Wat je even kwijt wilt #27

Dikke tip: maak wentelteefjes van suikerbrood.
(Suikerbrood, melk, kaneel en ei)

Zóóó lekker, beetje krokant van buiten, zompig van binnen. Echt een 9 op een schaal van 10.

17 likes

Haha eerlijk, ik vind keyboard ook niet echt hip. Soort van piano maar toch niet. Hahah ik stelde me je gewoon voor en dan welk instrument erbij zou passen (weet een beetje hoe je eruit ziet door water topic)

2 likes

Klinkt als een toffe baas! En is toch ene goede motivatie ook eigenlijk? Het is allemaal maar een stom toneelstukje ook als je tijdens je gesprek je motivatie moet benoemen en dat diegene tegenover je heel begrijpend zit te knikken terwijl jullie allebei weten dat de allersterkste motivatie gewoon geld is.

3 likes

Ik ben een beetje verliefd.
En hij ook op mij. :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Ik heb een gigantische luie dag… Gister heel veel gedaan en vandaag zegt mijn lichaam dat ik even rust moet nemen…

Dus lig nog in pyjama op de bank, peuter kijkt een serie op Netflix en ik val af en toe even heerlijk in slaap…

Dit is echt even genieten :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Zoooo lekker wauw!! Ook nog de opening van de metro mee gemaakt (honderden mensen die aftellen en dan vrolijk met hun ballonnen zichzelf in de metro wurmen)

8 likes

wow is die eindelijk klaar??? dinsdag ff checken :sunglasses:

1 like

Oh wow, ik ken de Max alleen van de fastfood tijdens het stappen. Menig maxburger gehad! Geen idee dat er zo’n keten achter zat

oke, andere max. Goed verhaal :+1:

3 likes

Haha wat woon je ook in Kopenhagen?

Nee nog niet :stuck_out_tongue: Maar kom er wel af en toe.

2 likes

Ahhhh k wil dit nu ook!! Ik zit echt al zo lang te hopen dat ze een keer naar NL komen. Ze hebben ook vegan milkshakes nu blijkbaar, zou bijna naar Scandinavië afreizen om die te proberen

1 like

ughhh ik ga risotto maken, maar ben de kaas vergeten te kopen.

in hoeverre zou risotto ook zonder kaas kunnen?

1 like

kan prima imo, misschien iets anders zoutigs/hartigs gebruiken zoals verkruimelde noten?

1 like

Ik eet meestal vegan dus maak het dan zonder kaas! Ik vind het dan ook lekker, maar goed het smaakt wel iets anders natuurlijk. Maar vind het voor de structuur niet per se nodig om er kaas bij te doen zelf

1 like

Haha wat tof! Je gaat er dus wel heen verhuizen? En @Chuckie je bent welkom!

1 like

Dat zou een goed idee zijn, maar ik heb ook geen noten ;p

Denk dat het ook wel goed moet komen, ik gooi er sowieso kastanjechampignons en peultjes bij, dus lekker wordt het sowieso wel. Ben alleen zo gewend nog een berg kaas op alle pasta en risotto te gooien dat ik even paniek had haha

Ga aankomende week kijken voor een master in de buurt van Kopenhagen en wil het liefst dan wel ~~~~ in de grote stad ~~~~~ gaan wonen haha

1 like

zonder kaas, impossible. Het beste van risotto is de kaaaaaaaas

5 likes

Haha snap ik! Laat maar wat weten zodra je hier komt wonen, kunnen we een mini egf meeting houden haha!

In de MAX svp