Natuurlijk! Ik heb ook met vrienden af en toe dat het soms net even wat lastiger loopt en je de volgende keer weer helemaal op een level bent. Is normaal, soms zitten mensen ook zelf niet lekker in hun vel en zijn ze in gedachten ergens anders.
Wtf er is iemand met een mes gaan insteken op mensen in het centrum van Groningen. Om elke scheet krijg je een pushmelding en dit komt rustig een uur later pas op Nos te staan?
Heel vaak zit het in mijn hoofd (dan projecteer ik dat ik me niet zo goed voel op de vriendschap/relatie), anders heeft de andere persoon het waarschijnlijk gewoon druk. En soms loopt het ook wat minder dan anders maar ik denk dat dat heel normaal is!
Ja, ik vind de nieuwste albums ook echt wel tof! Voel me niet een mixer (ben sowieso 10 jaar ouder dan de gemiddelde leeftijd in het Ziggo dome was haha), maar ben het zeker met je eens over de boodschap in de muziek en de chemie binnen de groep.
5th harmony (toen ze nog bestonden) daarentegen
Whut?
Het hoeft geen â aanslagâ te zijn hè, kan ook ruzie door de drankâŚ
Toch een provinciehoofdstad, achtste grootste stad van nederland en daarnaast, al was het lutjebroek.
Vannacht om kwart over 5 ging de deurbel af. Vriend keek uit het raam maar er stond niemand voor de deurâŚ
Ja ik ben ook een nuchtere fries, maar vind het toch een beetje van een ander kaliber. Voor hetzelfde geldt is het wel terrorisme? Ze weten nog niks qua motief en slachtoffers. Vind het maar raar.
Lees het ja, gelukkig maar 3 gewonden. Het gaat me meer om dat er op een vol terras iemand random op mensen begint in te steken. Tsja, gekkies. Vind het ook zeker goed dat ze het niet opblazen hoor, maar om het nou te normaliseren vind ik ook wat gek. Achja, blij dat er geen doden zijn en de verdachte is gepakt.
Ik was eigenlijk verbaast dat het nu al op nos staat! Meestal komt dat âregionieuwsâ pas later. Maar heftig, ben bneiuewd wat er gebeurd is. En wat bezielt je een mes mee te nemen?
Ik vind dat het krap valt
Was net chocolade kruidnoten aan het eten in bed terwijl ik serie keek en mân kat lag te snurken en ik voelde me zo intens gelukkig! Owja en de regen tegen de ramen het zijn echt de kleine dingen die het doen haha
Oke nu tijd om te slapen
Ik zag het bij iemand op insta. Heftig zeg ook midden op dat drukke plein geloof ik.
Haha ben maar 2x daar geweest maar ik herkende het gelijk!
Haha geweldige vent. âJa was wel even geschrokken jaâ. Lekker nuchter haha.
Flinke hoofdpijn. Pcm werkt niet, dan maar naproxen. Broodje eten en kopje thee drinken, hopelijk kan ik dan wel slapen
6e van het land inmiddels! Maar tiental minder mensen dan Eindhoven.
Uch kan ik ooit eens stoppen met mijn duimen kapot bijten? Het is lelijk en pijnlijk en stom⌠Waarom doe ik dit al zolang. (En beter gezegd hoe kom je er vanaf)
Haha had eerste 6e staan, maar dacht dat dat enkel de gemeente was. En zag toen uit 2019 een lijstje waar ze op nr 8 stonden. Had geprobeerd de juiste info te achterhalen haha.