Ja ik hoop het, een van de punten was dat ze m’n discussie punten toch nog niet zo sterk vond
Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer uit m’n hoge hoed moet trekken om die sterker te maken maargoed don’t care wil m’n diploma nu wel gewoon (heb m’n feestje ter ere van ook al gepland hahaha omg )
Wow wat heftig!!! Ik zou me heel ongemakkelijk voelen…
Ik had net bijna m’n halte gemist omdat ik dit aan het lezen was, heel juicy dit! Ik zie nu dat die Caroline er op haar instagram ook heel veel over post
Oei wat creepy!
Ik wil naar huissssssssss.
Lekker nasi eten straks zin in. En vanavond een pedicure.
Hahahaha ja ik ga t proberen
Ik kan eindelijk blaar-vrij op mijn Dr Martens lopen
Ik heb een meisje een DM gestuurd of ze me tegen betaling bijles wil geven in iets, gister zei ze ja leuk, maar toen niks meer. Moet ik nou zelf verder vragen??
Ja
Ik denk dat dit de 10e keer is dat ik ze (een hele dag) aan heb en dus voor het eerst zonder blarenpleisters
Mijn inschrijving aan de VU is eindelijk rond. Dit jaar studeer ik half in NL voor een premaster en half in België voor de laatste vakjes bachelor. Wordt druk, maar ik heb er zin in.
Heb voor dit weekend een lichte spijkerbroek nodig en ging net even de stad maar lichte spijkerbroeken staan me gewoon echt niet en voel me er zo ongemakkelijk in. Nu heb ik maar een nieuwe foundation gekocht en geen spijkerbroek
Tandarts geweest voor een gaatje te vullen
Toen door naar de fysio, boodschappen gedaan, was aangezet en nu heb ik hoofdpijn
Klinkt als een productieve dag waar je trots op mag zijn!
Zo had ik het nog niet bekeken thankss
Dankjewel voor je reactie! Ga naar Muse! Ben wel vaker alleen naar concerten geweest maar wel enkel in kleine zalen, vind de Ziggo Dome toch net een ander verhaal haha. Kan het niet over m’n hart krijgen om niet te gaan dus ga er proberen alsnog van te genieten haha. Scheelt dat ik ze al wel vaker heb gezien.
Ik moet echt een stage gaan zoeken voor in februari, maar ik heb echt moeite om me ertoe te zetten. Ik voel me nog veel te jong om zulke volwassen dingen te moeten leren, en dit voelt echt alsof de toekomst steeds dichterbij komt. Voor ik het weet ben ik echt predikant, terwijl dat zelfs in mijn hoofd nog grijze serieuze mannen zijn.
Ik had echt tandarts moeten worden.
“Gaat het goed met het gebit?” - “Ja hoor”
Kijkt 3 seconden en blaast een paar keer met zo’n apparaatje
“De lijm bij je spalk slijt wel maar dat is normaal en tandsteen dus maak wel even een afspraak met de mondhygiëniste. Doe eens je tanden op elkaar? Ja oke prima dan zie ik je volgend jaar en dan gaan we weer foto’s maken”
Ka ching
Haha, wat tof, ga je dan stage lopen in een kerk?