Wat je even kwijt wilt #27

Wow hoe chill

2 likes

Haha ja super chill! Al heb ik het wel echt aan m’n moeder gegeven hoor, vind het echt een leuke actie. Ik geloof dat zij nog nooit iets besteld heeft.

3 likes

Maar ook chill van de 1000 euro!! Goeie dag voor jou

2 likes

Heb de meest frustrerende discussie ever over hoe een n = 1 ervaring geen wetenschappelijke onderzoeken invalideert, maar ik kom er niet doorheen.

Ik ben nu maar gestopt na: ‘en dat is jouw probleem, dat je altijd maar gelijk wil hebben omdat dat op papier staat!’

Hoe kan iemand dit zien als een argument? Ik ben zozozozo gefrustreerd

5 likes

Ik ga morgen naar Italië met mijn ouders en ik heb net een groepsapp gemaakt en die “seniorenreis 2019” genoemd, mijn moeder stuurt vervolgens allemaal :rage::rage::rage::rage::rage: emoji’s en mijn vader (70+) daarna “wat betekenen die rode rondjes?”
Haha ok misschien alleen leuk als je er bij bent dit verhaal maar ik zit echt te lachen om mijn bejaarde ouders :two_hearts: en ook zin om een paar dagen te daydrinken met ze :ok_hand:t2:

86 likes

Heb mn rooster in mn woonkamer openstaan voor frisse lucht. Maar Jezus wat toch dat, heb het nu gewoon koud :frowning:

1 like

Ik heb vanavond voor de 7e (ik wilde 5e typen maar het is dus zelfs langer) avond op rij niets te doen omdat al mn vrienden op vakantie zijn of telkens al andere plannen hebben. Zo stom, heb echt even menselijke aandacht nodig. Gelukkig ga ik morgen naar een festival.

Volgende week heb ik hopelijk wat meer te doen… echt saai zo.

Ga straks wel lekker koken voor mezelf met een wijntje erbij.

2 likes

soms lijkt het me best vreselijk om als copywriter te werken.

22 likes

God ik dacht dat het een sleutelhanger was. Daar had ik nog wel interesse in gehad.

3 likes

to each his own i guess

4 likes

Ik vraag me nu wel af of ie drijft

3 likes

Ik had vannacht een nachtmerrie over buitengesloten worden en dure sleutelservices. Daarom ben ik vandaag gelijk naar een sleutelboer gegaan en heb ik twee nieuwe setjes huissleutels gemaakt.

3 likes

En bedankt. Nu moet ik dus opzoek naar een huis met een bad.

2 likes

ik liep net met mijn sokken in een klein plasje water bij mij in de badkamer
wat een gruwelijk gevoel :confused:

8 likes


Eindelijk hier vanaf whoop

14 likes

Yes

1 like

Omg, OF ik doe helemaal niets in huis OF ik begin aan 100 dingen tegelijk. Mooi huis nu met een uitgemeste bergingkast, koelkast en kledingkast en een stapel wasgoed half in/uit de wasmachine. :+1:
En nu ga ik koken :sweat_smile:

6 likes

Hoezo koop ik altijd veel te grote dingen die helemaal niet op mijn fiets passen

1 like

Om dezelfde reden dat ik een keer 3 flessen van 5 liter wasmiddel heb gekocht en daar 20 minuten mee naar huis heb GELOPEN :joy:

3 likes

Hahahahaha jaa dit zou ik dus ook kunnen hebben. Dat ik in de winkel denk oooh goeie deal ! Die neem ik mee. En dan buiten Ohja ik was op de fiets.

Ohja en ik wil even zeggen dat ik de iced psl latte een beetje vind smaken naar vakantie in een warm land maar dat het dan ineens regent…

3 likes