Wat je even kwijt wilt #27

Ik zit dus al de hele dag op dit forum. En heb letterlijk 0:30 minuten besteed aan mijn werk.
Voel me nu een beetje schuldig.

7 likes

Ik werk thuis en heb hetzelfde, of nouja, misschein wel net iets meer dan 30 minuten

1 like

Erg hé. Ik ben de enige met een kantoorfunctie op mijn werk, dus zit altijd alleen in een hoekje. Gelukkig snapt letterlijk niet wat ik hier doe en dus ook niet wat niet haha.
Merken ze het op jou werk?

Heb je gevraagd hoe ze daar aan kwam?

Ik werk thuis, en toevallig is het ook nog eens heel rustig(terwijl ik het gisteren erg druk had), dus nee!

1 like

Zijn er mensen die echt standaard vanuit huis werken, en wat doen jullie?

1 like

1 dag per week! Ik heb ook een thuiskantoor op de benedenverdieping (Echt los van ons leefgedeelte zeg maar). Ik ben zzp-er in de maatschappelijke/financiele dienstverlening.

1 like

ik heb de hele dag nog niks gedaan (heb weekend) maar moet zo nog boodschappen doen aangezien ik niks in huis heb. heb ook echt geen zin om te koken dus denk dat ik maar kant-en-klaar lasagne of zo iets ga halen. had een vriendin geappt of ze samen wilde eten maar geen reactie dus jammer dan. laaazy day

Ja ik.

Edit.

Oh ik begreep de vraag verkeerd, ik ben accountmanager.

1 like

Mijn collega, 5 dagen per week. Hij doet aanvragen van vergunningen.

1 like

Oh hahah ja eigenlijk vind ik beide opties gek. Zeker als het bij de O van objectief staat. Want zulke meningen zijn toch totaal niet objectief. :sweat_smile: Maar gezien de antwoorden van de andere zal het wel op basis van je uiterlijk zijn hahaha

met dat ik post, reageert die vriendin haha. dus waarschijnlijk toch samen eten vanavond!

Een dag in de week! Ben vormgever. Of bedoel je mensen die fulltime voor zichzelf werken zonder kantoor oid?

Ik ga zo uit eten met een vriendin om onze Snapchatstreak van 365 dagen te vieren.
afbeelding

61 likes

Ik ging net bij de snackbar wijn halen, ja een beetje gek maar liep er toch langs en dan hoef ik niet naar een drukke supermarkt ofzo. Nou die vrouw kwam eraan en vroeg aan zo’n medewerker of hij die en die wijn wilde pakken. Was fout en hij moest weer terug,toen had hij wel de goede. Hij zei “kijk eens” als in alsublieft. Ik zei dankje! Toen keek ik hem ff aan en wtf hij was zo knap, leek echt op de jongere versie van danny ( oops ik bedoel dave!!) roelvink. Is niet echt het type waar ik op val maar oke wow. Toen propte ik die wijn in mn tas en liep hij snel naar de deur die hij voor me open hield. In een snackbar :joy:. Ben nog een beetje onder de indruk.

33 likes

Dat wordt veel patat halen komende tijd! Haha

6 likes

Toen ik de deur uitliep dacht ik ook letterlijk “oh die eigenaar heeft het mooi getroffen”. Geen idee hoe oud hij is maar ik kan me heel goed voorstellen dat jongere meisjes speciaal daar naartoe gaan om te kijken en te giechelen :’).

5 likes

Omg rip, ik had ze laatst ook, alles weggegooid en toen vond ik er in mn nieuwe huis weer 1?? Dus weer overal de fik erin.

Wat doen ze trouwens op het plafond?

Zijn dit Donny en Dave samen haha

19 likes

Oja hahahaha wat slecht

1 like