Wat je even kwijt wilt #27

Nja ik moest eerst even denken welke van de 2 ook alweer danny was hahahaha.

2 likes

Ben net naar drie verschillende supermarkten gefietst voor fucking burrata. Heb ik er eindelijk eentje bemachtigd, laat ik ‘m kapot vallen in de winkel. Topdag :thumbsup:

5 likes

Ik ben vandaag 7 jaar samen met m’n vriend en we gaan vanavond uit eten, en nou hebben 2 collega’s al gezegd ‘oh hij gaat je vast ten huwelijk vragen!!’ Mag toch hopen van niet

31 likes

Er staat een vrouw in de trein met een prachtig Iers accent en ik wil dit zo graag ook hebben.

6 likes

Haha dit was een tijdje echt zo’n irrationele angst van mij. Nu voelt het niet meer zo irrationaal maar ben ik ook niet echt meer bang. :stuck_out_tongue:

1 like

Wat kan je maximaal betalen? Ik doe altijd vier weken voor vier euro, maar er zijn zoveel aanbiedingen. Ik werk zelf voor de persgroep dus kan je wel adviseren, haha (no spon en ik verdien er niks aan)

25 euro is waarschijnlijk een volledig abonnement en dan betaal je ongeveer 1 euro per krant dus veel is het niet, maar ik snap wel dat je het als student niet wil missen. Een zaterdagabonnement is wel goedkoper en een digitaal abonnement gaat al vanaf 10 euro per maand

Nee, maar wel heel nieuwsgierig. Maar ken haar pas net.

Kut ik heb echt ineens een darmkrampaanval maar zit nog op school en ik kan hier echt niet rustig op de wc zitten. Omg ik krijg het er spaans benauwd van.

Hahaha ik vind dit echt grappig

Ik hoop dat jullie een match zijn!

Ja is veel, maar is een onafhankelijke krant dus werkt iets anders

Sterkte. Komt nooit uit, zo’n aanval. Misschien is er een kamertje waar je even kan zijn tot het weg trekt?

1 like

Ahh thanks voor de tip! Ik zal kijken of ik dat ergens kan fixen. Het wordt ook nie echt beter namelijk…

Haha, o jee. In de categorie stimulerende boektitels: ik voelde me laatst wel geïnspireerd door deze

20190925_184508

Maar daar maak ik het voor jou misschien alleen maar erger mee, sorry.

5 likes

Heb net een toilet gevonden in een uithoek van de school, dus kan hier even rustig zitten gelukkig.

1 like

Vinden weet ik niet zozeer, zoeken in ieder geval.

Ik heb vanmiddag een dutje gedaan en had zon rare droom. Dat ik fotos had terug gevonden van dat ik een aantal jaar geleden magazine paginas om mijn tanden heen vouwden als een soort gril.
Had ook steeds zon heeel sterk "oohjaaa dat weet ik nog dat is echt gebeurd " gevoel.
Ik wou toen ik een beetje verward wakker werd hier in het ben ik de enige topic vragen of ik de enige was die dat deed.

Ik weet dat het een rare droom was en dat ik zoiets niet gedaan heb maar heb toch zon “of toch wel…” gevoel. Zo raar

2 likes

LOL hoe dan

2 likes

Ik zou een nieuwe badmat kopen en bij hem declareren.

4 likes

Ik zou hem slaan met die badmat

2 likes