Wat je even kwijt wilt #27

Vind de WE redelijk True to size vallen had vandaag een pantalon aan van WE en gisteren een van H&M, en die van H&M zat wel wat strakker, als in ik moet niet veel dikker worden en die van WE kon ik nog wel ietsjes aankomen.

1 like

Ik heb al dagen Without you van Mariah Carey in m’n hoofd. En dan de Ken Lee versie :confounded:

7 likes

:raising_hand_woman:t2: (Ik ook!)

Ik ervaar best veel stress de laatste tijd. Sinds begin dit jaar werk ik binnen een functie die al net ‘out-of-my-comfort-zone’ was (maar wel heel leerzaam). Nu is mijn manager ook onervaren en daardoor zit ze momenteel met burn-out klachten thuis. Ik ben de enige van mijn afdeling, niet heel goed ingewerkt en moet meermaals per week met het management team overleggen en belangrijke beslissingen nemen m.b.t. klanten.

Daarnaast ga ik ook nog eens bijna trouwen wat ook weer stress met zich meebrengt (heb er wel zin in - ben gewoon zenuwachtig voor de dag en er moeten nog een paar zaken geregeld worden)

Al met al, ik ben wel toe aan een weekje pauze :sweat_smile:

3 likes

Ik ging vandaag wat later opstaan omdat ik altijd veel te vroeg ben. Toen minuten blijven liggen. Maar nu alsnog om kwart voor al klaar terwijl ik vijf a tien over pas weg wil.

Gadverdamme ik had echt behoefte aan een goeie nacht slaap, maar heb nu de hele breakup met m’n ex herleefd in m’n dromen. :weary:

Ik ga vandaag naar de Efteling!!!

Met 5 collegas een dag vrij genomen om op een rustige dag te gaan.

Hoop dat het weer een beetje ok is en anders wordt het 20x Vogelrok.

30 likes

Ik was zo aan het treuzelen. Vervolgens race ik naar het station ben ik alsnog te vroeg . Altijd

1 like

Wat heftig. Zakt het wat af?

Ik heb 9 weken geleden een dochter gekregen en zou stiekem nu al een tweede willen :sweat_smile:
Misschien (waarschijnlijk) komt het door m’n hormonen en het feit dat ik nog verlof heb maar ik vind het zooo leuk en fijn om voor zo’n wezentje te zorgen. Ik had dat van te voren/tijdens m’n zwangerschap echt niet verwacht, dacht dat ik het allemaal veel zwaarder zou vinden. Ook mis ik mijn werk echt totaal niet. Ik denk echt vaak aan mijn moeder die als thuisblijfmoeder in dat tijdperk lekker met vriendinnen ging koffiedrinken en winkelen omdat die ook allemaal thuis bleven. Dat lijkt me echt fantastisch. Ik heb gestudeerd en was altijd vrij ambitieus maar het interesseert me werkelijk niets meer.

Dit kan volgens mij beter in het opbiechttopic :joy:

61 likes

Ik heb de laatste tijd bijna iedere dag hoofdpijn :pensive: zo vervelend. Ga toch maar even naar de dokter.

Waarom? :frowning:

16 likes

Gisteren had ik zo veel zooi in mijn tas dat de auto op hol sloeg toen ik mijn tas op de passagiersstoel legde en het lampje van ‘gordel om’ ging branden, hahaha

6 likes

Ruzie maken via Whatsapp, weet iemand een leukere manier om de dag te beginnen :’)

3 likes

Wij eten met een vriendengroep altijd samen minstens 1x per week en Ik heb gister doordat iemand het kookte, ontdekt dat er dus een soort Griekse lasagne bestaat, Pastitsio.

En het was dus nóg lekkerder dan echte lasagne vind ik en waarom wist ik dit niet eerder? Zo Fucking Nice, probeer het eens.

19 likes

weg

Wij zijn ook aan het zoeken! We kijken vooral of iemands ritme bij ons past, dus iemand die overdag studeert/werkt en ‘s avonds en ‘s nachts thuis is. En we kijken ook wel naar hobby’s een beetje, maar meestal heb je wel snel overkoepelende interesses. En we hebben al iemand die twee uur per dag moet zingen, dus we willen liever geen drummer of zanger erbij, haha. Maar wij nodigen ook echt 16 mensen uit :flushed:

1 like

Wij doen twee groepjes van 8. Dat is nog veel te veel hoor, maar iedereen is zo leuk en ik gun iedereen een leuke kamer. En dan 1 groepje om half 8 en een groepje om half 9. En we halen wat drinken en een snackje denk ik!

1 like

Gierige actie: wij deden altijd heel veel mensen uitnodigen en dan eerst heel veel vermelden in de advertentie dat we allemaal dol zijn op wijn.

=

25 nieuwe flessen wijn aan het eind van de avond. En de meeste mensen wilde goeie indruk maken, dus niet enkel mooikaap maar ook die goeie shit :ok_hand:t3::partying_face:

31 likes

Weet niet in welk topic dus dan maar hier, ik wil m’n (ziekenhuis)klompen graag babyproef (ga op IC voor baabies werken) maken maar weet niet zo goed welke tekening ik wil haha.

Tekeningen
  1. image

Doe

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers