Sommigen hier gebruiken de app toch, voor dit forum? Weet iemand of dat minder accu kost op je telefoon ?
Voor mijn gevoel ben je al 3 dagen jarig gefeliciteerd!
Ik zat net veel te lang te wachten in de wachtkamer van de tandarts tot ik een briefje zag hangen met āsvp aanmelden bij aanmeldschermā
Pfff die technologie van tegenwoordig hƩ, voelde me echt een oma want ik kon dat scherm ook niet vinden
Oh en āt maken van een vervolgafspraak was echt awkward want blijkbaar communiceren ze alleen de voorletters (en voornaam) van de tandarts naar de cliĆ«nt. Maar ik had mijn tandarts opgezocht want ik vond hem knap dus ik wist zijn achternaam. Dus ik zei ja ik wil graag een nieuwe afspraak maken met tandarts Jansen, toen begon die assistente ernaast te lachen zo van i see what u did there
Haha thanks! Jij ook! Geniet van je saunadag.
Ik ben echt zo zo zo basic. Ik ben weer begonnen met mān studie en nu heb ik helemaal zin om te gaan āstuderenā. Maar niet in het leren zelf maar in het in een koffietentje zitten met mān laptop en een latte.
Ja dat is ook wel heftig. Maar vanmiddag is het 18 graden, daās wel te warm voor een jas en sjaal toch
Wel een pumpkin spice latte dan he!
Haha wel fijn dat je het leuk vind op die manier. Goed bezig!
Pff kom net van de reumatoloog. En eigenlijk heel goed nieuws want bloed en fotoās waren allemaal gewoon goed dus geen aanwijzingen voor reuma oid en weet dat ik daar ook blij mee hoor te zijn maar het idee dat ik gewoon nog idk 60 jaar maar gewoon moet leven met af-en-aan gewoon die klote gewrichts- en spierpijnen is toch best kut
Ik kreeg van mijn uni op gegeven moment zelfs mails met of mijn ouders of andere familieleden toevallig ook daar gestudeerd hadden en of ik kon zorgen dat zij hun gegevens doorgaven. Plus allemaal bedel-mails terwijl ik nog op dezelfde uni ingeschreven stond voor mān master :") Filter dan op zān minst de mensen die voor een andere opleiding nog ingeschreven staan even uit je mailbestand
Ja, elk semester staan er weer vacatures voor een belteam. De uni zegt dat je dan voornamelijk belt om te kletsen āover je studententijd en over de studententijd van de alumniā, maar het is meer om geld af te troggelen van de alumniā¦
Ja⦠Ze hebben mijn telefoonnummer ook niet gok ik, gelukkig. Ik krijg nu ook de hele tijd uitnodigingen voor de āAvond van de Actieve Alumnusā voor mensen die een bestuursjaar of wat dan ook hebben gedaan tijdens hun studie, echt om te kotsen. Ik vraag me ook oprecht af of dit iets oplevert, want er gaat ook gigantisch veel geld zitten in dat alumni-beheer en glossy evenementen enzo, kan me bijna niet voorstellen dat daar genoeg tegenop gedoneerd wordt?
Maar goed op zich moet ik ook niet klagen want ik heb wel een beurs gekregen uit het fonds wat ze grotendeels aanleggen met geld van alumni geloof ik :")
Ik ben echt fan van dit weer hoor, maar uit bed komen als het koud is blijft een dingetje. Je steekt je voet uit bed en denkt: noooo.
Overigens wordt het volgende week maandag hier weer 26 graden. Kut zon.
Vier het stiekem ook al 3 dagen
Ik heb echt al vier keer mijn kleding op mijn kledingrek veranderd naar truitjes - t-shirts - jurkjes . Deze struggle
Ben echt blij dat het weer 25 graden word. Ik kan deze kou niet aan word er helemaal verdrietig van.
Oh ben echt blij dat te lezen van het weer in Nederland
Ik ben vorige week zaterdag vertrokken naar Griekenland dus toen was het ook bijna 30 graden in Nederland en hier gaat t richting de 35 steeds. Dus als ik thuis kom morgen nog lekker āuitzomerenā voordat de herfst begint, echt perfect dit, heb precies 10 slechte (mijn inziens dan hĆ©) dagen gemist in Nederland
Ik heb zo een fijn en leuk weekend gehad maar dat betekend wel dat ik nu helemaal kapot ben. Is het alweer bijna weekend?
Ik ga lekker over vijf minuten al lunchen want ik werk thuis. Een dik bord curry. Hell yessss.
Ik geloof dat ik de man flu heb