Ik heb een bad hair day. En dat was eerder nooit zo’n probleem want dan propte ik het in een knot. Maar dat kan niet meer met mijn 'can i speak to the manager’coupe.
Kan je niet het voorste gedeelte plat maken en dan achter stiekels, lekker pittig?
Nou het voorste deel zit al plat dus dat begint goed
Boeeeeee! Kan nu al niet meer haha
Neeeeee ik ben m’n afstandsbediening kwijt en hij staat op comedy central. Net was Friends dus ik dacht ok chill. Maar nu ineens zo’n kut ridiculousness-achtig kut programma. Mehhhhh nee ik ga wel streamen.
Volgens mij bestaat er een app waarmee je afstandsbedieningen op je telefoon kan zetten! Moet je wel een smart tv hebben
Het is de afstandbediening van de digitenne
Is het al weekend?
Vanmorgen na 2 uur werken werd een kind ziek. Echt ziek, je weet wel. Ik stond op de verkeerde moment op de verkeerde plek zeg maar.
Wat een ellende. Gelukkig woon ik dichtbij, dus ben me thuis gaan douchen en omkleden.
Wat een dag.
Is het al weekend???
Oh volgens mij kan dat ook! Je hebt er verschillende apps voor. Maar ik zou lekker gaan netflixen. Tv vind ik echt niks meer de laatste tijd
Pff ben echt futloos en moet echt lessen voorbereiden. Wat kan ik doen om energie te krijgen . Ik wil vanavond chillen, niet in de stress pas om 21 u mijn laptop openen en nog moeten werken.
Overigens is dit mijn vrije dag maar ja, als ik niet werk op mijn vrije dag dan lukt het sowieso allemaal niet.
Ik vind heel de dag werken echt zo chill. Moet nu nog maar drie uurtjes en we gaan nu iets monteren, vind ik echt super leuk
Ik ben ongesteld en heb zoveel buikpijn en ibuprofen helpt niet. Ik wil in foetushouding op bed liggen
naproxen nemen! dat werkt bij mij altijd goed.
Het is ook pas september
Heeft iemand nog een idee hoe die test heette die je samen met je vriend moet doen over de seks? Althans, je vult hem apart in maar je krijgt dan uitslag over wat diegene graag zou willen etc. Nou vaag uitgelegd maar hoop dat iemand het herkent haha.
zag hem laatst weer voorbij komen in t sekstopic!
mojo upgrade volgens mij!
Een vriend van me schrijft stukjes voor een weekblad en vroeg me pas geleden “hoe dat ene forum ook alweer heten waar meisjes uit onze klas op de middelbare school om advies vroegen” omdat 'ie het in een grap wilde gebruiken.
Heb uiteraard gezegd dat het Girlscene was, ga je niet de kans geven EGF zwart te maken vrind.