Zij verspillen voedsel, jij niet
Dat jij lekker doet waar je zin in hebt en tenminste niet met een halflege maag naar bed hoeft
In de eetstoorniskliniek (okee misschien heftig voorbeeld, maar ik heb er tien jaar later nog steeds veel aan) zeiden de therapeuten steeds ‘blijf bij je eigen bord’. Jj vond het lekker, jij hebt genoten, that’s what counts! Laat ze lekker competitie voeren met elkaar. Maar laat ze je geen rotgevoel geven. Nergens voor nodig. Geniet lekker na van je lekkere maaltijd! En dat jij dubbel zoveel hebt kunnen genieten zonder met de anderen bezig te hoeven zijn. Jij bent in zekere zin de winnaar hoor!
Jemig ik moet huilen bij de laatste afl van modern family. Wat is mijn probleem echt
Ik wil hierdoor een baby. Of eigenlijk 2. Met die familie erbij graag.
Ik moest zostraks niezen terwijl ik een masker op m’n gezicht had. Wtf dacht mijn lichaam dat dat het juiste moment was om te niezen
ik krijg echt een error van dit woord
Ja en toenstraks, zo/toen = verleden, straks = toekomst. Klopt gewoon niet.
Ik ga morgen m’n boot ophalen 2 uur met de trein en dan een uur met de bus naar de jachtwerf waar ie nu ligt
zo spannend om hier zo’n groot deel van m’n spaargeld aan uit te geven
is het onverstandig eigenlijk? ja misschien wel
maar ook wel heel leuk
en ik heb m’n ouders nog niets verteld omdat zij altijd 3 miljoen beren op de weg zien, pas als ie morgen voor m’n deur ligt stuur ik een foto haha lol
Fucking vet juist joh! En dan terugvaren?
Een heel groot deel van de originele redactie is weer teruggekeerd en het is écht net zoals voorheen. Ook dezelfde stem.Heb nog geen sbs invloeden waargenomen, op de reclame na dan. Maar ik begrijp je scepticisme.Je kunt er hier meer over lezen:
Het klopt wel: https://onzetaal.nl/taaladvies/zo-even-zoeven/
Nouja, officieel gezien dan. Het lijkt nog steeds gek hehe
Neeee daar heb ik helaas deze week ff geen tijd voor want moet dinsdag m’n scriptie inleveren haha
Nou wat mij betreft kan dat best hehe, er passen in de kajuit zeker zes tot acht mensen en achter ook nog wel een stuk of 5
Ik wil naar IT 2, maar die film duurt gewoon drie fucking uren? Dat is veel te lang voor een doordeweekse avond, ik moet ook nog ergens eten en redelijk op tijd naar bed.
Weekend met mn zusje zit er bijna op. Was echt gezellig en leuk
Haha Oke dat wist ik niet! Maar blijft idd gek klinken. Vraag me nu ook af of wat ik in mb vorige post zei wel klopt (zo = verleden straks = toekomst). Zo is eigenlijk ook toekomst. Terwijl met zostraks volgens mij iets in het verleden wordt bedoeld. En dan is zostraks toch dubbelop? Pfff ik ben hier te moe voor
Toenstraks is wel spreektaal zie ik.
Ze zei toch ‘zostraks’? Die staat in de omschrijving
Maar het ging om zostraks.
Het klinkt echt niet, ook al is het officieel dan wel goed
Ik zei zostraks inderdaad. Wat een woord wel niet teweeg kan brengen
Ja klopt die mag niet drinken, en je mag met max 12 in totaal op een boot