Wat je even kwijt wilt #27

Wat ben je dan als je dat meeneemt? Smakeloos en niet vernieuwend?

Die grap wordt in de muziekwereld wel vaak gemaakt.

1 like

Oh ik zit duidelijk niet in de muziekbusiness. Ken ook geen sexy leiders.

1 like

Ik begrijp eigenlijk niet wat er mis is met gewoon broers en zussen?

13 likes

In het onderwijs ook. Stond de eerste keer wel even te kijken toen ik een stoffige beetje zure collega hoorde grappen over hoe sexy hij was.

1 like

de groente/vegakroketten van de FEBO

omg

4 likes

Heb net mijn vrijwillgerswerk opgezegd omdat ik te perfectionistisch ben en er dus geen tijd voor heb, en ik ben er echt een beetje verdrietig van. De mensen die het nog wel doen stoppen er echt een zieke hoeveelheid uren in en dat kan ik gewoon niet. En nu ben ik sad panda. Gelukkig vanaf volgende week therapie, kan ik lekker over mijn gedragspatronen gaan praten :+1:

3 likes

Wil je die even kwijt? Nou dan mag je ze wel aan mij geven hoor

3 likes

Wat rot, begrijpelijk dat je verdrietig bent, vooral als je het wel graag deed maar het niet lukt. Maar, don’t be hard on yourself. Je erkent wat er misgaat, kiest voor jezelf en vraagt om hulp, dat is heel knap!

3 likes

Ik heb cheat weekend omdat ik druk ben en geen zin heb om na te denken over eten. Maar ben ik al twee dagen misselijk, buikpijn alles. Maar ik ga gewoon door met troep eten.

ohjee de weekday sale is weer begonnen iemand hou me tegen

Die term valt voor mij in dezelfde categorie als KOPP, dus ik heb er een lichte aversie tegen :slight_smile:

ik doe één!!! keer de deur van m’n kamer niet op slot en direct is er een huisgenootje in m’n bed gaan slapen omdat ze te dronken was om te beseffen dat het niet haar kamer was :joy:

4 likes

Hahaha deze ga ik ook in de groep gooien.

3 likes

Ik heb zo’n ontiegelijke bloedhekel aan het schrijven van zo’n kort flashy ‘over mij’ stukje op je cv. ‘Ik heb een studie gedaan en nu zoek ik werk dat ik niet al te erg haat, bij voorkeur met collega’s met wie ik een beetje kan lachen en een dik salaris zodat ik hopelijk ooit mijn studieschuld kan afbetalen en als het even meezit ook nog binnen mijn lifetime een huis kan kopen en als dat niet tot de mogelijkheden behoort dan op zijn minst genoeg om een aantal goede flessen wijn te kopen om mijn ellende weg te drinken. NEEM MIJ AAN.’ Maar dat is zeker niet sociaal geaccepteerd. (Als ik recruiter was zou ik het wel weten trouwens, maar goed, dat ben ik duidelijk niet.)

27 likes

Gewoon nieuwsgierige vraag, maar ben wel benieuwd wat voor instrument je speelde? Probeer iets te bedenken. Piano? Of viool.

1 like

Ik zit nu al de hele tijd te bedenken wat ik mee zou nemen. Ik denk een zak naturel chips. Beetje saai maar wel lekker.

1 like

Ik zou denk ik voor zure matten gaan

2 likes

Haha, ik heb daar ook zo’n hekel aan met motivatiebrieven. Ik heb wel eens een ‘schaduwbrief’ geschreven zodat ik het in ieder geval van me af kon schrijven. Dus dan stond in de gewone brief”

‘ met grote interesse heb ik uw vacature gelezen’ oid en in de schaduwversie:

‘ met matige weerzin heb ik de zoveelste vacature gelezen waarbij het van weinig creativiteit getuigt dat men altijd op zoek is naar een ‘flexibele teamplayer’’.

En een of ander kut verhaal bij motivatie en in de schauwversie iets van ‘eerlijk is eerlijk, mijn motivatie is gering, maar ik heb nu eenmaal geld nodig. Mocht u dat kunnen bieden, dan ben ik tot veel bereid. Voor het juiste salaris lach ik schaapachtig om domme grapjes en complimenteer ik uw intellect. Misschien laat ik me zelfs nog wel een keer bepotelen door die net te oude, vieze collega als de monetaire compensatie echt goed is’. Hielp bij mij altijd tegen de frustratie. Voel me altijd zo fake als ik zo’n stom praatje op mijn cv of in mijn motivatiebrief moet doen.

35 likes

Ik doe steeds alsof ik best georganiseerd ben, maar stiekem is dat maar schijn, waardoor ik nu constant achter de feiten aanloop en in m’n weekend een teringgrote opdracht moet maken voor maandag :sob:

1 like