Wat je even kwijt wilt #27

Ik heb gisteren m’n iphone geupdate en nou zijn er instellingen veranderd wat ik niet wil. Zo kon ik eerst, als m’n telefoon op stille stand stond, toch geluid krijgen bij instastories e.d. door alleen even op één van de volumeknopjes te drukken. Nou moet ik hem echt uit stille stand halen om geluid te krijgen. Weet iemand waar ik dit weer kan veranderen?

Baal echt dat bij elke update Apple ook meent dat ze m’n instellingen moeten veranderen

Wtf er werd aangebeld en ik verwacht vandaag een pakketje dus ik rende snel in m’n pyjama + vogelnest haar (ben ziek) naar de deur, is het een oude meneer van de hondenbelasting :thinking: “U heeft geen hond?” “Ehm nee, wij hebben helemaal geen huisdieren” Toen bleef ie echt 5 sec in stilte staan dus ik stond daar ook maar van ??? en toen zei hij “Oh, nou ieder zijn ding he” En toen zeiden we elkaar gedag :joy: Vond het maar raar, komen daar echt mensen voor langs de deur? Woon hier al mijn hele leven en nog nooit meegemaakt.

10 likes

Ik woon bij Roermond in de buurt. Sommige shit zoals Michael Kors wordt echt voor de outlet gemaakt, schijnt. Maar Nike is megachill! Verder haal ik er graag ondergoed, tassen heb je er ook wel veel. En sommige kledingwinkels zijn wel ok, bijv. American Vintage is tijdloos, zie je het vorige seizoen niet echt aan. Levi’s heb je er ook.

1 like

Ik vind dit ook zo irritant!

Ik moet binnenkort een groep van ongeveer 40 jongvolwassenen (tussen 25-30) begeleiden die elkaar nog niet kennen. Heeft iemand ideeën voor leuke ijsbrekers? De meeste spelletjes die ik kan vinden zijn te kinderachtig.

Furla maakt ook tassen speciaal voor de outlets. Vind dat echt zonde en een degradering van het merk, want die tassen zijn echt van inferieure kwaliteit.

2 likes

Ik ben een les aan het observeren en het is een oefendebat over zwarte Piet en de leerlingen zijn die discussie ook helemaal zat. Denk dat ze beter een minder clichéonderwerp hadden kunnen aansnijden. :upside_down_face:

3 likes

Ik zou het altijd proberen! Niet geschoten is altijd mis.

1 like

Ja dat had ik laatst ook! Maar die knakker bij mij aan de deur was nogal wantrouwig. Vroeg ook door: heeft u geen huisdieren. Huhhhh ik vond het zo raar. Toen heb ik maar gewezen naar de foto van mijn kat die prominent in de hal hangt en toen geloofde hij dat er geen hond aanwezig was.

2 likes

Geeft wel hoop voor over 10 jaar dit!

Gewoon doen hoor.

1 like

Ik heb 19 augustus een onderzoek inleverd op de uni en heb nu nog geen cijfer. De eigenlijke deadline was in juli, dus ik had al veel uitstel. Maar het is nu meer dan een maand verder wtf. In de OER staat dat het maximaal tien werkdagen mag duren. Maar er staan geen consequenties aan verbonden als het langer duurt…

Een tijd terug waren die vegan Matt en Natt tassen erg populair op EGF of hier misschien ook wel. Ik zag ze gister in de bijenkorf, maar ik vind het helemaal niet in de buurt komen van leer qua gevoel, gewoon echt als plastic wel. Er werd toen dacht ik namelijk gezegd dat ze niet van echt leer te onderscheiden waren

Ooooh over een half uurtje al weekend! :cheer:

5 likes

Ik snap het ook niet precies. Een spijkerbroek en gympen zijn prima dus het gaat om de bovenkantjes. Maar ik draag gewoon normale shirtjes met korte mouwen. Wel met printjes of glitters maar helemaal geen rare dingen erop dus ik begrijp het ook niet helemaal. Maar ik heb maar wat blousjes besteld via UW…

Ik heb inmiddels geleerd dat boodschappen doen met honger en dorst niet handig is. Maar boodschappen doen als je misselijk bent is helemaal onverstandig, al die etensgeuren en vlees en vis en melkproducten en wat moet je überhaupt kopen?!

Te kort, diep decolleté?
Heb je niet gevraagd wat er aan mankeerde? Zou ik zelf wel willen weten.

1 like

Weer zo’n besef dat ik onzeker ben. Iemand van werk belde en die vroeg iets, ik gaf reactie en toen hoorde ik gelach aan de andere kant van de lijn. Ik denk dan meteen ‘zeg ik iets stoms? ja zeker?’. Echt vermoeiend dit. Moet mezelf dan helemaal vertellen ‘misschien vond hij het gewoon grappig, hij oordeelde vast niet meteen, je weet dat niet zeker’. Maar dat moeten relativeren en mezelf tegenspreken, jeetje wat irritant.

Nee ik draag nooit korte dingen of met decollete. Ik heb het wel gevraagd maar het was geen specifiek iets

Ok daar kun je dus precies helemaal niks mee? Wat een onzin.

1 like