Wat je even kwijt wilt #27

Ik luister jazz en dan voel ik me altijd zo geslaagd in het leven
Ben echt helemaal gelukkig vandaag

5 likes

Ik zit Elite te kijken en ik vind dat ene ventje echt een soort mix tussen Jim Carrey en Zack Morris?

4 likes

Ik ben op vakantie en er is een tyfoon, best wel eng. Ik kan ook echt niet slapen (het is hier 4 uur snachts) want het raam heeft een kier waardoor je een heel hoog geluid hoort. Dus ironisch genoeg lig ik in bed met noise cancelling headphones met regengeluid zodat ik hopelijk nog even kan slapen.

4 likes

Omg zo’n boot is echt m’n droom. Zo gaaf dat je dit gewoon doet! Ik nodig mezelf even uit voor de bootmeet hoor. In de grachten van welke stad gaat dit zijn? Haha

Ik kom er even echt niet uit online en hoop op de ervaringen die hier opgedaan zijn. Ik studeer als het goed is bijna af. Eind september heb ik mijn laatste opdracht en als ik die haal kan ik eind oktober mijn diploma ophalen. Nu vraag ik me af per wanneer ik mijn studiefinanciering stop moet zetten? Is dit eind september, na de laatste opdracht of eind oktober als ik mijn diploma binnen heb?

1 like

Oktober dacht ik! Dan pas ben je officieel afgestudeerd en heb je er geen recht meer op.

Onze hoofdstad!

Ik wil ook mee! Onze hoofdstad is al prachtig, maar vanaf een boot al helemaal. Hoe heb je 'm uiteindelijk genoemd?

1 like

Ben jullie nog iets moois vergeten te vertellen over de bruiloft, ofja mooi ik kan er echt hard om lachen. De kans is er dat ik een boete op de mat krijg voor wildplassen :joy: en het mooiste van alles is nog dat de politie dit op insta had staan de dag daarna

😂

17 likes

Zijn ook foto’s van :joy: ik riep ook nog super hard naar vriendinnen dat de “meiden van het forum er vast stuk om konden gaan”

25 likes

Zit spelletjes te spelen op m’n Nintendo ds lite, en vind het echt leuk. Nostalgie dit haha

1 like

Naar mezelf :biggrin: heb al een mooie naamsticker aangeschaft

1 like

Ik vind hem zo mooi hé, ongelofelijk

1 like

Komt goed, hoewel ik dat soms nog steeds wel eens denk, wordt dat minder en beter.
Zeker als je eenmaal op je plek zit. Je kunt het :kissing_heart:

1 like

Ahhh komt helemaal goed!!! Je komt van de beste school!!

1 like

Vanmorgen ongesteld geworden en de hele dag voel ik me al een beetje bleh. Nu ben ik dus verschrikkelijk emotioneel en daardoor krijg ik weer paniek, waardoor ik me in probeer te houden om niet te huilen. Tja

Ik dacht dat het mailtje “gefeliciteerd je bent afgestudeerd” leidend is. Die datum wordt doorgegeven en dat wordt gezien als je afstudeerdatum (want vanaf dan wordt je ook uitgeschreven). Dus hangt er dus vanaf hoe snel ze zijn met nakijken en invoeren.

Ik kan het niet kijken zonder vroegtijdig te sterven dus ik heb werkelijk geen idee.

Mocht iemand het kijken: ik ben het meisje met een bloemetjesjurk op de pontonbrug, m’n zus had een mouwloos iets aan.

2 likes

je kan toch in je strip zien of je hem geslikt hebt? maar volgens mij is het niet zo’n probleem om er 2 te slikken!

1 like

oja shit haha. dan zou ik er voor de zekerheid nog eentje nemen! better safe then sorryyy

1 like