Wat je even kwijt wilt #27

Ach het paard van mijn moeder moet ingeslapen worden. Dat beest heeft ze al meer dan 20 jaar ofzo. Het houdt ook echt niet op. Nu was paardrijden nooit echt mijn ding en had ik nooit zon sterke band met hem maar vind het nu toch wel heel rot vooral ook voor mijn moeder

Ik ben al de hele ochtend in dubio of ik het leuk vind of heel raar dat Snelle en Marco Borsato samen een nummer hebben.

1 like

Mijn huis is echt aan het verloederen. Elke stap die ik zet doet pijn. Gelukkig komt mn moeder morgen helpen met schoonmaken, want na morgen moet ik hier weg!!!

Ik heb daar een vuistregel voor:
Marco Borsato = (in alle gevallen) stom

25 likes

Lekker bezig! Ik vind barista ook echt lekker van Alpro :yum:

1 like

Zag vanmorgen een nieuw recept van een blogger op Instagram, bosbessen cheesecake met een crumble erop. Staat nu in de oven. Geloof niet dat ik eerder echt een cheesecake heb gebakken dus spannend!

13 likes

is er een muts Coby?

Ik maak vandaag een begin met verhuizen en ik vind het zo kut, wat een gezeik mijn god. Sta ik eerst een half uur een tafel uit elkaar te slopen die een vriend heeft laten staan na kerstdiner en nu ‘toch eigenlijk niet meer terug hoeft’. Is goed maat, regel ik dat even, vier hoog, geen lift. Echt teringlijer.

Ohja liet ook nog zo’n poot op m’n teen vallen.

1 like

Ben nog al gestressed. Druk op het werk en vakantie stress pff

Ik ga vanavond naar een soort van geheime cocktailbar als verjaardagscadeau voor een vriendin en ze weet van niks en ik heb er zoveel zin in!!!

23 likes

Ik wil mijn ogen laten opmeten, maar kan je dan gewoon binnen lopen en dat zeggen? En maakt het nog uit naar welke opticien je gaat?

Ligt er een beetje aan, ik zou even bellen en een afspraak maken, dan weet je zeker dat je niet lang hoeft te wachten! Opticien maakt niet uit, bij sommige is het gratis als je geen bril koopt en bij anderen iets van 30-40 euro.

1 like

Mijn broer (hij is ouder dan ik) heeft zich gisteren onwijs voor schut gezet door veel te veel te drinken, met collega’s ook nog eens, en moest worden opgehaald door mijn vader en ik vind het ZO sneu, ik merk gewoon dat hij niet goed in zijn vel zit en ik weet niet zo goed hoe ik hem moet helpen

Ik zou niet naar pearle gaan die sturen al 3 maanden mijn lenzen naar het verkeerde adres!!! :rage:

2 likes

Geen stomme vraag! Ja dit is o. a. vanwege een meisje en staat denk ik ook wel in verband met z’n lage zelfbeeld.

1 like

Ja echt super kut! :tired_face:

Ik heb de afgelopen vijf weken geleefd uit drie kratten en ik vond het fantastisch. Heb echt zin om al mn andere spullen uit het raam te gooien.

3 likes

Pff had net even een mini paniek aanval maar heb alles op een rijtje gezet en ben weer een beetje rustig. Nu even lekker rustig aan doen en dan morgen en overmorgen alles klaar maken voor mn wel verdiende vakantie.

4 likes

Ik ga in november met mijn vriend naar Cirque de Soleil met korting van de Linda :smile: Wil daar al heel lang heen!

10 likes

Same :sob: