Yesyesyes
Een hele tijd terug deelde ik iets over een professor die mijn mentor wilde zijn omdat hij bezorgd over me was/dacht dat ik het niet aankon. Uiteindelijk heb ik besloten het maar zo te houden maar heb ik mezelf ook opgegooid als president van mijn studiejaar en ben ook nog gekozen ook, flikker maar op meneer met dat idee dat ik zielig ben en extra hulp nodig heb, ik ben president nu ja
Supergoed van je!
Ik heb net vegan kipwrap gemaakt met nuggets van de AH eigen merk en het is zo lekkeerrrrrrr waarom wist ik dit niet eerder
Godverdomme ik heb m’n halve zondag in het lab doorgebracht en mijn experiment heeft niet gewerkt en iks nap niet waarom
Hoeveel geld geef je als huwelijkscadeau aan een collega?
We zijn wel gehele dag genodigd en spreken elkaar ook buiten het werk.
Gisteren zag ik op marktplaats een kast waar ik al een tijd naar op zoek ben voor 10 euro. Nou helemaal geweldig wilde hem meteen ophalen. Uiteindelijk was hij toch al weg, super jammer. Kijk ik even later met dezelfde zoekopdracht op marktplaats, zie ik precies die kast erop staan bij een of andere handelaar voor 160 euro. Dat maakt me echt boos
ik vind dit ook altijd zo jammer bij vintage/mid-century kastjes. zijn echt speciale bedrijven die die van kringloopwinkels/marktplaats weg proberen te vissen en dan voor 5x zoveel te verkopen
Als in je bent eigenlijk wel (werk)vriendinnen? Dan zou ik denk ik 50 euro geven. Of als je samen gaat meer
Ja precies dat was het! Hij staat er nu op als gave vintage boho kast oid
Als je je verhaal verbergt voor een specifiek persoon op insta, kan deze je verhaal dan nog wel bekijken wanneer die op je pagina kijkt?
ben nu wel heel benieuwd wat voor kast het was haha
Nee
Me 2 ! Waar ga jij heen?
Eindelijk zon haha zo dramatisch maar word echt ongelukkig van dit weer.
Ah lekker ! Ik ga naar Barcelona zon 24/25 graden helemaal perfect.
Een bamboe boekenkast
Volgens mij hebben zij dan het recht om jouw gewerkte uren niet uit te betalen, in mijn ogen heb je er altijd alleen maar jezelf mee om eerder te stoppen.
Spaghetti bolognese blijft mijn ultieme comfort food
Waarom zou je dat doen? Ook bij een vaste baan kan je dat doen maar je raakt je collega’s er mee en je eigen portemonnee waarschijnlijk ook.