij met mijn twintiger jaren.
Ik had vanavond twee collegaās uitgenodigd om te komen eten en was wel een beetje zenuwachtig. Nieuwe mensen leren kennen, vrienden maken in een nieuw land enzo. Het was zo gezellig en we hebben de hele avond gelachen en nog bordspelletjes gespeeld. Na deze zware maanden had ik dat echt nodig en voel me gewoon weer even een mens na deze avond.
Ik heb twee aften in mān mond en het doet best wel pijn
Verdorrie 3e dag op rij dat ik een uur voor mijn wekker wakker ben.
Helemaal klaar mee.
Wil gewoon een uur extra slapen.
Ik moet me denk ik ook afmelden op mn stage, ik kan serieus geen stap zetten⦠wtf
Door de dubbelgeklapte voet of de spierpijn? Dat laatste heb ik altijd na een trapval.
Balen zeg