soms lijkt het me best vreselijk om als copywriter te werken.
God ik dacht dat het een sleutelhanger was. Daar had ik nog wel interesse in gehad.
to each his own i guess
Ik vraag me nu wel af of ie drijft
Ik had vannacht een nachtmerrie over buitengesloten worden en dure sleutelservices. Daarom ben ik vandaag gelijk naar een sleutelboer gegaan en heb ik twee nieuwe setjes huissleutels gemaakt.
En bedankt. Nu moet ik dus opzoek naar een huis met een bad.
ik liep net met mijn sokken in een klein plasje water bij mij in de badkamer
wat een gruwelijk gevoel
Yes
Omg, OF ik doe helemaal niets in huis OF ik begin aan 100 dingen tegelijk. Mooi huis nu met een uitgemeste bergingkast, koelkast en kledingkast en een stapel wasgoed half in/uit de wasmachine.
En nu ga ik koken
Hoezo koop ik altijd veel te grote dingen die helemaal niet op mijn fiets passen
Om dezelfde reden dat ik een keer 3 flessen van 5 liter wasmiddel heb gekocht en daar 20 minuten mee naar huis heb GELOPEN
Hahahahaha jaa dit zou ik dus ook kunnen hebben. Dat ik in de winkel denk oooh goeie deal ! Die neem ik mee. En dan buiten Ohja ik was op de fiets.
Ohja en ik wil even zeggen dat ik de iced psl latte een beetje vind smaken naar vakantie in een warm land maar dat het dan ineens regent…
@SpeedOfSound bedankt voor je reactie, in t andere topic nog! Ik vind het lastig het aan te kaarten, er zijn al best wat spanningen zo na een kleine week dus voel me inmiddels ook niet meer zo op m’n gemak bij m’n ouders, alles lijkt te veel onderling. Helaas niet de vakantie waarop ik gehoopt had, maar ik heb wel gezegd dat ik morgen wat eerder op sta en dan ga ik lekker alleen ontbijten en even langs het strand wandelen voor ik me weer “in de groep meng”, en misschien herhaal ik dat zondag en maandag wel!
Goed van je, jammer dat hij er niets van leert. Het is idd wel een optie om hem 'n keer mee te vragen op gesprek. Ik hoop voor je dat hij dan wat meer inzicht krijgt in wat zijn woorden kunnen doen. Succes.
Heb net het bolletje van m’n tongpiercing afgeslikt
@Amphitrite ik weet niet wat ik moet zeggen, maar sterkte. Denk dat het wel goed is om je vader een keer mee te nemen!
@Brum ik heb Berberana gehaald door jou! Lekker. En hopelijk Kun je nog wat maken van je vakantie!
@monkeyslut ah lekker, geniet ervan! Ik drink die al zo lang, lekker inslaan bij de AH altijd. En dankjewel, komt goed wel! Zit nu op de bank naast m’n mini neefje en dat is toch wel heel aandoenlijk maakt veel goed
Ik zit de hagelslag vanuit het pak in m’n mond te gieten. Ben ongesteld en we hebben niks lekkers in huis… dan maar zo. Ongesteld voor t eerst sinds bijna een jaar
Binnen ons gezin hebben we soms een heel vervelende dynamiek. We houden erg veel van elkaar maar lijken elkaar soms niet te begrijpen. We gaan nu wen familieopstelling doen. Ik vind het wel spannend, maar ik ben ook super dankbaar dat met name mijn ouders hiervoor open staan. Ze hadden makkelijk kunnen zeggen dat zij geen problemen hebben en niks fout hebben gedaan in de opvoeding (we zijn nooit mishandeld, verwaarloosd en kregen alle financiële en materiële steun die we nodig hadden) maar nu zijn ze allebei al een keer voor een gesprek bij een psycholoog geweest (omdat het bij hen begint) en moeten nog een keer en mogelijk ook een keer samen met 2 therapeuten. Ze vonden het allebei een goed gesprek en hebben veel inzichten gekregen. En ik vind het zo tof en ben zo dankbaar dat ze dit gewoon doen. Heb er echt veel hoop voor.