Al gedaan, hij vind het nog steeds gezellig en ziet niet echt in dat het voor mij zo niet meer werkt. Ik wil graag een relatie, geen gezellige vriendschap. Hij zal bijvoorbeeld nooit uit zichzelf me knuffelen of een kusje geven. Laatst gleed ik uit op de vloer omdat hij z’n schoenen had ingespoten (binnen ja, snap het ook niet) en ik landde vol op m’n knie dus ik zat huilend op de vloer, hij zat op de bank en vroeg alleen maar of ik nog kon lopen.
Daarna heb ik dus aangegeven dat ik het wel fijn zou vinden als hij vraagt of het uberhaupt wel gaat of even een coldpack pakt ofzo. Ik weet niet. Nu ik het typ voel ik me echt een enorme zeur en hij hoeft ook niet super bezorgd te zijn maar ik vind hem nu vrij kil en hard. Hier zei hij op dat hij z’n best zou doen om wat liever te zijn.
Vorige week kwam ik boven en toen had hij mijn bed opgemaakt. Ik bedankte hem en zei dat ik het lief vond maar hij had m’n laken boven op de deken gedaan, dus ik heb dat weer veranderd. Hij zei alleen maar: ‘oh, is het niet goed genoeg voor je? Ik doe mijn best hoor!’ Ja wtf moet ik daar nou weer mee.
Sorry, het is echt veel langer geworden dan de bedoeling is. Ik zit zo in strijd met mezelf.